Nu al verschijnselen?? Wanneer testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mama van 2 meiden, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Beetje vaag; krap een week geleden hebben we onbeschermde sex gehad; dacht dat t wel kon. Toen ik daarna zat te rekenen, bedacht ik me dat ik evt rond die dag wel de eisprong kon hebben gehad (weet t niet precies want ben niet bezig om zwanger te worden en hou m'n cyclus dus niet bij).Nu ben ik sinds gisteren erg misselijk en moet ook overgeven (heb ik anders echt nooit; ook niet bij buikgriep). Lijkt me erg snel voor de 1e verschijnselen toch?
    Ik heb al een dochter van 13 maanden en bij haar kreeg ik een paar dagen voor mijn 'ongesteldheid' deze klachten.

    Dus...kan dit en kan ik ook gelijk al testen of moet ik een week wachten?
     
  2. Noukie1805

    Noukie1805 Bekend lid

    4 feb 2009
    665
    0
    0
    Tja, na 2 miskramen ben ik expert en weet ik precies wanneer ik zwanger ben. Binnen een week na bevruchting voel ik het ook al aan mijn buik en rug. Kan dus best! Hoop dat het welkom is!
    Succes ermee!
    Liefs Anouk
     
  3. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ondanks dat t (nog) niet echt de bedoeling was, is het natuurlijk super welkom. En tuurlijk....als we ECHT nog geen 2e hadden gewild, hadden we natuurlijk niet onveilig gevreeƫn.:)
     
  4. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik voelde me na mijn ei wel anders opeens. Maar de echte hCG-gerelateerde kwalen kwamen pas rond wk5 (moe) en 6 (misselijk). Het is idd een beetje vroeg, maar ja, over een week kan je testen he! Aangezien het verder wel welkom is... niks aan de hand, lijkt me. :)
     
  5. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Pfff...heb net getest...negatief natuurlijk.,..slaat ook nergens op dat ik dat nu heb gedaan
     
  6. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik zou over een weekje als je dan nog niet ongi bent nog es testen
     
  7. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ja dat weet ik dat t zou moeten...hihi, wilde zo graag testen, maar heeft natuurlijk nog geen zin.
     
  8. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hihi kan ik me heeeel goed voorstellen hoor !
     
  9. SuLa

    SuLa Fanatiek lid

    14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Toch kan het alsnog. Ik had vanaf een kleine week na mijn eisprong ook al klachten en testte 1 dag voordat ik ongesteld moest worden licht positief.
    Probeer het even af te wachten en test over een paar dagen nog eens....
     

Deel Deze Pagina