Zo snel weer voorbij..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Drvm, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drvm

    Drvm Actief lid

    16 okt 2015
    170
    1
    18
    NULL
    NULL
    25/08 positieve test met een hcg van 7 wel vanaf vandaag buikpijnen
    28/08 hcg 18
    01/09 hcg van 166
    02/09 bruin verlies en krampen..
    03/09 hcg 88...

    Dit kleintje is niet blijven plekken.. Ik ben zo intens verdrietig. Heb minimaal bruinverlies en moet het afwachten. Er is nooit iets op de echo te zien geweest, wat kan ik verwachten? Menstruatieachtig, of ondanks de minimale groei toch iets heftigers?

    Word morgen door de gyn gebeld of de mk op gang is gekomen..
     
  2. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Wat verdrietig. Heel veel sterkte..
     
  3. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte!!
     
  4. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte. Als antwoord op je vraag, bij vroege miskramen is het meestal een wat heftigere menstruatie met wat meer kramp en stolsels. Ik zie zelf bij miskramen die vanzelf komen voor de zes weken nooit weefsel.

    Liefs
     
  5. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Heel veel sterkte en wat @Frummels zegt, het zal te vergelijken zijn met een wat hevigere menstruatie. Ik heb twee keer een miskraam gehad voor 6 weken en daar kwam inderdaad geen weefsel mee. Vaak is het proces al zo snel weer afgebroken dat er niets te zien is op een echo.
     
  6. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Bij mij was het zelfs minder dan een normale menstruatie maar wel gewoon alkes vanzelf losgekomen. Mijn testen waren ook super snel weer wit
     
  7. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Drvm hoe gaat het nu met je?

    Hier deze maand vergelijkbaar, ben het verloren met 5+1 (afgelopen woensdag). Ik heb wel een vrachtzaken gevonden, omdat deze toevallig aan mijn wc papiertje zat. Bloeding is nu al bijna voorbij, leek op een dag heftige menstruatie en daarna werd het al minder..
     
  8. Drvm

    Drvm Actief lid

    16 okt 2015
    170
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank voor de berichten meiden

    @Rosje83, wat ontzetyend naar meis, hebben het dus rond dezelfde dagen meegemaakt..
    Ik ben dinsdag weer bij de gyn geweest omdat het bruinverlies was gestopt. Hcg was dinsdag naar 30 en afwachten. Woensdagochtend is het echt op gang gekomen qua bloedverlies. Leek gisteren dus na 2 dagen weer voorbij maar vanmorgen weer begonnen. Hoe gaat het nu bij jou?
     
  9. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Drvm ja inderdaad, en het heeft me zoveel meer verdriet gedaan dan ik had verwacht.

    Wij zijn gisteren in Italië aangekomen dus dat is wel even fijn die rust. Bloeding is nog steeds gestopt, dus daar ben ik wel blij mee.

    Veel sterkte de komende periode meid, en hopelijk hebben we beiden snel een goede zwangerschap :)
     

Deel Deze Pagina