zwangerschapsvitaminen kortere cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MinnieJ, 18 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik slik sinds januari de kruidvat zwanger worden vitamines, omdat we in juni ervoor willen gaan en ik heb altijd een laag hb dus het leek me verstandig tijdig hiermee te beginnen. Maar opeens ben ik de afgelopen 2 maanden op dag 23/24 al ongesteld, mijn cyclus was altijd jarenlang precies 27 dagen. Ik kon de klok erop gelijkzetten, ik vind het dus wel toevallig dat dit zo is sinds ik die vitamines slik...ik zie niks bijzonders in de lijst van ingrediënten maar misschien zie ik toch iets over het hoofd..? Herkent iemand dit?

    Ik heb zoiets dergelijks ook gehad met zwangerschapsvitamines toen ik probeerde zwanger te raken van mijn 2e maar volgens mij zat er toen wel iets in wat invloed kon hebben op je cyclus (naam kwijt) waardoor mijn cyclus juist wat langer werd.
     
  2. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik had het ook met de zwanger worden vitamines, beter gewoon foliumzuur met vit.D slikken van de Kruidvat :)
     
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ik slik momenteel de Compleet Mama van Davitamon, maar ook heel lang de Kruidvat zwanger worden vitamines gebruikt en heb eigenlijk altijd vrij lange cycli als ik geen hormoonmedictie gebruik. Heeft bij mij geen invloed gehad voor zover ik weet.
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik had ook opeens een hele gekke cyclus toen ik die slikte. Misschien toeval, maar voelde niet goed, direct mee gestopt dus.
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik slik ze nu sinds augustus en merk geen verschil in mijn cyclus. Bizar dat het voor een aantal wel zo is! Het zijn toch ‘gewoon’ vitamines...
     
  6. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ik heb dat wel eens vaker gehoord/gelezen over de zwanger worden pillen van de Kruidvat. Hang me er niet aan op , maar 't zal zomaar kunnen. Of de één is er wat vatbaarder voor dan de ander?! Zal het ook anders niet weten haha. Maar misschien met wat zoek werk op 't forum kom je wel bij antwoorden terecht.
     
  7. Stakato

    Stakato Niet meer actief

    Heb je hiervoor hormonale anticonceptie gebruikt, en zo ja, sinds wanneer ben je daarmee gestopt?
     
  8. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    '
    nee....
     
  9. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    nou ik wil toch even een update plaatsen dat ik denk dat die kruidvat vitaminen inderdaad IETS met je cyclus doen, want zoals ik al zei was mijn cyclus altijd netjes precies 27 dagen, geen pil o.i.d.. En 2 maanden kruidvat zwangerschapsvitaminen slikken zorgde ervoor dat m'n cyclus opeens 2 keer 23 dagen was. En nu dus weer normaal sinds ik ben gestopt..wel heel toevallig.
     
    Tjar85 vindt dit leuk.
  10. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    @Ddtje jij had die kortere cyclussen toch? Kan het hiervan komen?
     
  11. Ddtje

    Ddtje Bekend lid

    12 sep 2015
    747
    384
    63
    Ik slik de zwanger worden vitamines niet. Wel gewone multivitaminen, van de kruidvat. Slik ze nog niet zo lang pas 3 maanden, maar mijn cycles is voor het slikken van deze vitamines al korter geworden. Na deze ronde ga ik er even mee stoppen om te kijken of het invloed heeft gehad op mijn cycles. Dankjewel voor het taggen.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina