Wil gaan temperaturen om zwanger te worden, maar ben op wisselende tijden wakker. Kan het dan wel?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door luckynumber4, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Elke dag op dezelfde tijd gaat onmogelijk zijn. Ik heb soms diensten tot 2 uur snachts en dan
    lig ik pas om half 3 op bed, terwijl mijn kids om 6 uur wakker zijn.
    Ook moet mijn man heel vaak om 4 uur op een dan word ik wakker en moet ik naar de wc. Ik ben dus aan het bedenken hoe ik het moet gaan doen, want om nu in het weekend de wekker om 4 uur te zetten vind ik ook nogal wat. En moet ik ook hetzelfde aantal uren slapen voor ik ga temperaturen? Of maakt dat niet zoveel uit? Omdat ik soms maar 3 of 4 uur aan een stuk slaap.
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Je moet idd elke dag hetzelfde aantal uren slaap maken.
    Als jouw verhaal zo lees gaat dat in jouw geval dus niet lukken.

    Nachtdiensten is niet erg... echter als je bij een dagdienst snachts slaapt van bijv 24 tot 6 (dus 6 uur slaap), dan moet je bij een nachtdienst dus slapen van half 3 tot half 9 en dat ga jij niet redden omdat je er om 6 uur uit moet voor de kids.

    Ik ben bang dat tempen voor jou niet gaat werken op deze manier helaas.

    Ps.... tempen is om inzicht te krijgen in je cyclus... je wordt er niet sneller zwanger van ;);) ik denk dat jij meer gebaat bent ovu testen :)
     
  3. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Ik had stiekem al gehoopt dat jij zou reageren ;)
    Ik wil het met name doen omdat ik zeker wel weten dat ik wel een eisprong heb. Ik twijfel namelijk nog steeds aan mijn ovulatietesten, of er wel een positieve bij zat. Normaal werden ze veel donkerder bij mij namelijk.
    Maar ik ben inderdaad bang dat temperaturen lastig gaat worden ja:(
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Kijk... je kan het proberen... wellicht ben jij een grote uitzondering op dit gebied en heeft jouw lichaam er minder moeite mee.
    Ik zou dan wel elke dag om 6 uur gaan tempen en proberen er zo min mogelijk uit te gaan om te plassen.

    Als je dan af en toe je kaartje hier zet dan kijk ik gewoon met je mee.
    Het beste kan je dan bij notities iets invullen op de dagen dat je maar 3 uurtjes slaap heb gehad. Dan is het gelijk duidelijk of dat invloed heeft op je temp ;)

    Wel fertility friend gebruiken :)
     
    luckynumber4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina