zwangerschapstest van Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Followyourdreams, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guusje1987

    Guusje1987 Actief lid

    9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Ik heb mijn eerste 2 zwangerschappen ook in Amerika volbracht en helaas bestaat daar niets soortgelijks. Ik heb begrepen dat 'onze' MVM wereldwijd medicijnen levert.
     
  2. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wauw! Wel heel cool, maar jammer...
     
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.868
    7.812
    113
    Amsterdam
    Nee helaas niet Nederland is het enige land wat dit doet/ producent is. Je doet het dus niet alleen voor nl maar ook voor het buitenland.
     
    marb vindt dit leuk.
  4. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik was 7 weken dit keer toen ze langs kwam en ik had echt een lelijke rot streep, het is dat ik net een echo met kloppend hartje had gehad...

    Vorige zwangerschap had ik dat ook en toen met 6 weken..

    En het is zo'n kleine moeite voor iets wat helaas zoveel nodig is!
     
  5. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het frustrerend dat je na 16 weken niet meer mag meedoen. Ik weet dat hcg dan weer daalt, maar ik heb bij beide zwangerschappen de hele zwangerschap lang genoeg hcg gehad voor een giga knaltest. (voor de grap nog een paar keer getest, was benieuwd of die negatief zouden worden, maar nee dus) Dus dan zou ik vanaf 17 weken kunnen meedoen, maar hun regels zijn duidelijk. Jammer...
     
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd de mazzel gehad snel zwanger te mogen raken. Ik vind dit een zeer groot voorrecht. Ik kan me heel goed inbeelden hoe afschuwelijk het is als het niet wil lukken. Als ik iets Kan doen om sommige van die vrouwen te helpen dan zeer zeker weten dat ik het doe... bij mijn vorige twee zwangerschappen gedaan. Hoewel ik het echt afzien vind. En deze keer mag ik het hopelijk weer doen (ben heel pril zwanger).

    Maar ik wil er wel bij zeggen dat ik niet vind dat een ander het ook zo moet voelen.
     
  7. Rneetjj

    Rneetjj Actief lid

    14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Ik heb 2 keer mee gedaan, maar die testen waren eigenlijk altijd gewoon donker. In de folder stond toen een schema en ik geloof dat pas na een week of 12/13 hcg afneemt. Daarom kun je ook maar tot 16 weken meedoen.
    Of je mee wil doen is natuurlijk helemaal aan jezelf maar voor mij voelde het goed dat ik iets kon doen om te helpen..
     
  8. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    De reden dat testen terug kunnen lopen vanaf 6/7 weken is ook niet omdat het HCG al afneemt, maar omdat het dan zo hoog is dat de testen het niet meer aan kunnen. Een KV test zal meestal al eerder teruglopen dan de mvm test, omdat die gevoeliger is.
     
  9. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    Klopt, als je de urine verdunt met water krijg je weer een knaltest!
     

Deel Deze Pagina