Zwanger worden met IUI, wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rozeline, 19 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat super om te horen !!!! Ik ben superblij voor jou ! Hopelijk meteen al een knaller van een zwangerschapstest binnen 2,5 week.
     
  2. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Lief!! :D
    Ik probeer er toch niet al te veel op te hopen, kwestie dat de teleurstelling niet te groot is :p
    Hopelijk voor jou hetzelfde, maar dan al wat sneller!!

    Ik vind het wel wat dubbel. Nu sprak hij over 3x iui en dan al ivf. Hij zou al een intake willen plannen zodat alles geregeld is en we niet hoeven wachten als we naar ivf zouden overgaan. Zo'n proactieve dokter is fijn maar we zijn nog maar net gestart met iui en ergend komt het dan over alsof hij de kans klein acht dat het zal lukken. Maar dat zal wel m'n interpretatie zijn :)
     
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dat kan idd best wel dubbel overkomen. Dan gaat er in jouw hoofd iets om van ''waarom stelt hij al meteen ivf voor? Heeft hij mss al een vermoeden dat het niet gaat lukken met iui? Waarom moet ik dan nog eerst iui doen?''. Heb je al eens aan de gynaecoloog gevraagd waarom jullie al zo snel zouden overgaan op ivf en niet een 6 tal rondes iui? Misschien dat dat antwoord je dan wel een beetje rust kan brengen. Ik zou het zeker eens aanhalen wanneer je je inseminatie hebt :)
     
  4. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Jep. Exact hetgeen er allemaal in mijn hoofd omgaat :roflmao:
    Goed idee, ik bespreek het nog eens. Heb het wel moeilijk met zo'n dingen. Als ik kan typen allemaal goed en wel, maar als ik voor de neus van de dokter zit, klap ik toe o_O
     
  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik ken het gevoel... als ik daar lig stel ik geen vragen en thuis pieker ik mij suf ! :)
    Ik ben mij momenteel suf aan het piekeren of ik wel genoeg progesteron in mijn lichaam heb enzo. Normaal had ik na de eisprong altijd megagevoelige tepels maar nu helemaal niet o_O
    Maar lang de andere kant, als je progesterongehalte niet hoog genoeg is, dan zou ik een korte LF moeten hebben, toch? Laten we hopen dat ik pas na 2 weken effectief mijn menstruatie heb, maar nog veel liever gewoon NIET :rolleyes:
     
  6. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    S
    Stom hé, zo herkenbaar...
    Geen idee i.v.m. de progesteron eigenlijk. Hoeveel dagen zit je na eisprong? Kan je niet vragen om er eens bloed op te laten prikken, dan weet je 't zeker.
    Maar ik denk idd dat lage progesteron wel korte LF of spotting ofzo zou moeten geven. Dat zou je toch verwachten.

    Mss dat je 'symptomen' nu gewoon anders zijn door de hormonen?

    Ik duim heel hard met je mee voor geen maandstonden!!
     
  7. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Het ding is dat ik nu helemaal GEEN symptomen heb :roflmao:
    Dinsdag was de inseminatie dus ik ben nog niet zo ver.
     
  8. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Hi meiden,

    Ik kletste hier de laatste tijd al niet actief meer mee, maar ik wil even laten weten dat ik mijn zp account ga sluiten. Hopelijk helpt dat bij het afsluiten van mijn kinderwens.
    Ik wens jullie al het goeds toe, en vooral dat jullie heel snel zwanger mogen raken. Het is jullie gegund. Liefs van mij.
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heel veel sterkte meis :( vind t nogsteeds kut voor je :(
     
  10. Candy01

    Candy01 Fanatiek lid

    4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    @Rombely sterkte!! Ik hoop dat jullie wens alsnog mag uitkomen.
     
  11. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Sterkte meid. Hopelijk mag je droom nog uitkomen...❤
     
  12. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Spannend! Echt ongelooflijk hoe we elke maand toch weer wachten die 10/14 dagen of een andere afgesproken dag..hoop doet leven ☺️ Ben benieuwd!!
     
  13. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Wat is het stil! Hoe gaat het met iedereen? Hier 6 DPO dus nog 4 dagen wachten..
     
  14. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik zit nu op 8dpo, maar ik denk dat de 1ste iui niet raak is :)
    Nog 6 dagen wachten... veel te lang o_O
     
  15. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Hier nog maar 1dpo dus moet nog een hele tijd wachten :roflmao: nog geen idee wanneer ik wil testen... Eigenlijk wil ik echt wachten tot nod want ben bang dat de pregnyl anders nog gaat tekenen...
     
  16. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Hier nog 6 dagen tot nod als mn cyclus niet is veranders door de clomid..betrap mezelf er weer op dat ik wacht op kwaaltjes maar heb ook niet echt het gevoel dat het raak is..maar je weet maar nooit!
     
  17. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik loop ook altijd te letten op kwaaltjes terwijl ik weet dat ik helemaal geen kwaaltjes heb voor de positieve test :roflmao: maar ik heb op dit moment niet het gevoel dat het raak is hoor
     
  18. Dobbeltje

    Dobbeltje Actief lid

    26 aug 2015
    155
    104
    43
    Vrouw
    NULL
    Op een of andere manier is het eigen geworden om er zo mee om te gaan..vooral nu de iui ook gestart is..agh hier gaan we ook weer aan wennen ik heb dat gevoel ook niet..man stond in de file het potje en ze zeiden dat maar 40% goed was en hadden niet die dag nog geklust en of ik echt ewn eisprong heb gehad na de ovitrelle weet ik niet.. hahaa wat een gedoe zeg..we blijven positief ✌Hoeveelste iui was dit voor jou?
     
  19. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik had ook altijd allemaal kwaaltjes, maar in de maand dat ik zwanger was voor de NOD niets. Ik kreeg pas na de positieve test allemaal kwaaltjes.

    Succes met het afwachten meiden, hopelijk binnenkort weer wat roze/positief nieuws hier. Ik duim voor jullie..
     
    Trassi, Jolo en Dobbeltje vinden dit leuk.
  20. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Dit is mijn 7e iui (voor baby#3, baby#1 kostte 2x icsi en 7x iui en baby #2 "maar" 3x iui)
     

Deel Deze Pagina