Zin in bepaald eten begin zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meis28, 10 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hebben jullie ook al nu in het begin van jullie zwangerschap, zin in bepaald eten? Ik had met mijn zoontje vanaf het begin (nou ja zeg maar week 7 zoiets) zin in junk food. Pizza, patat, hamburgers, gebraden vlees etc hihih! Nu begin ik dat ook weer een beetje te krijgen heb ik t idee. Ben benieuwd of jullie dit ook hebben!
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik had juist echt helemaal nergens zin in de eerste weken. Moest mezelf er echt toe zetten om iets te eten. Warm eten ging er sowieso nauwelijks in en ben dus ook afgevallen in het begin. Herken het dus niet.
     
  3. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat heb ik soms ook wel hoor, dat ik misselijk ben, zon lege maag gevoel, en dan weet ik gewoon niet wat ik wil
     
  4. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik had in het begin heel erg zin in Citroen! In mn drinken, in mn eten.. echt absurd want normaal gebruikte ik dat nooit :roflmao:
     
  5. Holadiee

    Holadiee Bekend lid

    4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Alles wat slecht is...
     
  6. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Niet bepaald trek in specifiek iets maar gewoon echt overal trek in..
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  7. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Oh maar bij mij had het niets met misselijkheid te maken want ben eigenlijk vrijwel niet misselijk geweest. Het was gewoon een algeheel gebrek aan eetlust en geen trek. Dus ook niet een wel willen eten maar niet kunnen vanwege misselijkheid.
     
  8. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Weinig eetlust juist :( begint nu gelukkig weer terug te komen!
     
  9. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Ik had zelf helemaal nergens trek in omdat alles er toch uit kwam. Ook erg afgevallen daardoor.
     
  10. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik had toen ik zwanger was van mijn dochter nergens last van. Maar later on de zwangerschap at ik minimaal kilo nectarines weg.
    Vorig jaar mk gehad en toen wilde ik poffertjes met stukjes nectarine erdoor en had zin in magnetron hamburgers Haha. Helaas van korte duur. Ik denk dat ik gewoon erg van nectarines houd als ik zwanger ben
     
  11. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Begin van deze zwangerschap: appels! Appelkoeken, appeltaart, appelflappen, er moest en zou appel in zitten of een gewone appel. :roflmao: de liefde was trouwens ook ineens over en nu moet ik er niet meer aan denken.
     
  12. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Grappig zo uiteenlopend :) lijkt me
    Trouwens vreselijk als je zo misselijk bent en moet overgeven..! Ben nu ook af en toe misselijk en dat heb ik bij de eerste ook wel gehad in t begin, maar meer zo lege maag misselijk. Niet overgeven.
     
  13. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik ben heel erg misselijk en moet regelmatig overgeven, dus veel trek in eten heb ik niet.
    Maar wel in melk. Moet ineens iedere dag een glas melk drinken. Dat had ik bij de vorige zwangerschap ook al en normaal drink ik nooit melk:D
     
  14. Suddenly3

    Suddenly3 Lid

    2 jul 2017
    21
    6
    3
    Vrouw
    Bij de eerste had ik zo'n zin in vis de eerste weken. Ik was heel blij dat de viskar er twee keer in de week stond met kibbeling. Bij de tweede en derde hoefde ik juist helemaal geen brood. Alleen de broodafdeling was al genoeg om me misselijk te krijgen. Ik had wel meteen weer een spa rood verslaving.
     
    Meis28 vindt dit leuk.
  15. Aaf88

    Aaf88 Bekend lid

    26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik was de eerste maanden heel erg misselijk, maar bamischijven van een bepaald merk gingen altijd goed haha, en citroenwater met de citroensap van de Ekoplaza, zo lekker!
     
    Meis28 vindt dit leuk.
  16. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh wat vervelend! Hopelijk gaat t gauw beter!
     
  17. Miek89

    Miek89 Fanatiek lid

    15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Bij de eerste had ik echt een fruit verslaving. Kilo's fruit gingen erdoor.
    Nu is het voornamelijk zoete dingen. Maar daar let ik wel mee op. Wil niet te veel aankomen.
    Oh ja en melk! Heerlijk :D
     
  18. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hihi! Is je eerste kindje een meisje trouwens? Ik weet dat het een bakerspraatje is maar hoor vaak toch echt om mij heen dat de mama´s zin in zoet/fruit hebben en een meisje kregen. Bij zout en vettig eten vaak een jongen (in mn eigen geval ook).
     
  19. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, ik wilde geen eten zien of ruiken. Daarna werd het soep en daarna tosti's.

    Oh, en zo vet en zout mogelijk is altijd goed. Moet mezelf echt inhouden. :$
     
  20. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    ik was bij beide de eerste weken kots misselijk dat ik alleen fruit droge crackers en soep kon eten.

    op een gegeven moment had ik bij de oudste een zoute drop verslaving en van de jongste een broodje rookworst verslaving.

    ben benieuwd wat er nu komt:D
     

Deel Deze Pagina