Wie start er nog meer met IVF in 2014? Kom gezellig kletsen DEEL 3 !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Siepie85, 23 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Wat zijn we toch knap dat we ons gaan bedwingen om eerder te testen!

    Ik denk dat ik nu wat emotioneler ben, want ik keek wat tv en ineens zat ik met tranen in Mn ogen. En dat heb ik normaal nooit.
    Maar aan de andere kant heb ik nu het idee dat ik wat donkerdere afscheiding heb en dat is soms ook voorbode van menstruatie ja het onderbroek staren is ook al begonnen....
     
  2. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oei ja het onderbroekstaren :oops:, heel herkenbaar ook ;). Daar heb ik nu nog geen last van, maar dat komt nog wel :|Het zou nog wel erg vroeg zijn om al ongesteld te worden. Laten we hopen dat het iets positiefs is!
     
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Ik denk dat het hier over is want heb nu echt bruinbloed verlies en dat is meestal voorbode dat ik ongesteld ga worden.
     
  4. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O nee, dat zou echt balen zijn @Siepie85 :(. Zolang het niet doorzet mag je nog een beetje hopen (maar meestal begint het bij mij ook zo en ik snap dat je vertrouwen dan erg daalt...). Ik duim nog eventjes voor je door hoor, je weet maar nooit!
     
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Irritante is dat het nu ook niet echt doorzet wurg, waardoor je toch hoop gaat krijgen... Ik heb liever nu dat het gewoon los barst als het niet gelukt is.
     
  6. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja snap ik helemaal @Siepie85 ! Kan bij mij soms wel paar dagen duren voor het echt losbarst en dan hou je toch altijd nog een heel klein beetje hoop.
    Hier een drukke ochtend achter de rug. Overbuurjongetje met moeder en baby kwamen naar binnen gestuiterd toen wij net beneden waren om te gaan ontbijten. Jongetje is 4 maanden ouder dan mijn zoontje, dus op zichzelf is dat wel heel leuk hoor. Wij waren wat laat (zoontje lag laat en was vannacht nog even aan het nachtbraken geweest, dus ik was blij dat hij pas rond half 9 wakker werd). Enfin, dat jochie is echt een druktemaker, een sloper en niet altijd even leuk tegen mijn zoontje. Hij slaat soms, pakt steeds dingen af en zo... en mijn zoontje gaat dan heel snel huilen. Zo lang ze apart van elkaar spelen gaat het wel goed, maar er is altijd wel eentje die roet in het eten gooit :rolleyes: en ja ze moeten toch leren samenspelen ooit... Die van mij is ook niet altijd lief hoor, das meer een jengelkont zeg maar (Steeds zeuren om koekjes en rozijntjes is ook best irritant ;)). Nou in elk geval, de rust werd dus al snel verstoord en toen we naar buiten gingen, ging het ook niet veel beter. En dan heb ik in mijn achterhoofd: ik moest de eerste dagen maar rustig aan doen van de arts. Hoe in de vredesnaam moet ik rustig aan doen:eek:? Dus ik raakte best geïrriteerd en daar maakte ik me dan ook weer zorgen over, want ja dat kan ook niet bevorderlijk zijn voor de innesteling toch? :confused: Die wachtweken duren veel te lang....o_O
     
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Pfff wat een ochtend heb jij achter de rug zeg, maar luisterd dat andere jongetje dan wel een beetje naar zn moeder? Of stuiterd dat dan maar jullie hele huis door, zo klinkt het wel haha.
    Ik zou dat echt niet accepteren en ook niet dat ze andere kindjes lastig valt.
    Volgens mij kan je bijna niet rustig aan doen als je kleine kinderen hebt, ik ga zo als ze wakker is eens een kijkje nemen bij de binnenspeeltuin hier. Is wel mooi weer hier alleen de tuttebel heeft der schoenen gisteren helemaal kletsnat gemaakt door letterlijk te springen en kruipen in de plassen op het kdv.... Dus buitenspelen zit er even niet in want ze zijn nog niet droog.
    Maar aan de andere kant als je je goed voelt nu, dan hoef je opzich niet meer rustig aan te doen toch? GIng denk ik omdat je zon last had van de punctie of niet? Want bij ons zeggen ze altijd gewoon doen wat je altijd doet.
     
  8. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Moeder grijpt wel in hoor en als zij het niet ziet, zeg ik er ook wel wat van. Maar goed het zijn peuters met sterke eigen willetjes en luisteren is ook iets wat ze nog moeten leren...
    Het was gewoon op dat moment wat veel voor mij... Kwam er net achter dat ik hoogst waarschijnlijk mijn schildkliertablet vanochtend niet heb ingenomen... ook weer zoiets om je zorgen over te maken, want dat komt wel nauw met zwanger worden en zijn... Heb het net maar alsnog gedaan. En dan maar hopen dat ik nu geen dubbele dosis heb vandaag :cool:. Heb nu op de nieuwe strip maar de dagen geschreven, want wil het de komende tijd wel goed doen. Net zoals de wekker zetten voor de utro, dat vergeet ik anders ook :rolleyes:.
    Ja ik had ook nog nooit na tp gehoord om rustig aan te doen. Dus volgens mij valt het ook allemaal wel wat mee.

    Als je duidelijkheid wilt, zou je misschien morgen of zondag een testje kunnen wagen. Als het nou echt spierwit is, kun je vast een beetje rekening houden met een slechte afloop... Maar als er nou een heel licht streepje staat... :rolleyes:

    Fijne dag nog!
     
  9. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Idd pien goed idee om dan even idd een alarm etc te zetten voor de medicatie. Ondanks dat je niet wil houdt je je toch erg bezig allemaal en dan zou het precies irritant zijn als je dan je schildklier net teveel reageert.

    Hier inmiddels rood gespot dus echt over en uit, maandag ziekenhuis bellen of we wel meteen door mogen met de volgende cryo. Die was nog van mindere kwaliteit en voordat je het weet zit je weer richting punctie, dus hoop niet dat ze een rustmaand eisen...
     
  10. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Shit @Siepie85 :(. Echt balen. Eerst maar weer even verwerken en daarna weer opladen voor een nieuwe kans! Denk dat je wel direct kunt doorgaan als je het in eigen cyclus hebt gedaan, toch? Hoop het voor je.
     
  11. yaraah

    yaraah VIP lid

    28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Verdorie Siepie. Ik denk wek dat je meteen door mag voor de volgende tp

    Pien heel veel succes met die topemmie

    Ego: mijn kleine mannetjes gaan straks 13 maand schelen. Zal druk worden volgens iedereen, maar ik ben er klaar voor.
     
  12. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @yaraah : Als ik jou zo hoor over je zoontje denk ik ook dat jij het makkelijk gaat redden met twee meid! zo weinig leeftijdsverschil heeft ook echt wel z'n voordelen.
    Mijn zoontje heeft as we speak een flinke driftbui boven bij zijn vader. Hij krijgt even z'n zin niet en flipt de pan uit :rolleyes:. Ik bemoei me er ff niet mee :cool:. Maar dat heb je zo af en toe met peuters, als je dan er nog een babietje naast hebt, lijkt me dat ook best onhandig ;). Toen ie net 1 was had ie dat nog niet zo. Dit is echt de 'twee ik zeg nee' fase, en ik wil alles 'zelf' doen.

    @Siepie85 : hoe is ie? Is het echt doorgezet?
     
  13. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Yaraah ze zeggen dat het in begin doorzetten maar dat het ook erg leuk is dat ze niet zoveel schelen! Maar jij nog maar een paar weekjes en dan is het weer zover.

    Hier heeft het idd goed door gezet haha, vind ik wel fijn is meteen duidelijkheid. En voordeel is nog 1 cryo en daarna sowieso nog 3 hele pogingen. Nou dat zou toch gewoon ergens moeten gaan lukken toch.

    Nou pien die kleine meid van ons heeft ze nu al die gezellige driftbuien en kan ze ook echt knalrood worden en boosssss zo;) maar ze is ook zo snel motorische en met ontwikkeling etc, als ik bijv vraag of ze gepoept heeft zegt ze alleen ja als het zo is en loopt dan lachend naar de trap omdat ze dan weet dat ze verschoond moet worden.
     
  14. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Siepie85 : daar heb je helemaal gelijk in, nog kansen zat zou je zeggen! Maar laten we eerst duimen voor de volgende cryo!
    Hihi ja, ik geloof ook dat meisjes ook flink driftig kunnen worden ja ;). nou mijn zoontje heeft het ook niet sinds gisteren hoor, maar het zijn wel wat andere type driftbuien dan eerder geloof ik en ze kunnen lang aanhouden... Ach ja, dat gaat ooit wel weer over :rolleyes:.
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Ja ik denk dat we onze borst nog nat kunnen maken voor later. Al lijkt het me geweldig als ze een keer een driftbui heeft en dan op de grond gaat liggen om er dan naast te gaan liggen om dan hetzelfde te doen en dan haar reactie te zien als zr wat ouder is!
     
    Pien15 vindt dit leuk.
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    @Pien en hoe zijn jouw wachtdagen tot nu toe? Trek je het allemaal nog een beetje?
     
  17. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    @Siepie85 : het liefst zou ik de wachtweken kunstmatig in slaap gehouden worden, maar dat is ook zo wat he ;). Moet zeggen dat afgelopen dagen nog wel meevielen en heb ik genoeg afleiding gehad. De spannendste dagen komen er nog aan. Vorige keer begon ik op 11 dpo met bruinverlies, dat zou nu woensdag zijn, dus als ik dat 'overleef' krijg ik misschien wat hoop. Tot nu toe voel ik nog weinig bijzonders dus geen idee... het kan nog steeds beide kanten op:rolleyes:
     
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Spannend dus, ja ik weet nu ook dat ik in een natuurlijk cyclus al na 7 dagen Mn menstruatie kan verwachten.
    Ik mag door trouwens volgende week woensdag weer de eerste echo.
     
  19. Pien15

    Pien15 VIP lid

    12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh das mooi @Siepie85 dan kun je dus direct weer door :thumup:
    Heb trouwens wel al sinds de tp last van rommelende darmen. Vooral 's avonds en met hele vieze winden :oops:. Had ik afgelopen keer niet zo erg...
     
  20. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Wie weet dat er dan toch wat gebeurt pien!
     

Deel Deze Pagina