Zwanger worden vanaf zomer 2018 ♡!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flamingooo, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Nee we hadden veel geluk, na twee maanden een vmk en toen na drie maanden weer zwanger. Ik ben na de geboorte niet meer begonnen met ac.. kreeg daar een onregelmatige cyclus van een omdat we snel een tweede willen.
     
    LadyH88 vindt dit leuk.
  2. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Ik wil ook graag mee kletsen.

    Ik heb best een heftige tijd meegemaakt wat bevalling en kraamtijd betreft maar een kleine zusje of broertje erbij zou echt fantastisch zijn. De angst is nog wel groot. En ben wegens problemen met de pil sinds een week gestopt hiermee. We gaan nu over op condooms dus ben benieuwd hoe het ervoor staat met mijn cyclus!

    Zijn er nog andere moeders die wel voor een volgende kindje in de zomer gaan maar ook op vakantie?
     
    LadyH88 vindt dit leuk.
  3. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.103
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dag dames,

    Ik kom uit Groningen! Uit het hoge noorden dus. :)

    @Fearfull Jahoor, wij gaan gewoon op vakantie. Waarom niet?
     
    LadyH88 vindt dit leuk.
  4. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Nee was gewoon benieuwd. :)
     
  5. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Welkom Fearfull . Wij gaan ook op vakantie.

    Wat naar zeg dat het zo heftig was je kraamtijd en bevalling
     
  6. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Wij willen wel op vakantie, maar weten nog niet wat en wanneer. We zijn nu aan het kijken voor iets in Nederland. Maar het zou ook nog buitenland kunnen worden. Hebben jullie plannen? @Fearfull
     
  7. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    @Fearfull leuk dat je meekletst, welkom!
    Wij weten nog niet of we op vakantie gaan. We zijn in december verhuisd en zijn het huis aan het updaten. Nu bezig met nieuwe keuken. Van het zomer moeten alle kozijnen binnen en buiten geschilderd. Verder ligt de badkamer en toilet nog in de planning. We moeten even kijken hoeveel geld en tijd er overblijft voor vakantie..
    @LaQueen we wonen redelijk dicht bij elkaar :)
     
  8. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    @MinnieJ dank je wel! Ja het was behoorlijk heftig en eigenlijk zit ik er nog steeds mee. Maar het kriebelt de laatste tijd zo enorm een tweede..

    @Orangeapple, wij willen dit jaar naar het buitenland en ben eigenlijk al gestopt met de pil. Niet zozeer om nu zwanger te worden maar omdat ik vaak doorbraakbloedingen had en de pil mij gewoon echt gek maakte haha

    @LadyH88 leuk! Wij zijn pas verhuisd gelukkig is die drukte voorbij!
     
  9. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Hier verder geen vakantie. Ik werk alle vakanties gewoon door, anders geen inkomen haha. Mijn man is wel 3 weken vrij. En de oudste gaat 3 weken naar haar vader. Gewoon een keer een dagje weg of zo.
    Bij de oudste moeten we alles heel goed plannen en vooraf goed bekend maken.
    Als ze uit haar structuur weg is, is het misseboel.
    Vergt enige planning en aanpak.

    @Fearfull bij de 1ste heb ik ook een hele heftige bevalling gehad, en ben blij dat ik er nog ben. Bij haar gezegt dat er nooit meer een tweede kwam.
    Opnieuw in relatie begonnen en ondertussen is de tweede alweer 4,5 en begint het te kriebelen voor een derde.
    Ik ken je gevoelens dus heel erg goed.
     
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Wauw wat is er hier veel gekletst! Welkom alle nieuwe dames. Hier ben ik vorige week weer begonnen met werken dus even weinig tijd gehad om te reageren ;).

    @LaQueen bedankt voor het maken van het lijstje!

    Ik nog niet. Ben net gestopt met Davitamon mama omdat ik ook gestopt ben met BV en vind het wel even lekker om niks te slikken haha. En voor juni gaat er bij ons sowieso niks gebeuren dus is ook echt nog niet nodig. En zwangerschapstesten heb ik ook nog niet in huis haha. Maar overweeg wel om binnenkort ovulatietesten te halen, gewoon om te kijken wat het doet.

    @Fearfull hier gaan we ook gewoon lekker op vakantie hoor! Wil je delen waarom je bevalling en kraamtijd zo heftig zijn geweest? Of liever niet?

    En alle dames die het praktisch vinden om een lente/zomer baby te hebben. sorry maar daar kan ik nooit zo veel mee. Dat ligt bij mij hoor dus vat het niet persoonlijk op. Maar na ruim 1,5 jaar ben je gewoon blij als er überhaupt een baby komt zeg maar... Voor degene die in de gelukkig positie zijn dat het snel raak is hoop ik natuurlijk dat het lukt om het goed te plannen.
     
  11. Meisje6

    Meisje6 Actief lid

    3 mrt 2018
    429
    353
    63
    Hier ook nog niet begonnen met foliumzuur of dergelijke. Denk dat ik dat vanaf juni pas ga gebruiken. Weet ook niet goed meer of ik daar van tevoren mee ben begonnen de vorige keer.
    Hoe spannend ik de baby tijd toch nog vind, toch merk ik aan mezelf dat ik er steeds meer mee bezig ben! Komt ook omdat ons dochtertje nu zoo makkelijk is en ze is zo leuk met baby’s/kindjes..
    Kan me alleen niet voorstellen dat ik net zoveel van een 2e kan houden als dat ik van haar hou, herkennen de mama’s met meerdere kindjes dit gevoel na een 1e kindje?
     
  12. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.103
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik ben ook nog niet met foliumzuur begonnen. Ik denk dat ik gewoon vanaf de zomervakantie begin, dan heb ik het al 6 weken geslikt voordat ik mijn implanon laat verwijderen, lijkt mij vroeg genoeg.

    En dat van denken dat je niet zoveel van een 2e kan houden dat heb ik ook, haha.
     
  13. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Dat had ik ook!! En ik vond toen de tweede geboren werd ook wel apart in dat opzicht, mijn oudste was mijn baby tot die echte baby kwam, toen leek die oudste opeens heel groot. Heel gek was dat. Ik vond het de eerste periode ook wel moeilijk ofzo, het voelde alsof ik moest kiezen..? Zoiets? Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar bij de derde had ik dat niet meer. Maar je houdt van al je kinderen evenveel, ze zijn allemaal zo lief. Ik merk wel dat soms bij de oudste de dingen wat intenser liggen...omdat ik met hem alles voor het eerst heb meegemaakt en nog steeds meemaak. En hij heeft mij moeder gemaakt, wat heel bijzonder was dus in die zin zit er een extra emotie bij maar niet dat je meer van je oudste houdt. Snapt iemand wat ik bedoel? Haha...

    @Flamingooo wat heftig zeg anderhalf jaar, mijn buurvrouw deed er 7 jaar over en toen dacht ik jee wat zat ik te zeuren met m'n 7 maanden. Ik realiseer me ook maar al te goed dat ik bof als het snel raak is, en gezond is. Maar aan de andere kant heb je toch altijd hoop dat het snel raak is en wil je er niet pessimistisch in staan
     
  14. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    #74 Annigje1, 11 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2018
    Hoi meiden,

    Wil ook graag meekletsen! Wij gaan juni/ juli voor een tweede aan de slag ;).
    Dan is onze zoon dik 2 en komt de babykamer weer vrij hihi.
    Ben benieuwd hoe het ons zal vergaan, over de eerste deden we best lang ook ivm miskramen maar dat zegt niets over hoe het nu zal lopen.
    Ik herken de twijfels en gedachtes over een lente/zomer baby wel. Toen er van de eerste zwanger wilden worden maakte t me op t laatst ook geen snars meer uit: als er maar een zou blijven plakken mocht die komen wanneer hij wilde. Maar nu voor een tweede willen we toch het liefste een kindje wat niet in nov/dec/jan jarig zal zijn dus wachten we nog ff met starten. Ook handiger met de kleine man die naar een grotere kamer mag dit voorjaar (meer ruimte en iets verder van ons af waardoor we niet ieder piepje en snuifje meer horen en vice versa:rolleyes: )
    Ik slik nog geen foliumzuur, daar wacht ik nog ff mee :)
     
    Flamingooo, MinnieJ en LadyH88 vinden dit leuk.
  15. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Zwanger worden ♥ zomer 2018 ♥ clubje


    Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - Ronde - Zwanger - Uitgerekende datum

    ————————————————————————————————

    LaQueen - 2e kindje - 26 - start in september - nee - n.v.t. ♥

    ————————————————————————————————
    LA1991 - 1e kindje - 27 - start in september - nee - n.v.t. ♥

    ————————————————————————————————
    LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Meisje6 - 2e kindje - ? - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Flamingooo - 2e kindje - 31 - start in juli/augustus - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Orangeapple - 2e kindje - 32 - start in ? - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Minniej- 4e kindje - 35- start in juni - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Annigje1 - 2e kindje - ? - start in juni/juli - nee - n.v.t. ♥
     
    Annigje1 vindt dit leuk.
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.103
    113
    Vrouw
    D
    M
    Gezellig! En zo zijn we al met 9.
     
  17. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Zwanger worden ♥ zomer 2018 ♥ clubje


    Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - Ronde - Zwanger - Uitgerekende datum

    ————————————————————————————————

    LaQueen - 2e kindje - 26 - start in september - nee - n.v.t. ♥

    ————————————————————————————————
    LA1991 - 1e kindje - 27 - start in september - nee - n.v.t. ♥

    ————————————————————————————————
    LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Meisje6 - 2e kindje - ? - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Flamingooo - 2e kindje - 31 - start in juli/augustus - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Orangeapple - 2e kindje - 32 - start in ? - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Minniej- 4e kindje - 35- start in juni - nee - n.v.t. ♥
    ————————————————————————————————
    Annigje1 - 2e kindje - 32 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
     
  18. Annigje1

    Annigje1 Actief lid

    26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Heb even mijn leeftijd aangepast en er juli van gemaakt want daar gaat het waarschijnlijk op neer komen :) weet alleen niet hoe ik dat oranje van het woord nee naar rood moet zetten...
    Hebben jullie trouwens ook rond de eisprong extra veel dagdromen over een (nieuwe/ tweede/volgende) baby:rolleyes::D
     
  19. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Yes heel herkenbaar! Rond eisprong extra dromen.

    Oh en ik droom zo over weer die trapjes in mn buik te voelen, ik hoop zo dat ik dat nogmaals mag meemaken :)
     
  20. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.212
    5.103
    113
    Vrouw
    D
    M
    :(Ik kan helaas van de lijst. Wij hebben maandag een gesprek over ons nieuwbouwhuis gehad en ze starten pas in oktober + 9 maanden bouw = juni 2019 de sleutel. Ik baal zo erg! De kans is groot dat het wat inloopt, maar... daar moeten we niet van uitgaan. Dus wij kunnen pas vanaf november/december aan onze wens beginnen.
     

Deel Deze Pagina