Winterjas :)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Youtan, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Leuk Tuc. Die van B Nosy wilde ik ookvoor mijn dochter. Maar ik kwam erachter dat ze nog twee winterjassen heeft die goed passen (van haar nichtje geweest). Ik hou ook zeker van kleur en zal niet snel een donkerblauwe of groene kopen.
    Heb nu maar een nieuwe tussenjas gekocht dan :)

    Bekijk bijlage 543123
     
    tuc vindt dit leuk.
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
  3. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Leuk topic!

    Ik heb deze jassen gekocht voor de kinderen:
     
  4. Luvv

    Luvv Fanatiek lid

    27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Deze. Vind m zo tof! En nog een goedkope gewatteerde van de Hema.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    In your eyes en Marchella vinden dit leuk.
  5. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Deze zijn vanmorgen binnen gekomen. Die van vorig jaar passen nog, maar zitten tegen het verslijten aan, dus die gaan we gebruiken voor buiten spelen.
    Ik had dit jaar écht geen zin om te zoeken, ben beperkt in tijd, dus ben de eerste de beste webshop opgegaan en maar gewoon aangevinkt wat er nog in hun maat was. :roflmao:
    Omdat ze niet zo duur waren hoeven ze er maar een seizoen mee te doen, dan heb ik nog een jaar de tijd om moed te verzamelen om de gekte in de stad aan te gaan :p
     
  6. Gul83

    Gul83 Bekend lid

    22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik heb al twee weken terug de winterjassen gehaald. Ze wilden graag allebei een omkeerbare jas. Na lang zoeken geslaagd maar ik ben zelf minder over te spreken. Ik ga maar inspiratie opdoen voor een jas erbij :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Hier nog een mooie jas van le chic van vorig jaar die ze prima nog een winter aan kan. Is nog als nieuw.

    Wel een nieuw leren jackie gekocht en zoek nu nog een iets goedkopere jas voor buiten spelen. En die ze boven haar ski broek kan dragen op de koudere dagen.
     
  8. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Ik kom net terug uit New York en heb daar voor onze dochters winterjassen gekocht. Leuke is dat ze hier niet verkocht worden en je er geen anderen mee ziet lopen.

    Met roze capuchon is van Michael Kors.
    De andere van Tommy Hilfiger.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina