zwanger door homeopatische druppels.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanzon, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanzon

    sanzon Actief lid

    11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 2,5 jaar zijn we eindelijk zwanger.
    Tsja echt een wonder.
    Ik kreeg veel reacties van mensen of ze ook mochten weten wat voor druppels ik had gebruikt.
    Dus bij deze.

    Neuraston moest ik gebruiken.
    Dit zijn rustgevende druppels. ( te koop bij de tuinen )
    Ik ben zelf een erge drukte maker en dit maakt je echt een stuk rustiger.

    Ook moest ik crocussativus D4 slikken. ( heb ik besteld bij de da ) ( is van vsm )
    Dit zorgt er voor dat de innesteling goed blijft.

    Ook zo min mogelijk koffie.
    En geen eten uit blik en pot.
    En ook geen pudding en vla eten. en gefrituurde dingen.
    Ook moest ik veel bittere groentes eten.

    Ik heb me niet aan de bittere groentes gehouden. en ik heb wel gewoon chips gegeten.

    Ik was bij de 2de ronde zwanger (toen ik de druppels gebruikte )
    mijn tante was ook gelijk zwanger. en een kennis van haar ook.

    Wie weet dat het bij meer mensen helpt.
    Als het bij iemand ook werkt. laat het even weten.

     
  2. Lovelyrose

    Lovelyrose Actief lid

    29 okt 2010
    218
    0
    16
    Hoi Sanzon,
    Nogmaals gefeliciteerd! En bedankt voor het doorgeven :)
    Ik ga het denk ik wel proberen want ik kan best iets gebruiken wat me wat rust in m'n hoofd geeft. Heb best wel wat stress van het niet zwanger raken namelijk..
    Ik laat is weten of het geholpen heeft!
     
  3. sanzon

    sanzon Actief lid

    11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed dat je het gaat proberen.
    Ik merkte vooral op werkgebied dat de druppels helpen.
    Op het moment dat het druk was. werd ik vaak gestressd.
    Met die druppels bleef ik rustig.

    Succes ik hoop dat het bij jou ook mag helpen.
    wonderen bestaan....
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Fijn dat je zwanger geworden bent, gefeliciteerd!

    Maar ik snap niet zo goed wat niet eten uit blikken en potten, het niet eten van vla en pudding en het eten van bittere groentes te maken heeft met zwanger worden. Lijkt mij volkomen onzin, eerlijk gezegd. Als deze druppels het wondermiddel waren, zouden er niet zoveel mensen ongewenst kinderloos blijven of zware vruchtbaarheidsbehandelingen moeten ondergaan.

    Dus persoonlijk geloof ik er niet in. Maar fijn dat het voor jou wel resultaat had (al betwijfel ik of dat echt door de druppels en je eetpatroon kwam).
     
  5. sanzon

    sanzon Actief lid

    11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuurlijk, ik weet het ook niet zeker.

    En wat potjes en blik er mee te maken heb weet ik ook niet.
    Misschien conserveringsmiddelen?

    Mijn tante zei, pudding en vla is ook weer erg vet.
    Net als gefrituurde producten.

    Kijk je kan het altijd proberen...
    Zo hebben wij dat ook gedaan na 2,5 jaar.
    baat het niet , schaadt het niet.
     
  6. wuppie86

    wuppie86 Actief lid

    29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stel nou dat het tussen de oren zit??? Dan maakt dat toch ook niet uit??? Als het maar helpt! En misschien heeft het dan tussen de oren gezeten en heeft dat alles niets gedaan met je lichaam. Maar blijkbaar wel met je geest! Toch??
     
  7. denise23

    denise23 Fanatiek lid

    29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hey

    ik wil het ook gaan proberen, maar wat verstaan ze dan precies onder bittere groentes? witlof denk ik.. maar wat nog meer?
     
  8. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Mooi dat het bij jou geholpen heeft.

    Maar ben ook wel wat sceptisch en voordat iedereen die druppels gaat bestellen en aan een dieet gaat beginnen, is het misschien handig om te vermelden wat de rede was dat je niet zwanger raakte.

    Ik ben zelf naar een natuurgeneeskundige geweest en heb heel andere dingen voorgeschreven gekregen, het is nl. zo persoonlijk.
     
  9. Wachtende

    Wachtende Fanatiek lid

    29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Ik zou alleen niet zo hard zeggen dat je door die druppels zwanger bent geworden, je weet het niet.
    Ik vermoed dat als die druppels echt zo werken dat onze fertiliteitsartsen daar ook van zouden weten. Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat er geen wondermiddel is....en er geen snelle manier om zwanger te worden.
    Sommige mensen worden nou eenmaal sneller zwanger dan de andere..
     
  10. draakje24

    draakje24 Actief lid

    31 dec 2011
    399
    0
    16
    Meestal is het wel als je er juist veel mee bezig bent dat het dus niet zo snel lukt

    Als je juist minder stress heb en rustiger in je hoofd bent dat het dan sneller lukt maar onbewust blijf je er toch veel mee bezig

    En of het door die druppels komt...zal altijd een vraag blijven
    En net zo goed voor die etos zwanger worden pillen wat je hier leest...meeste zijn na lange tijd in de 1e of 2e ronde zwanger na het slikken van de pillen

    het is mijn voorkeur niet, Maar mischien wel voor mensen die er teveel mee bezig zijn
    Overigens met pillen en druppels zijn ze nog wel druk er mee bezig maar dan meer met die druppels of het werkt

    Dus kan alle kanten op
    Wat betreft eten......pff daar geloof ik niet zo in
    Wel alchohol en roken dat zou effect kunnen hebben ook dat is niet altijd het geval!
     
  11. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Homeopathische druppels/pilletjes e.d. zijn vaak erg persoonlijk. En wat de een beter wel kan laten staan hoeft voor de ander helemaal niet te gelden.
    (Ken 2 mensen uit m'n naaste omgeving die homeopathische druppels kregen voor blessures aan hun knie: de een kon daarbij beter tomaten, witbrood en chocolade laten staan, de ander moest vooral geen koffie meer drinken)

    Je kan natuurlijk vanalles gaan proberen, maar het beste is dan langs te gaan bij een persoon die veel weet van homeopathie.
     
  12. denise23

    denise23 Fanatiek lid

    29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik vind het het proberen waard! als je het niet probeert, weet je het ook niet toch? en bovendien, homeopatische producten kunnen nooit kwaad!
    en die rustgevende druppeltjes, daar valt altijd wel wat voor te zeggen toch? ook voor mensen die het druk hebben op de werkvloer etc etc
     
  13. Sweetheart86

    Sweetheart86 Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    nou die druppels ga ik wel halen, ben sowieso vaak gestresst op werk.
    en als je daardoor wat rustiger word ben je er misschien ook wat minder mee bezig, waardoor je misschien toch makkelijker zwanger raakt? tzal heus geen wondermiddel zijn. maar baat het niet schaadt het niet toch :)
     
  14. sanzon

    sanzon Actief lid

    11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook alleen geplaats omdat veel mensen afvroegen welke druppels ik had gebruikt.

    Wie het wil gebruiken moet het zelf weten.

    Ik heb er een heel goed gevoel bij gehad.

    Met zwanger worden bezig zijn, waren wij overigens al een tijd neer meer. dit omdat wij al bezig waren met het pleegzorgtraject.

    Het is dat mijn tante aan kwam met deze druppels.

    En wij hadden gekozen om niet de mmm in te gaan. Dus dan probeer je dit soort druppels wel.

    En of het dit is geweest? dat is altijd de vraag.
    Maar na 2,5 jaar zijn wij wel zwanger.
     

Deel Deze Pagina