@Sado ik ga er niet vanuit dat het te vroeg is. 1 app geeft aan nod 19 juli en de andere 20 juli. Ik heb daarnaast ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik dacht toch al dat we te vroeg en te laat waren voor mijn ei. Ach Ja kan ik optimaal genieten van de bruiloft
Gelijk het bericht doorgegeven aan mijn vriend. Zegt hij weet je het zeker bij R. Was je ook te vroeg. Ja toen wist ik totaal niet wanneer ik überhaupt kon testen. Hij wil toch liever de volgende ronde weer proberen dus we gaan gewoon kijken hoe het loopt.
Wie weet test je inderdaad gewoon wat later positief! Hoor je vaker Welke test heb je gebruikt? Dus geen ronde skippen, maar meteen door? Fijn!
Hij was negatief . Jammer, ben best teleurgesteld. Nou dan komt er vast een gigantische menstruatie aan want ik heb allerlei vervelende pijntjes
Bij mijn jongste zoontje was mijn eerste test ook negatief. Maar toen wist ik zeker dat de test het mis had. Nu is het allemaal zo lang geleden dat ik denk dat ik er zelf gewoon helemaal naast zit. Met al die negatieve ovulatietesten en niet precies weten wanneer mijn NOD eigenlijk is. Jammer
❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (1) Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 2e ronde Juli (5) Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde Eva4 - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Saona - 38 jaar - 3e kindje - 1e ronde Augustus (5) Sado - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje September (2) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Oktober (2) Jess93 - 24 jaar - 2e kindje Jess89 - 28 jaar - 1e kindje ********************************** NODlijst: Juli: 21 juli: Lovely29 25 juli: Sado Augustus; 7 augustus: Gruffalo ********************************** Bevallingslijst:
@Lovely29 : Balen dat de test wit was! Maar nu kun je het inderdaad loslaten. Zou inderdaad er gewoon deze ronde voor gaan. Al snap ik ook wel weer dat je een lekker drankje wil doen op de bruiloft.. mm lastig. Helemaal lastig omdat je nu een ronde gehad hebt. Je zit er al middenin zegmaar. @Jiseb : Cuba lijkt me zo tof! Wanneer gaan jullie? Wij wachten twee maanden ivm Zika. Voor de man wordt namelijk echt twee maanden aangeraden. Dit geldt ook als de man geen klachten heeft. Dus wij wachten echt tot september en hebben ons er op ingesteld dat het ook oktober kan worden als dat voor ons 'beter' voelt. Inderdaad balen maar dit is wel iets wat wij al wisten toen we de vakantie boekten. @Sado : Ohh spannend dat je zaterdag gaat testen! Maar wat duurt dat dan nog lang he haha. @Saona : Balen! Zo vervelend ook dat je niet weet hoe je cyclus nu in elkaar zit. Als je dat een beetje op een rijtje had, zou het makkelijker zijn. Misschien als je nu ongesteld wordt, dat het beter bij te houden is daarna. Hier gisteren de verjaardag van N gevierd. Was een goed feestje. Lagen rond 2:30 in bed Vandaag dus maar een lekker rustig dagje. Wat doen jullie vandaag?
@Madeliefje06 Oef ja, was vergeten hoe lang dat wachten kan duren 5 dagen voelt als 5 weken! Gelukkig na vandaag door werk weer wat afleiding Mooi dat het feestje leuk was! Gefeliciteerd nog!! Heeft N leuke cadeautjes gekregen? Hier vandaag een dagje rustig aan; wat in huis rommelen. Net wat 'potjes' voor C gekookt (macaroni, dr favoriet ) en nu met de was bezig. Vanmiddag een lekker lange wandeling maken (dwz: als het weer dat toelaat, ziet er behoorlijk dreigend uit...)
Hoi allemaal, mag ik mij hier nog aansluiten? Ik zal me even voorstellen: ik ben 31 jaar en woon in de kop van Noord-Holland. We hebben al een dochtertje van twee jaar en na de zomervakantie, in September, willen we graag proberen voor een tweede kindje te gaan. Extra spannend dit keer omdat ik in januari een Gastric Bypass heb gekregen en ben 40 kilo afgevallen. Eigenlijk is het meest gunstig om een jaar na operatie ervoor te gaan, maar ik denk dat mensen me aan kunnen horen komen lopen door m'n klapperende eierstokken haha Het lijkt me leuk om met andere mensen in contact te komen! Groetjes!
Hoi Welkom! Ik heb me zelf ook nog maar net aangesloten. Haha wat betreft rammelende eierstokken kan ik iig meepraten! En de andere meiden wrs ook wel
Welkom @Misssunshine! 40 kilo, wauw, da's een boel!! Kan een gastric bypass nog gevolgen/risico's hebben voor een zwangerschap? Behalve dan dat je een jaar zou moeten wachten dus Heeft dat jaar te maken met herstellen van de (buik)operatie of heeft het een andere reden? Hopelijk mag het gauw raak zijn bij jullie! Zelf ook eventjes voorstellen : Ik ben Sado, 24-over-2-weken-25-jaar, getrouwd en in januari moeder geworden van mijn dochter C, die nu bijna 6 maanden is Veel mazzel met C wat betreft gezondheid, doorslapen, gemak waarmee alles te combineren is, etc, dus de wens voor een tweede was er al snel! In mei weer met de pil gestopt met de bedoeling er vanaf augustus weer voor te gaan. Onbedoeld - maar daarom niet minder spannend, leuk en gewenst - nu iets eerder op het wachtbankje. Zit nu 5/6 DPO en waag zaterdag een testje (tenzij ik voor die tijd ongesteld word, want heb een redelijk korte LF)
❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (1) Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 2e ronde Juli (5) Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde Eva4 - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Saona - 38 jaar - 3e kindje - 1e ronde Augustus (5) Sado - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje September (3) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Misssunshine - 31 jaar - 2e kindje Oktober (2) Jess93 - 24 jaar - 2e kindje Jess89 - 28 jaar - 1e kindje ********************************** NODlijst: Juli: 21 juli: Lovely29 25 juli: Sado Augustus; 7 augustus: Gruffalo ********************************** Bevallingslijst:
Ah wat leuk dat je nog een kleine meid hebt! Super leuk dat je er al voor gaat, kunnen ze lekker met elkaar spelen! En heel spannend al wachten!! Ik moet weer even inkomen met de afkortingen hoor.. DPO is dagen na ovulatie toch? en LF.. ben ik helemaal kwijt. Ik ben heel benieuwd!! Zijn er btw ook al zwangeren in deze groep? Het afvalproces duurt ongeveer een jaar, maar kan zelfs ook twee jaar duren. Als je nog afvalt komen de afvalstoffen die er dan geproduceerd worden bij je baby. Dus het is wel de bedoeling dat ik stabiel ben/blijf. Daarbij is je vitamine opname anders, ik slik de rest van mijn leven multivitamines. Dat kan tijdens de zwangerschap ook gaan schommelen omdat je die dan gaat delen, maar dat kan wel goed gemonitord worden dmv bloedcontroles. Het is dubbel.. ik kán best tot januari wachten. Dan is het precies een jaar. Maar ik ben 40 kilo afgevallen, voel me super goed, we willen het beide al heel graag, ons meisje is nu 2 en wordt in maart 3.. het voegt ons al zo goed. Maar heb natuurlijk wel de andere kant ook in gedachten. Daarom dachten wij september. Als ik meteen zwanger ben dan gaat dat volgens mij helemaal goed komen en anders zien we wat er gebeurt en is het zo januari dus 1 jaar na operatie. Heel verhaal haha!
DPO = Days past ovulation, dagen na ovulatie indd dus ja! LF = luteale fase, fase tussen eisprong en ovulatie. Over t algemeen tussen de 10-18 dagen, gemiddeld 14. De afgelopen maanden bij mij onder de 10 Nog geen zwangeren hier! We kletsen al een tijdje en de eerste zijn net gestart en zitten in ronde 1 of 2. Wel een aantal op het wachtbankje nu Ah logisch ook van de vitamines, ja! Stabiel blijven moet goed komen toch? Desnoods met hulp van een dietiste? Wordt je hierdoor ook als risico zwangerschap gezien en zal je dus bij de gynaecoloog ipv verloskundige lopen? Hier zelf ook een "risico zwangerschap" straks, net als bij m'n dochter. Ik ben gezegend met een hoge bloeddruk waar ik al jaren medicatie voor gebruik. Krijg daarom wat extra controles met veel extra (groei)echo's en een "verplichte" inleiding met +/- 38 weken Grappige is dan wel dat m'n bloeddruk tijdens m'n zwangerschap echt onwijs mooi en zelfs op momenten aan de erg lage kant was Benieuwd of dat straks ook zo zal zijn.