Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik heb het tegen 2 vrienden verteld en mijn leidinggevende en 2 collega's. Op werk heb ik het wel moeten vertellen want ik moest vaak terug naar ziekenhuis om hcg te testen. Daarnaast zijn de andere 2 collega's ook een soort vrienden van me.

    Onze familie weet het niet. Bewust zo gelaten. Onze band met de familie is niet zo goed.

    Ik heb er niet veel over gesproken. Wel met mijn acupuncturist besproken. En acupunctuur heeft mij ook wel geholpen wat meer rust te vinden. Ik moest iets proberen en heb toen acunpunctuur geprobeerd. Dat bleek voor mij een goede oplossing.

    @Anna0425 ik zie nog geen eisprong in je kaartje.

    @Juffie1990 doe jij ook temperaturen? Ik weet het ff niet meer... :oops:

    Mijn cyclus is na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap juist korter geworden. Wellicht ook mede dankzij teunisbloem en acupunctuur.
     
  2. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hi meid, hoe is het inmiddels met je?
     
  3. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @Juffie1990 en @MinnieM Hoe gaat het? Jullie beide deze week je eisprong gehad? Wanneer is jullie NOD? Dan kan ik voor jullie mee duimen

    Liefs Anna
     
  4. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

    Ik denk wel dat ik mijn ei heb gehad. Vandaag wel een dip te zien in mijn temp die ik niet kan verklaren....

    En jij?

    Liefs,

    Minnie
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM, nee wat vervelend! Maar misschien heeft iets eenmalig je temperatuur beïnvloed en is deze morgen wel weer hoog? Mijn temperatuur schommelt soms ook een beetje zonder verklaring. Ik zal voor je duimen dat t gelukt is deze maand!

    Ik wacht nog steeds op een eisprong, heb het idee dat ik er wel in de buurt kom gezien mijn slijm maar de ovulatietesten blijven nog steeds negatief. Vind t wel spannend, omdat ik vorige maand ook geen eisprong heb kunnen vaststellen.. maar we kunnen niks anders dan afwachten helaas.

    Liefs Anna
     
  6. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Als je toch na zo'n 29 of 30 dagen ongesteld wordt, moet je ergens een ei hebben gehad lijkt me. Toch?

    Misschien net gemist op de ovu testen, maar wel zichtbaar bij temperaturen? Heb je jouw kaartjes van de afgelopen maanden?

    Ik hoop stiekem dat ik wellicht een innestelingsdip heb. Maar de tijd zal het leren.... :rolleyes:
     
  7. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Goeiemorgen ☺

    Ik doe niet aan tenperaturen, dus heb geen idee wat een daling van temperatuur betekend. Ik gebruik ovu testen en had woensdag middag een vette positieve test! Eindelijk dus weer een redelijk normale cyclus. Ik verwacht mijn NOD rond 30 mei a 1 juni. Dus nu weer even wachten.

    Zijn je ovu testen al aan het oplopen? Daaraan zag ik deze ronde dat het eraan zat te komen. Ik gebruik pas sinds vorige maand ovu testen. Vorige maand ook geen ei kunnen vinden.

    liefs
     
  8. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Ik heb begin april een aantal dagen een hele lichte bloeding gehad, dus ben er toen vanuit gegaan dat dat mijn menstruatie was, maar misschien was het nog wel een nasleep van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap en kon ik daarom geen eisprong vinden... Hierbij het kaartje van vorige maand. En de ovulatietesten van deze maand, maar kan nog geen oploop zien..
    Daarvoor niet met testen en temperatuur gewerkt.

    Jullie beide op het wachtbankje, spannend! Ik duim voor jullie dat het deze ronde raak is:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Anna0425 Ik haal uit je vorige kaartje ook geen ei. Ei op de huidige hou testen ook nog niet. Wellicht is je cyclus idd nog van slag van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

    @Juffie1990 volgens mij gaan we deze ronde dan gelijk op. Ik verwacht eind me begin juni ook mijn nod. Fingers crossed dat het een goede zwangerschap in de bm mag worden.

    En @Anna0425 hopelijk voor jou snel een mooi ei.

    Bij mij is mijn temp na het dipje van gisteren weer gestegen. Dus wellicht een geel lichaam dip of innestelingsdip. We wachten het af. Ik ga nu denk ik weer stoppen met temperaturen tot mijn nod. Soms wordt ik ook helemaal kriebel van al dat meten.

    Ik vraag me trouwens af he... zijn jullie soms ook nog bang als je steken voelt links of rechts dat het zich dan weer fout innesteld?
     
  10. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Ja, gaan inderdaad gelijk op! Ik heb sinds vandaag onwijze krampen en steken en opgeblazen gevoel. Ik heb ook bij elk pijntje etc. angst dat het weer mis is. Had vorige cyclus last van me schouder, was zo bang! Vind het deze ronde echt heel spannend... Het zou zo maar eens kunnen zegt mijn gevoel!

    @MinnieM houd je me op de hoogte?!
    @Anna0425 hopelijk snel een super ei!
     
  11. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Haha ik herken het helemaal. Ik durf nergens op te hopen maar heb deze ronde wel veel krampen in mijn onderbuik. Soort menstruatiegevoel. En verder hele pijnlijke borsten.
    Soms dan steken rechts... en heel soms links. Dan wordt ik meteen bang.

    Maarja, ik probeer gewoon rustig te blijven. Mezelf lekker bezig te houden. Meer dan afwachten kunnen we niet. Dat is zo stom... je hebt er gewoon 0 controle op.

    Hou ons op de hoogte.

    Xxx
     
  12. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM en @Juffie1990 ja ik herken de krampen, heb na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap echter nog geen "goede ronde" gehad, en dus herken ik de angst die daarmee gepaard gaat (nog) niet, maar kan het me helemaal voorstellen. Hoewel (nu) het gevoel nog wel overheerst dat het echt domme pech was, en de kans heel klein is dat het nog een keer gebeurt... Inderdaad, we kunnen niks anders dan afwachten helaas:(

    Ik had gisteren een ovulatie test die wel echt donkerder was dan de anderen, maar zou hem nog niet als positief bestempelen. Eerdere en latere testen weer volledig negatief, dus geen sprake van oploop, vreemd.. en toen vanochtend opeens een hele sterke temperatuur daling! Dus als temperatuur morgen stijgt, kan ik er denk ik vanuit gaan dat vandaag mijn eisprong is geweest, toch?(vandaag dag 20 van deze cyclus)
    Zie afbeeldingen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Als je temperatuur morgen stijgt en hoog blijft kun je er vanuit gaan dat je inderdaad vandaag ei hebt gehad.

    Van belang is wel dat je gemiddelde temp na ei hoger ligt dan voor je ei. En dat weet je pas als je temp eenoaar dagem hoger blijft dan voor je ei.

    Spannend! En veel plezier met klussen vandaag. ;)
     
  14. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hiet helaas toch ongesteld geworden vandaag. Nog even wachten totdat het echt doorbreekt maar het eerste bloed is inmiddels gezien.

    Hopelijk wordt ronde 8 onze ronde. 8 is mijn geluksnummer. :)

    Hoe is het hier verder met iedereen?

    Xxz
     
  15. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM , wat een teleurstelling weer :( Hopelijk ronde 8 inderdaad wel jullie geluksronde! Ik hoop het voor jullie:)

    Ik snap er weer niks van, mijn temperatuur stijgt nog steeds niet echt, dus twijfel nu weer of het mijn eisprong wel was, omdat de ovulatietest ook niet echt overtuigend positief was. Maar heb ook doorgetest en die zijn ook absoluut niet positief:( dus moet het nog maar afwachten komende weken denk ik...

    @Juffie1990 , hoe gaat het met jou?

    Liefs Anna
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    He wat vervelend. Ik zie ook geen eisprong in je kaartje.
    Wel goed dat je de temp bijhoudt. Zo kom je er in ieder geval achter of en wanneer je een eisprong hebt.

    Blijf doormeten zou ik zeggen. Het kan zijn dat je cyclus van slag is door de buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
     
  17. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Hi Meiden,

    Wat een vervelende berichten! @MinnieM is jou cyclus niet heel kort nu? Je had het nog niet verwacht toch?

    @Anna0425 kan best wel zijn dat je cyclus van slag is hoor! Heb ik ook gehad. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even de gyn bellen.

    Hier is alles wel oke. Zit nog op het wachtbankje, maar goh wat duurt dat weer lang, haha. Helemaal geen teken van een eventuele zwangerschap, maar ben ook pas 9 of 10 dagen na eisprong. Alleen wat last van rommelende darmen en krampjes af en toe.

    Zijn jullie lekker aan het genieten van het mooie weer?

    xx
     
  18. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @ MinnieM, zou het dan geen innestelingsbloeding kunnen zijn als je je menstruatie eigenlijk nog niet verwacht?
    Is je temperatuur nog wel hoog?

    @Juffie1990 Ja dat wachtbankje he.... Wanneer ben je van plan te testen? Wacht je je Nod wel af?

    Als ik straks ongesteld wordt zonder enige temperatuur verhoging ga ik denk ik de gynaecoloog wel even contacten ja. Zo stom dat het langer duurt dan we allemaal graag willen.

    Wij zitten heerlijk op een bootje op het water, dus lekker genieten inderdaad! Jullie ook?
     
  19. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    O heerlijk op een bootje! Wij gister lekker naar het strand geweest en nu lekker in de tuin. Ik moet van mijn vriend altijd wachten tot NOD en dan zoeken we een geschikt moment om samen te testen. Had veel vertrouwen in deze ronde.. Maar ik voel nog niets. Bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap voelde ik het een paar dagen na me ei al. Maar toen was het natuurlijk veel sneller ingenesteld. Denk er de laatste tijd weer veel aan... als het goed was gegaan was ik nu al bijna 32 weken... pff maar niet over nadenken.

    Ja, ik zou zeker de gyn even contacten als het echt heel lang gaat duren of je geen eisprong kan vinden.

    x
     
  20. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hi ladies,

    Innestelingsbloeding is het niet denk ik omdat ik daarvoor te veel bloed verlies, denk ik. Temperatuur is nog wel hoog.

    Ik heb deze ronde een cyclus van 26 dagen gehad. Dat is korter dan normaal maar binnen de proporties denk ik. Alles kan, maar ik ga gewoon uit van mijn menstruatie.

    Ik heb vandaag ook getest. En die was negatief. Dus ik verwacht het niet. Vandaag zou 12 dpo zijn.

    @Juffie1990 ; het hoeft niet zo te zijn dat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap een innesteling eerder is he. Het eitje moet innestelingsklaar zijn en dat duurt vaak 5 daagjes. Maar hopelijk lukt het bij jou wel. Geen klachten zegt niks...Ben je vrij zeker van je ei?

    @Anna0425 wat lekker op een bootje! Nice. Ik heb vandaag gerend en met vrienden gegeten.

    Hoe kijken jullie trouwens naar afvallen en zwanger worden? Ik zou graag weer wat willen afvallen. Ben sinds de bbz wat aangekomen en zit nu niet meer lekker in mijn vel. Tegelijk ben ik soms bang dat joggen slecht voor een mogelijke zwangerschap is....
     

Deel Deze Pagina