Zwanger worden vanaf sept 2018!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rietje86, 2 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje86

    Rietje86 Actief lid

    17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Goedenavond lieve dames,

    Woensdag een afspraak bij de huisarts om mijn spiraal te laten verwijderen.
    Dan gaan wij voor een 2e kindje, hebben al een zoon die nu net twee is geworden.

    Nog meer mensen die in september beginnen?!?
     
  2. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Mijn vriendin en ik gaan voor een eerste kindje met behulp van IUI. Deze week voor het eerst aan de slag met ovulatietesten, dus binnenkort de eerste inseminatie. Spannend!
     
  3. Rietje86

    Rietje86 Actief lid

    17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Spannend! Hoe komt die lange wachttijd als ik vragen mag? Ga jij het kindje dragen?

    Grappig trouwens ik werk in t Umc Utrecht
     
  4. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    De wachttijd is een half jaar uitgelopen nadat er gedonder is geweest m.b.t. het laboratorium (was in 2017 in het nieuws). Dat was voor ons niet erg want we hadden ons ruim van tevoren ingeschreven met de gedachte dat het prima was om over circa 2 jaar te beginnen.

    Ik ga het kindje dragen inderdaad, zit nu op het wachtbankje!
     
  5. Rietje86

    Rietje86 Actief lid

    17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    O ja dat heb ik meegekregen...

    Spannend! Succes!

    Ik denk ik ook, ik heb geen idee van Mn cyclus, ik dacht dat ik 27/8 menstrueerde maar met spiraal merkte ik daar nooit veel van..

    Dus zou ik vandaag of gister Mn ei moeten hebben. Maar op de paar ovu testen die ik heb gedaan, wordt er niet echt een streepje duidelijker. Testen die ik mee had op baka tie zijn op dus we gaan t nu maar gewoon even zien.

    Ik verwacht rond de 28e Mn menstruatie. Dan weet ik daarna weer een klein beetje waar ik zit.
    Wanneer verwacht jij je nod?
     
  6. Lini85

    Lini85 Lid

    15 sep 2018
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hoi
    Mijn vrouw en ik gaan deze maand van start voor een 2de kindje. Hebben eerder dit jaar al 4 IUI-pogingen achter de rug, maar i.v.m. huis kopen 4 maanden gestopt.
    Erg fijn om weer van start te gaan hopelijk is het nu snel raak.
     
    Rietje86 vindt dit leuk.
  7. Rietje86

    Rietje86 Actief lid

    17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    hey @Lini85

    Spannende tijd! Wie heeft het eerste kindje gedragen? Ook jij?
    Veel succes met jullie traject! Hopelijk mag het na de rust periode nu snel lukken!
     
  8. Hopeful89

    Hopeful89 Actief lid

    22 jul 2018
    169
    41
    28
    Vrouw
    Hoi mag ik hier ook mee praten?
    Ik zit nu net op het wachtbankje. Heb donderdag 13 een positieve ovulatie test gehad en 14 sept een knaller test! En afgelopen zaterdag denk ik mijn ei sprong gevoeld. Wij gaan voor ons tweede kindje, hebben al een kindje van bijna 3 jaar :)
     
  9. Nina007

    Nina007 Actief lid

    17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Hoi hoi! Mij lijkt het leuk om gezellig mee te kletsen! Wij gaan voor een 2e wondertje. Hebben al een kindje van 3. 24 aug gestopt met de pil. Afgelopen weekend mijn ei gevoeld denk ik ( of ontpillen kan ook) verwacht mijn nod op 28 sept. ( of eerder mocht het niet mijn ei zijn of later haha)
     
  10. Lini85

    Lini85 Lid

    15 sep 2018
    6
    1
    3
    Vrouw

    Ja inderdaad erg spannend. Bij onze dochter was ik met 3 pogingen 2 keer zwanger, en nu na 4 pogingen niks, toch wel gespannen.
    Ik heb ook onze dochter gedragen, mijn vrouw heeft geen behoefte om zwanger te zijn en ik vond het erg bijzonder, dus geen probleem voor een 2de keer.
     
  11. Lini85

    Lini85 Lid

    15 sep 2018
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hey
    Aankomend weekend waarschijnlijk mijn eerste IUI-poging in deze reeks. Ik merk dat ik best gespannen ben, omdat ik zo hoop dat het raak is. 2 van mijn schoonzussen zijn ook zwanger en het zou leuk zijn om daarbij aan te sluiten en het is lekker goedkoper;)

    @Flexi hoe is het op het wachtbankje en hoe heb je je eerste IUI-poging ervaren?
     
  12. Rietje86

    Rietje86 Actief lid

    17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    O zeker spannend!
    Hier denk op t wachtbankje al is t ieder geval maar om Mn eerste menstruatie af te wachten. Maar wat kan je toch allemaal weer voelen in je lichaam....

    Ik ga nergens van uit deze rond maar toch denk je dingen te voelen gekke hoofden hebben we eigenlijk.

    Succes met de iui
     
  13. Lini85

    Lini85 Lid

    15 sep 2018
    6
    1
    3
    Vrouw
    Op het wachtbankje vind ik altijd verschrikkelijk. Ik denk elke dag wel 3x dat ik zwanger en ben en net zo vaak dat het niet zo is. Ik heb respect voor mijn vrouw die het met me uithoudt die 2 weken.
    Ik voel inderdaad van alles en kan mezelf helemaal gek maken.

    Ik kan me voorstellen dat wachten op je menstruatie, en niet weten wanneer die gaat komen, echt erg zenuwslopend is. Succes met wachten!
     
  14. Rietje86

    Rietje86 Actief lid

    17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    @Lini85 ik weet wel wat ik niet heb gemist, de lage rugpijn en de puistjes...

    Dus ben bang dat Mn menstruatie niet zo lang duurt..
     
  15. Lini85

    Lini85 Lid

    15 sep 2018
    6
    1
    3
    Vrouw
    Balen zeg:(
     
  16. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ik ervaar vrij weinig op het wachtbankje los van ongeduld, haha! Ik voel eigenlijk nog helemaal niets aan symptomen, maar heb wel een bloeding gehad die zou kunnen duiden op innesteling (was qua timing precies kloppend). Ik mag donderdag testen, dus nog even geduld.

    De eerste IUI was een heel bijzonder verhaal, kort samengevat in veel stress naar de afspraak gerend en deze in mijn eentje gedaan omdat mijn vriendin in een ander ziekenhuis bleek te staan! :roflmao: Hilarisch dus, wel een mooi verhaal als deze gelijk raak is. De behandeling zelf was echt easy-peasy. Voelde er niets van en was heel snel weer klaar.
     
  17. Lini85

    Lini85 Lid

    15 sep 2018
    6
    1
    3
    Vrouw
    Dat ongeduld is heel herkenbaar. Maar volgens mij laat jij je niet gek maken als ik het zo lees. Die bloeding is wel hoopgevend zeg, spannend hoor.

    Wat een verhaal dat je vrouw in een ander ziekenhuis stond Wat zal ze gebaald hebben en jij vast ook. Inderdaad wel goed verhaal voor op feesten en partijen en voor jullie kind straks.

    Bij onze dochter gingen we elke keer heel netjes samen. Maar nu we een dochter hebben is dat anders. Ze is 2x mee geweest, wat ook leuk was, en ben 2x alleen geweest. Maar het is allemaal heel plastisch en iets dat moet gebeuren, dus nu bij de tweede maakt het me ook niet zo veel meer uit.

    Veel succes met wachten en geduld hebben. Ik zal voor je duimen!
     
  18. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Ik had er meteen al wel de lol van ingezien, maar zij was inderdaad volledig in tranen (en ik dus in een lachstuip) toen ik uit de behandeling kwam. Het is al met al een leuk verhaal, en ik ben wat dat betreft zeker benieuwd of het dit keer gelijk raak was!

    Ik heb nog steeds wat bloedverlies. Ik zou het niet als menstruatie omschrijven maar het is nu toch wel een paar dagen al. Vandaag ook voor het eerst wat 'kramp' in mijn buik (is een groot woord, maar ik voel wel wat). Ongeduld begint nu dus toch wel op te lopen! Het kan aankomende ongesteldheid zijn, of dus iets anders. Donderdag duurt nog lang...
     

Deel Deze Pagina