Zijn er dingen waarvan je niet wilt dat je man het ziet/weet?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Haha, ja het klinkt onnozel maar ik vind het op de een of andere manier genant om me van onderen te wassen als hij erbij is. Weet niet waarom :p
    En dat scheten laten, daar zijn wij ook platvloerse viezeriken in, man is gewoon soms trots op zichzelf, whaha!
     
  2. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
     
  3. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.020
    2.374
    113
    Vrouw
    Haha. Dat is hier ook zo! Ik laat ze niet overal ontglippen, maar in de nacht ben ik zoooo ontspannen dat mijn vriend er soms de slappe lach van krijgt.

    Verder verwissel ik echt geen tampons of maandverbandje waar hij bij is. Plassen en poepen gaat bij mij achter slot en grendel, dit vind ik altijd een momentje voor mijzelf. Kan het ook gewoon niet als iemand in de buurt is...

    En scheren hoeft hij ook niet te zien. Als ik zo charmant tussen mijn benen sta te kijken of ik wel alles gehad heb :cool:
     
  4. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    Gunst, wij delen dan wel heel veel. Mijn man moet standaard na zijn werk voor de grote boodschap. Dat doet hij in de badkamer en gaat dan gelijk daarna douchen. Als de kinderen lekker aan het spelen zijn ga ik dan tijdens dat hele ritueel op de badrand zitten om even lekker te kletsen samen. Toevallig klaagde mijn zwager een tijdje terug dat mijn zus altijd bij hem komt zitten om te kletsen als hij uitgebreid op de wc zit. Het zit in de familie dus;)
    Andersom mag hij ook echt alles van mij zien. Totaal geen schaamte en we vinden niets vies van elkaar.
    Wat ik wel voor mezelf hou is dat ik deze maand veel te veel geld heb uitgegeven. Niet dat hem dat interesseert. Hij kijkt nooit op de bankrekening en weet ook niet precies wat daarop staat. Maar deze maand begin ik er ook niet over uit mezelf.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  5. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.291
    2.218
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Toen ik dik en zwanger was zorgde mijn man dat mijn bikinilijn volledige glad en geschoren was haha.
     
    Lies1611, Meisje@12345 en Torretjeee vinden dit leuk.
  6. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Bikinilijn scheren en poepen doe ik toch liefst alleen in de badkamer.

    Verder inderdaad bepaalde aankopen, voornamelijk voor onze dochter (hij smapt niet wat er allemaal nodig is voor zo'n baby...)

    Hoeveel ik op ZP zit. En dat ik naar tuurtesten zit te staren die nieteens van mezelf zijn.

    Hoeveel zwangerschapstesten ik er doorheen heb gejaagd :rolleyes:
     
  7. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Schaam me opzich nergens voor, maar vind het gewoon fijner om wc dingen prive te houden.
    En verstop weleens snoep voor hem, omdat hij binnen 5 min die zak leeg vreet.
    En pas een fles cola verstopt vanwege hetzelfde verhaal.

    En vind het ontzettend vervelend als hij meeleest op mn tablet en mobiel.
    Niet omdat hij het niet mag lezen, maar vind het irritant.
     
  8. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Even voor de duidelijkheid. Het is niet dat ik me schaam, het is meer dat ik het niet aantrekkelijk vind wanneer je alles van elkaar ziet. Ik durf rustig te poepen waar hij bij is, maar ik vind het niet zo bevordelijk voor een relatie als je alles ziet van elkaar. Hij wordt er vast niet anders van als ik mijn teennagels knip, maar ik vind het zo niet-sexy.

    En dus doe ik net of ik haarloos, poeploos, windloos en met eeuwig korte nagels en eeltloos door het leven ga :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Hommeltje, Liva en LiveLifeLovely vinden dit leuk.
  9. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Snap dat niet alles perse open en bloot hoeft, maar het topic gaat over 'je schamen voor'. Dat vind ik wel een beetje overdreven.

    Haha over je onderste stuk tekst; je man mooi in die waan laten
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Samen douchen doen wij al helemaal niet....maar ook dat heeft met schaamte niets te maken. Ik heb de douche op 40 graden en hij op 35. Hij kan er bij mij niet onder staan en ik vind het onder zijn douchekop te koud, brrrrr. De enkele keer dat we samen douchen (want ja, het is wel gezellig, vind hij het nog te heet en ik te koud (37/38 graden)
     
  11. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.830
    1.677
    113
    Vrouw
    Ben er net achter gekomen dat ik geen windjes laat onder de douche waar hij bij is :D
    Vaak is t hier een competitie wie de grootste laat maar onder de douche vind ik dus blijkbaar een no go.

    Evenals poepen en tampons verwisselen waar hij bij is. Vermeld het gerust als ik even ga kakken en hij mag t ook weten als mn tampon vol is maar hij hoeft niet alles te zien.

    En sommige berichten die ik stuur hier op zp... hoeft hij ook niks vanaf te weten :rolleyes:
     
  12. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nee, het topic gaat niet over schamen voor, dat hebben anderen ervan gemaakt. Ik heb dit topic geopend echt in de zin van: wat wil je niet dat je man ziet, voor sommigen is dat het prijskaartje van hun broek, dat is geen schaamte, maar meer wat je "verborgen wil houden".

    Voor mij geldt "het verborgen houden" van imperfecties, dingen die je moet doen om jezelf te verzorgen. Ik laat hem liever in de waan dat ik geboren ben met gladde benen, perfecte wenkbrauwen en een haarloze bovenlip. Is geen schaamte dus. Hij weet heus wel dat ik me scheer, epileer, hars en knip ;)

    Alleen ik wil niet dat hij het me ziet doen omdat ik het er zo onaantrekkelijk uit vind zien.
     
    Hommeltje en Phloxx vinden dit leuk.
  13. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.830
    1.677
    113
    Vrouw
    Ik werk ook id zorg en zie ook veel maar vind dat juist een reden om dat thuis niet te hoeven zien. ;)
    Al zou ik met liefde zn kont afvegen als hij dat niet meer zou kunnen.
     
  14. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Maar als hij dan net in de badkamer is, zeg je dan gewoon: "hee ga es weg, ik wil me even wassen?"
    Dat vind ik ook weer een beetje gek klinken :p
     
  15. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Maar aan alle mensen die ongeveer dit zeggen (als hij toevallig in de badkamer is/binnen komt wandelen): zitten jullie dan allemaal met de deur open op de wc..? Ik heb de deur gewoon standaard op slot, puur uit gewoonte. Ik snap niet zo goed waar het punt in een relatie is waarop je opeens besluit de deur open te zetten. Dat is nu echt eerlijk waar simpelweg nog nooit in me op gekomen. :)
     
  16. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hahah hier ook, momenteel zorgt hij dat het er nog netjes uit ziet daar beneden
     
  17. Pstjepiet

    Pstjepiet Bekend lid

    16 okt 2015
    667
    367
    63
    Nu na een half jaar kan ik eindelijk gaan poepen als meneer thuis is, kon ik eerder alleen als hij niet thuis was. Scheten laten doe ik niet bij hem .. hij wil elke x dat ik dat wel ga doen.. maar... nee haha!
     
  18. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Precies dit... Wanneer is die ommekeer dat je denkt: 'zo, en vanaf nu lekker poepen met de deur open of waar m'n partner bij is'? Wanneer is die eerste keer? ;)
     
  19. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Ik doe em niet op slot maar als ik echt buikpijn heb of zoiets genants dan wel. Doet hij ook.
     
  20. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Haha. Dan verschillen we gewoon totaal qua denkwijzen. Ik vind het absoluut onnodig om thuis de deur dicht te doen.

    Vast niet vanaf dag één in je relatie, maar op een gegeven moment ontstaat er een moment dat je beide in de badkamer bent met een doel en geen zin hebt om op elkaar te wachten :D

    Oja, ik lees ook over kletsen op de bedrand. Dat gebeurd hier ook hoor. Stel dat man of ik onder de douche sta, gaat de ander rustig op de badrand zitten, om met elkaar te kletsen :roflmao:
     

Deel Deze Pagina