Witte bonen in tomatensaus

Discussie in 'Voeding' gestart door tinkertje, 2 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    hoihoi,

    Geven jullie je kindjes wel eens witte bonen in tomatensaus uit zo potje?.. wij eten een gerecht vanavond wat met dat gemaakt wordt, heb voor ons dochtertje wat anders voorgekookt omdat ik niet wist of dit wel goed zou zijn ( ivm zouten enzo) ze is 1jaar oud...

    Greetzz
     
  2. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Onze kleine is nog te klein maar na 1 jaar zou ik het wel geven. Alleen niet vaak idd ivm zout en suiker.
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik zou dat gewoon geven. Zelfs nu al
     
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.286
    3.527
    113
    Ja hoor, zo af en toe wat uit een potje doe ik niet zo moeilijk om hoor. Net als een pakje of zakje. Er zit wat meer zout in, maar daar krijgen ze niks van, zolang je niet elke dag groente uit potjes eet. ;)
     
  5. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Oh nou super!, dan mag ze vanavond beetje mee eten, gaan ook nog verse groentes doorheen en stukje gehakt(niet gekruid).. hier kook ik altijd vers alles eigenlijk, maar dit gerecht altijd met potje met die bonen..

    Bedankt!
     
  6. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    en nu heb ik honger ;)

    Je hoeft echt niet altijd de perfect gezonde maaltijd op tafel te zetten. Het gaat om de balans. Je kunt bijv aanhouden maximaal 2x per week uit een potje/pakje te koken en de rest vers. Dan houd je het makkelijk en alsnog gezond.
     
  7. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Hahah ik moet zeggen dat ik ook wel honger krijg nu, optijd eten vandaag denk ik maar haha..

    Ja is zo, maar ik ben gek op koken, vers vind ik het lekkerste haha, maar dit gerecht is heerlijk ( een sonja bakker recept nog wel haha) poosje gedaan, maar dit recept hebben we bewaard omdat we het zo lekker vonden..

    Smakkelijk iedereen strakkies!




     
  8. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.326
    1.347
    113
    Nu ben ik benieuwd naar dat recept ;)
     

Deel Deze Pagina