Zwanger worden en b12 probleem

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knuffelfloor, 13 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Goedemorgen

    Even in het kort sinds juli vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Begin dit jaar zijn we bezig om zwanger te worden

    Rond juni vorig jaar was mijn b12 wat aan de lage kant 152 ik kreeg elke week injecties eind vorig jaar moest ik elke twee week. Omdat ik met een medicijn ben gestopt die veel b12 vraagt. Ik heb in februari mijn laaste injectie gehad. Ik moest stoppen want de waardes waren veel te hoog (1400) terwijl dat zo hoort.

    Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik hele mooie cyslus van 28 dagen. Ik voelde altijd twee week voor de menstruatie buikpijn onder in mijn buik. Mooier kan ik het niet bedenken tot laatste 2 cyclussen. Ze willen mijn b12 weer heel laag hebben en dan kijken of ik een opname probleem heb. Pfff zucht......

    Ik heb nu cyclussen van 35 dagen en ik voel geen buikpijn meer voor een eisprong. En volgensmij deze periode niks gevoeld. Nu wil de volgende periode beginnen met ovulatietesten. Ik voel ook geen servixslijm.

    Zou dit kunnen met betrekking op geen injecties. Mijn waarde zijn nu rond 700

    Zijn er mensen die dit ook hebben mee gemaakt of nog tips hebben. Voel me even moedeloos....
     
  2. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Zonder B12 injecties heb ik geen menstruatie
     
  3. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Ik ben bang dat mijn mentruatie van slag is.... Of niet goed functioneert
     
  4. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Dat zou heel goed kunnen!
    Ik snap niet zo goed dat je ermee moet stoppen ze kunnen een opname probleem zien door je bloed anders te testen
     
  5. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Ze willen mijn methamolonzuur testen. Ze vonden de waardes veel te hoog en ik gebruik 1 medicijn niet meer waar de b12 snel zakt

    Ik ben heel nieuwsgierig naar welke test...
     
  6. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Wat apart
    Met b12 injecties is de bloeduitslag na die tijd niet meer betrouwbaar ja kan hier veel vinden over op internet
     
  7. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Daarom moet mijn waarde weer rond de 200 zitten en dan die test weer uit voeren

    Welke test heb jij gedaan? Of welke test was nog makkelijker?
     
  8. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Ik weet niet meer welke test dat was
    Maar het bloed moest een aantal dagen staan ofzo
     
  9. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Oké interessant. Deze onderzoek moet op ijs of zo.
     
  10. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Oke bijzonder
     
  11. Envy91

    Envy91 Niet meer actief

    Ik krijg de injecties al ruim 10 jaar. Je menstruatie kan er idd van in de war raken echter is een waarde van 700 geen tekort.

    Kan het geen toeval zijn nu in combinatie met de onderzoeken en andere medicatie?
     
  12. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Nou ik heb mijn laatste injectie gehad in februari en in maart was de waarde 1400 en in juni was het dik 700 het zakt het. Ik heb heel veel klachten nu ik niet meer injecteert

    Vorig jaar zat hij op 152
     

Deel Deze Pagina