Zwaar gevoel onderbuik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Marielle1993, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle1993

    Marielle1993 Bekend lid

    7 sep 2014
    673
    94
    28
    Vrouw
    Hoi ,

    Bijna 31 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik last van een zwaar gevoel in de onderbuik.

    Het gevoel is vaak aanwezig van zitten naar staan, dan moet ik echt even op gang komen. Lopen is meestal ook echt niet prettig.. Het liefste loop ik met ondersteuning van de kinderwagen.

    Heeft dit met de bekkenbodem te maken of indalen?

    Misschien iemand die dit herkent ? :)
     
  2. Niqi86

    Niqi86 Bekend lid

    24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik herken het wel. Heb er ook sinds vorige week last van en vraag me af wat het is. Heb ook last van mijn bekken (si gewrichten en liezen) en denk eigenlijk dat dit met indalen te maken heeft. Ik moet ook weer heel vaak plassen.
     
    Marielle1993 vindt dit leuk.
  3. Marielle1993

    Marielle1993 Bekend lid

    7 sep 2014
    673
    94
    28
    Vrouw
    Hier ook bekkenklachten.. en ook vaker plassen. Wie weet al indalen dan inderdaad
     
  4. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Hier ook een zwaar gevoel en veel plassen. Gister inderdaad te horen gekregen dat het al ingedaald is!
     
    Marielle1993 vindt dit leuk.
  5. Niqi86

    Niqi86 Bekend lid

    24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ik hoop het zo! Laatst was hij in stuit gedraaid, twee dagen later weer terug. Indalen betekent een betere kans op een normale bevalling!
     
    Marielle1993 vindt dit leuk.
  6. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Ik herken het ook. Alleen onze uk is nog niet ingedaald. Heb de laatste week het gevoel alsof ik 30 kg meezeul. Laatste loodjes kwaaltjes ;)
     
    Marielle1993 vindt dit leuk.
  7. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Herkenbaar moet ook super veel passen nu pff ik denk dat het vanwege indaling is, vorige week zag ik op de echo dat hij aan het zakken was. De hele zwangerschap verliep heerlijk maar nu laatste weken niks aan je voelt je zo lomp en en mijn bekken doen ook super pijn pfff.

    Gaat bij jullie dit ook gepaard met menstruatie pijn? Ik heb al 2 weken meerdere keren op een dag een gevoel alsof ik ongesteld word
     
    Marielle1993 vindt dit leuk.
  8. Marielle1993

    Marielle1993 Bekend lid

    7 sep 2014
    673
    94
    28
    Vrouw
    Hier geen menstruatie achtige pijn.. Maar het zal wel bij de laatste loodjes horen.. Combinatie van zwakker wordende bekkenbodem en indalen.

    Ons kindje lag met 30 weken echo ook ver naar onderen met hoofdje. De echoscopiste moest de ligbank zelfs kantelen naar achteren in de hoop dat ze iets terug omhoog zou komen. Dan kon ze alles beter zien
     
  9. cinniz

    cinniz Actief lid

    19 jul 2011
    365
    45
    28
    Wat jij omschrijft heb ik wel maar bij mij komt het door de vaginale spataderen die weer veroorzaakt worden door de druk bij mij.(bij nr 1 begon dat bij indalen,was hij vroeg mee.bij nr 2 al eerder die daalde later in.nu bij nr 3 al weken last van en was vd week ook nu pas aan het zakken)
    Zou dus best kunnen dat het je bodembekken is door indalen.

    Veel plassen ken ik wel naja meer dat ik denk dat ik moet plassen en dan komt er niet veel,dan moet ik half gaan staan en kan ik doorplassen :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina