Zwanger met IUI hoeveel zaadjes?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lynn84, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

    carma Niet meer actief

    Lynn wacht nog ff meis het kan ook zijn dat je nog niet voldoende HCG in je urine hebt
    Geen bloed houd moed
    Voel je dat je ongi gaat worden???

    Ik heb ook het gevoel ongi te gaan worden
    Hier dag 10 na de iui en de temp is gedaald van 36,9 naar 36,6 dus ik verwacht dat de ongi vandaag of morgen komt
    dat is dus ook eerder als normaal
    Normaal is bij mij een iui met extra pregnyl 5 dgn na de iui.
    Normaal is 14dgn na de iui en nu zit ik op dag 10
    Volgens een kennis kan je ook een innestelingsdip hebben maar dat geloof ik niet zo

    Nog 1 maand iui en dan op naar de icsi
    Weet je dan laat het ook maar gebeuren dan hebben we wat meer kans op een kindje als nu
     
  2. Hoi Mariek73,

    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Ik weet niet echt wat ik moet voelen, voor mij gevoel hoef ik nog niet ongesteld te worden. Terwijl ik wel allemaal steken in me buik heb. Nu ben ik denk ik behoorlijk ik de maling genomen door de Pregnyl. We wachten gewoon op de rode duiveltjes (hopelijk komen ze niet)

    Ik hoop dat je zwanger bent hoor, dan hoef je niet door naar de volgende stap. Ik zal blijven duimen hoor.

    Liefs XXX
     
  3. Flippo123

    Flippo123 Niet meer actief

    Lynn, meis ik duim voor je dat de duivels weg blijven!!
     
  4. fredje

    fredje Bekend lid

    27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

    Spannend al die verhalen! Hoop dat ik mee mag kletsen..

    al jaar zijn mijn vriend en ik aan het proberen om zwanger te worden helaas nog steeds niet gelukt.. Bij mij is het PCOS geconstateerd en bij het eerste zaadonderzoek van mijn vriend bleek dat hij een hele slechte kwaliteit heeft!! Hij had maar 8 miljoen per mililiter waarvan slechts 15% bewegelijk.. Slechts 2% hiervan goed bewegelijk!

    De gyn zei dat deze uitslag zou betekenen dat we niet in aanmerking komen voor IUI maar waarschijnlijk meteen IVF! maar we moeten nu 3 maanden wachten en dan nogmaals zaad inleveren! Erg spannend nu dus want in oktober mogen we pas terug..

    Nu vraag ik me toch af: Weet iemand hoeveel beter het moeten worden voordat wij toch in aanmerking komen voor IUI??

    Alvast bedankt voor jullie reacties,

    Liefs..
     
  5. Hoi Fredje,

    Je bent van harte welkom hoor.

    Ik weet eigenlijk niet aan hoeveel de sperma moet voldoen.
    Volgens mij is dat ook per ziekenhuis verschillend.
    Bel eens met het ziekenhuis. Erg he dat wachten.

    Wij mochten ook als deze iui niet goed is gelijk door naar IVF gelukkig was zijn sperma goed genoeg.
    Jammer was de iui niet gelukt, deze keer beter.
    Volgende week poging 2.

    Liefs Lynn
     
  6. carma

    carma Niet meer actief

    Fredje
    Bij ons doen ze zelfs nog iui met 30.000 al is de kans erg klein
    Wij zullen dus nu ook na 3 slecht pogingen 100.000/ 30.000 en aankomende keer is nog ? overgaan op ICSI

    Onze dochter is verwekt met 600.000 zaadjes via iui
    dus het kan met minder als 1 miljoen

    Wat ik wel vreemd vind is dat je over IVF spreekt want meestal ga je met weinig zaad over op ICSI omdat het zaadje dan direct in het eitje word ingebracht en zo de kans op bevruchting vergroot

    Veel suc 6
     
  7. fredje

    fredje Bekend lid

    27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn84; Jammer dat de eerste poging niet gelukt is! Zal duimen voor je volgende week!! Ik zal inderdaad een met eht ziekenhuis bellen en eens vragen hoe het precies zit.. Dat wachten is inderdaad verschrikkelijk maar helaas kunnen we op dit moment niet veel anders doen!

    @Mariek7; Bedankt..:)..Heb geen idee waarom ze het over IVF hadden. Had ook meer het idee dat ze er nog niet te veel over wilde vertellen omdat ze het 2de zaadonderzoek willen afwachten. Hoop dat ik in oktober meer informatie krijg. We wachten maar even af...

    veel succes allemaal,
    Liefs..
     

Deel Deze Pagina