Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Dat hoor ik heel vaak en gewoon goeie zwangerschappen! Die testen lopen goed op!

    Ik snap de zorg wel trouwens ..
     
  2. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Niet leuk dit! Maar de kans is groot dat het gewoon niks te betekenen heeft!
     
  3. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Je testen lopen op..mooi!
    Maar snap je onzekerheid helemaal.. Stom!
    En anders de vk een dezer dagen toch bellen en mss mag je eerder voor vroege echo komen.
     
  4. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ja inderdaad dat zou ik ook doen. Mey 6 weken had ik bij kleinste een uitwendige echo waarop hartje te zien en horen was. Echt een garnaaltje toen nog
     
  5. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ik had bij de jongste ook bloedverlies in de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was... uiteindelijk alles goed gekomen.
    Maar toch blijf je in je achterhoofd denken van wat als het nu wel mis gaat..

    Roze slijmverlies is inmiddels lichtbruin. En gelukkig niet elke keer als ik naar het toilet moet. Heb et namelijk alleen bij het afvegen.

    We blijven positief. Voel me verder alleen ontzettend moe..en ik ruik echt van alles!!

    En oja..mijn moeder vroeg me vanochtend ineens of ik zwanger was :eek:
    Die zag et aan me... dus ook maar erbij vermeld dat ik sinds vanochtend wat (oud)bloed verlies... en we gewoon de eerste echo af zullen moeten wachten :oops:
     
    Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  6. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Haha! Op sommige dagen doe ik de uien in de schuur, ik vind ze zo stinken?! De eerste keer ging mijn vriend naar de schuur, kwam terug met een bakje uien, wat is dat schat? Ik: nou ja ze stinken zo erg misschien zijn ze aan het rotten ofzo! Hij: huh, echt niet hoor, ik ruik helemaal niks. :rolleyes:
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  7. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Een half uurtje geleden heb ik me alvast via de website ingeschreven bij de verloskundige praktijk. Ze bellen dan binnen 1 werkdag terug. En jawel hoor nog geen 15 min later had ik er 1 aan de telefoon. Uitgerekend de vrouw die er ook was bij de laatste 2 bevallingen. Erg fijn haar gesproken te hebben. Gezien het bloedverlies e.d. Mag ik volgende week woensdag al komen voor een vroege echo. Ze zegt aan mijn berekening te zien dat we waarschijnlijk niet veel zullen zien, maar aan de hand van mijn laatste menstruatie zou het zo maar eens kunnen zijn dat ik verder ben en er dan al wel hartactie te zien is. Vond het erg raar dat ze dat zei aangezien ik vorige week pas positief getest heb. Maar ze zei ook dat de datum waarop je pas positief test ook niet alles zegt.

    Hoe dan ook we gaan et zien. Spannend!
     
  8. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Aaah meid je testen zien er goed uit.
    Ik zie dat je rond je NOD zit. Ik heb ook een dag of 2 bruin/roze verlies gehad rond dat termijn. Nu toch 27 weken zwanger. Dus kan gewoon goed gaan.
    Ik ga duimen voor je
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  9. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Het roze/bruin verlies is sinds gisteren begin van de avond gestopt.
    Hopelijk blijft et weg nu.

    Wat ik overigens sinds vanmorgen opmerkte was dat onder m'n buik / boven m'n schaambot zeg maar al erg opgezet is ... zullen de darmen wel zijn neem ik aan?? Heel apart. Ben benieuwd hoelang het dit keer gaat duren voordat ik m'n eigen broeken niet meer aan kan.
     
  10. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik kan me voorstellen dat de baarmoeder toch bij 4e sneller reageert/groeit of van stand veranderd.

    Wie weet krijg jij er ook 2:roflmao:
     
  11. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Jeetje wat vervelend, maar zoals eerder gezegd hoeft het gelukkig niets te betekenen. Hoe is het vandaag?
    Je testen lopen zeker mooi op! Dat geeft goede hoop toch.
     
  12. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Gezellig! Kom erbij :).
     
  13. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Sinds gisteren begin van de avond niks meer..:)
     
    Evelientje vindt dit leuk.
  14. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Doe er maar 1 hoor :oops::D
     
  15. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Oh wat fijn! Super! Houden zo ;).
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  16. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Fijn @Mom86 dat het nu weg is. Hoop dat het zo blijft! Wel fijn dat je woensdag al bij de VK terecht kan..Ik hoop dat er al wat te zien is dan:)

    Hier op het wachtbankje weer..
     
  17. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Wachtbankje; heel veel succes meiden. Ik duim heel hard voor jullie dat het deze maand gewoon raak is!!

    Net de laatste test opgemaakt..de predictor express

    Tevens een foto gemaakt met de test van net en die van 4 dagen terug.

    Nu aftellen naar komende woensdag.. hopelijk zien we dan al wat. Spannend.
     
    Evelientje, L0nneke en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  18. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hele mooie test!
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  19. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Bloedverlies nog altijd weg?

    Hoe gaat het met de rest.

    Hier begin ik alweer te denken, wanneer eerste testje wagen...terwijl ik me zo had voorgenomen om dit NOD te wachten. Alhoewel ik ook niet goed weet welke NOD ik aan moet houden. Vorige maandag t/m woensdag posi ovutest gehad.
     
  20. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ja het roze/bruin is weggebleven. Was maar 1 dag, gelukkig! :)

    Komende woensdag de echo. Ben benieuwd of ze dan al kan meten hoever ik nou ongeveer ben. Aangezien ik niet weet wanneer m'n eisprong nou precies geweest is, is m'n banner hieronder ook een pure gok

    Kunnen ze bij zo'n prille zwangerschap überhaupt wel iets meten? En zien?
     

Deel Deze Pagina