Zwangerschaps aankondiging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mariekemama, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekemama

    Mariekemama Actief lid

    30 jul 2018
    115
    190
    43
    Vrouw
    Ik ben benieuwd hoe jullie verteld hebben over de zwangerschap aan opa, oma, ons, tantes, vrienden etc?!

    Kom maar op met jullie leuke creatieve announcements!
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  2. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.875
    1.653
    113
    Vrouw
    Eerste zwangerschap hadden we 2 zwangerschapstesten in een doosje gedaan en ingepakt. Toen zijn we bij ouders op visite gegaan en zeiden we dat we een cadeautje hebben. Dus toen ze het uitpakte en doosje open maakte was het een grote verassing.

    De tweede keer had ik een t shirt aangetrokken met een baby afgebeeld op buikhoogte. Dat zat gedrukt op het t shirt en mijn zoontje had een shirt aan met big Brother en toen zijn we bij familie op bezoek gegaan. En eerst viel het ze niet zo snel op maar daarna viel het kwartje en waren ze weer heel bl8j voor ons.
     
    Mariekemama vindt dit leuk.
  3. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Hoi, ik ben zwanger!

    Wij hebben er nooit een circusvoorstelling van gemaakt ;)
     
    Kipsate, Bebis, Caithy en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Beschuit met muisjes geserveerd bij de koffie
     
  5. 2Bmom

    2Bmom Actief lid

    7 sep 2018
    151
    167
    43
    Vrouw
    Leuk, ik lees graag mee!
     
  6. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Wij2018, Louise11110, Mariekemama en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Wij zijn nu zwanger, binnenkort hebben we familie weekend waarbij 1 stel de familie quiz organiseert, toevallig zijn wij aan de beurt! In de quiz gaan we een foto raadsel verwerken dat zegt; wij krijgen een baby.

    Met een ander deel van de familie gaan we binnenkort zwemmen. Ik ga baby op m’n buik schrijven en doe dan de handdoek af, ik ben benieuwd hoe snel ze het zien
     
    Langmuts, pietje1987, K00 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Wij hebben voor ouders een knuffel gekocht met de tekst: lieve opa en oma willen jullie op deze knuffel passen totdat ik word geboren? Xxx jullie kleinkind. :) nu nog even de 1e echo afwachten en dan gaan we ze geven
     
    BabyFG en Isayez vinden dit leuk.
  9. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Bij mijn eerste zwangerschap hadden we de ober in een restaurant een speentje op 'n schoteltje bij de koffie laten brengen. Mijn moeder begon te huilen, het hele terras in rep en roer zowat :D, glaasjes water werden aangedragen, zakdoekjes. De mensen hadden niet door dat er iets fijns aande hand was:roflmao:. De ober ook helemaal ongemakkelijk met zoveel emoties rondom :p.
    Weet dus niet of ik het weer zo zou doen haha maar het was toch mooi.
    Helaas werd het een miskraam en heb daarna nooit meer zoiets durven doen...
     
  10. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Ohh wat zijn wij dan vreselijk saai :roflmao:

    Ik heb gewoon gebeld (familie woont allemaal ver weg) en gezegd dat ik zwanger ben :)

    De ideeën hierboven zijn wel al heel leuk!
     
  11. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Deze keer hebben we het gewoon gezegd, de eerste zwangerschap had ik een shirt met de opdruk: Proud mommy to be. Soms duurde t even voor mensen het zagen (mijn zusje bijvoorbeeld haha) maar als het dan gelezen werd, was het meteen duidelijk. Deze keer zijn we wat voorzichtiger aangezien de eerste keer helaas niet goed is gegaan. Dus minder origineel, maar minstens net zo blij!
     
  12. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Bij de eerste de echo in een fotolijstje gegeven. Mijn moeder dacht dat ze een foto van ons kreeg en snapte er niets van. Pas na een halve minuut zei ze: echt waar?
    Bij deze zwangerschap ons dochtertje een shirtje met #sister erop aangetrokken. Kwartje viel wat later bij de ‘ouderen’ dan bij zusjes en broer:D
     
  13. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wij hebben ouders, schoonouders en broers meegenomen naar een restaurant waar we heel graag komen. Zij waren al op de hoogte omdat ik 3dgn voor een etentje daar positief testte en we daar nooit a la carte eten maar altijd door hun laten samenstellen :D

    Omdat we eigenlijk nooit met iedereen tegelijk gaan eten heb ik een groepsfoto voorgesteld. Gaatvrouw heeft toen filmknopje ingedrukt ipv foto en mijn man riep dat we in verwachting waren.

    Erg leuk filmpje geworden, ook mooie herinnering. Het was door ons voortraject niet 100% een verrassing voor iedereen, maar sommige mensen zie je heel droog naar de camera blijven kijken, niet doorhebbend dat er gefilmd wordt. Anderen springen meteen op.
     
    pietje1987, 2Bmom, K00 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Wat super leuk @Littlegirl1989! Zeker na zo’n lange weg lijkt me dat een heel mooi aandenken zo’n filmpje :).
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij de eerste hebben we mijn ouders zo'n houten bord gegeven met de regels bij opa & oma.
    Schoonouders weet ik niet meer. :oops:

    Bij de tweede heb ik het mijn moeder vrij snel verteld. Maar die leefde erg mee.
    Schoonouders. Bij ze op de koffie gegaan en bij E. een speldje ingedaan met de tekst. ik word grote zus.
    Duurde even voor ze het zagen. :)

    Rest van de familie/vrienden verteld dmv een foto.
     
  16. Indire

    Indire Actief lid

    28 apr 2018
    295
    468
    63
    Wij hadden de hele schoonfamilie te eten en als toetje een muffin uitgehold en gevuld met muisjes. Toef slagroom er op. Gaf een heel leuk effect :thumup:
     
    2Bmom vindt dit leuk.
  17. Kenikela

    Kenikela Actief lid

    8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    De eerste keer hebben wij de schoonouders op hun verjaardag een cadeau gegeven het was een fotolijstje met een versje. Je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik in Juli word geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? Met een plaatje van Winnie de poeh. Ze reageerde echt verrast. Alleen helaas is die zwangerschap niet goed gegaan. Nu hebben we hun gewoon gebeld met het nieuws. We konden het niet voor ons houden.
     
  18. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben een cake gemaakt en 1+ 1= 3 erop geschreven voor de ouders. Bij andere familie en vrienden gewoon gezegd we zijn zwanger.

    Nu voor de 2e maal zwanger en denk dat ik het wil vertellen door Mn dochtertje een T-shirt aan te trekken met ik wordt grote zus.
     
  19. Mariekemama

    Mariekemama Actief lid

    30 jul 2018
    115
    190
    43
    Vrouw
    Heb je die al eentje gevonden??? Zat ook hieraan te denken, maar heb nog geen leuke gevonden.
     
  20. Anan

    Anan Fanatiek lid

    10 mei 2013
    2.846
    2.256
    113
    2Bmom en Kenikela vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina