Welkom nieuwe dames! Mooie testen allemaal zeg! En spannend, vroege echo’s! Hopelijk al flink wat te zien Ik voel me, in tegenstelling tot bij de eerste, totaal niet zwanger. Geen klachtje, niks. Baart me best zorgen af en toe al weet ik dat t niks hoeft te zeggen. Hopelijk kan ik ook een vroege echo krijgen. Vrijdag belafspraak met de Gyn hierover...
Dat mag zeker Stuur je naam maar via prive bericht dan voeg ik je eerst toe als vriend en dan kan ik je aan de groep toevoegen Wie er nog bij wil mag altijd zen naam in pb naar mij sturen
Oh ja die krampen herken ik! Vandaag niet maar gister de hele dag echt last gehad! Gelukkig nog niet misselijk.. mag van mij wel even wegblijven... bij onze jongste ben ik tot 25 weken ong misselijk geweest en aan zware medicatie dus hoop dat dat nu niet opkomt..
Ik vind hem nog wel erg lichtjes.. maar hij loopt in elk geval op en dat is een goed teken. Zou het misschien kunnen dat je minder ver bent dan je dacht?
@Williie je ziet wel een oploop ben niet bekend met deze testen knallen ze normaal wel. Misschien overmorgen ineens een flinke oploop? Vind het zo jammer dat die Kruidvat testen niet Meer zijn wat ze waren. Kijk nou wat een lelijk korrelig lijntje. Wel al een oploop zo te zien Morgen een predictor weer doen. Die geven tenminste wel mooie strakke lijnen.
Ovulatie testen gebruikt, dus ja. Ik weet ongeveer hoever ik ben. Maak waarschijnlijk wat langzamer hcg aan of zo. Ik ga me daar niet meer druk om maken. Vorige ronde super vroeg al een knaller en super oploop en toen zat er geen vruchtje in. Dus het zegt helemaal niks helaas. 28 juli eerste echo, dan zie ik wel verder
Geen idee, had de vorige keer predictor gebruikt. Maar was nu niet meer in de winkel en online weet ik niet wat er aan de hand is. Mijn bestelling is geannuleerd. Heel vaag. Ik denk maar zo, een streep is een streep en een oploop is een oploop. 28 juli echo, dan zie k wel verder
Bevallingslijst ♡UITGEREKEND 16 mrt t/m 31 mrt 2019♡ 16 maart Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje Peaches17, 30 jaar, tweede kindje 17 maart Boogschutter88, 29 jaar, tweede kindje Suzanne01, 26 jaar, tweede kindje 18 maart 19 maart Kimm24 xjaar, tweede kindje Jennifer93 vierde kindje 20 maart Williie, 25 jaar, tweede kindje 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend(5) -------------------------------------------------- Afspraken: Dansprinsesje: 18/07 bloedname Suzanne01: 19/07 eerste echo Williie: 28/07 eerste echo Dansprinsesje: 30/07 eerste echo Boogschutter88: 30/7 fertiliteits echo Williie: 31/7 intake gesprek VK Suzanne01: 07/08 intake gesprek VK Boogschutter88: 13/8 intake gesprek
Willen jullie mee doen met moeders voor moeders? Ik wil wel mee doen, maar meld mij pas aan na de goede echo.
Ik ga niet mee doen.. het lijkt me zo'n gedoe.. met flessen plas ik vind het een vies idee.. oeps.. Ik gun het anderen van harte hoor.. maar niet met mijn plas..
Bevallingslijst ♡UITGEREKEND 16 mrt t/m 31 mrt 2019♡ 16 maart Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje Peaches17, 30 jaar, tweede kindje Tjar85, 30 jaar , eerste kindje 17 maart Boogschutter88, 29 jaar, tweede kindje Suzanne01, 26 jaar, tweede kindje 18 maart 19 maart Kimm24 xjaar, tweede kindje Jennifer93 vierde kindje 20 maart Williie, 25 jaar, tweede kindje 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend(5) -------------------------------------------------- Afspraken: Dansprinsesje: 18/07 bloedname Suzanne01: 19/07 eerste echo Tjar85: 27/07 eerste echo Williie: 28/07 eerste echo Dansprinsesje: 30/07 eerste echo Boogschutter88: 30/7 fertiliteits echo Williie: 31/7 intake gesprek VK Tjar85: 02/08 intake VK Suzanne01: 07/08 intake gesprek VK Boogschutter88: 13/8 intake gesprek
Hoi allemaal, Ik sta eigenlijk al aangemeld bij het lijstje hiervoor, uitgerekende datum zal 15 of 16 maart zijn. Maar in deze lijst staan de meeste mensen van mijn NOD groep. Vind ik wel zo gezellig! Ga zo even alles terug lezen.
Mijn testen tot nu toe (ja ik ben een beetje doorgeslagen). Die van Clearblue is van gister. Vond dat de andere testen niet genoeg opliepen/knalde dus kon het niet laten nog een Clearblue te doen. Gelukkig gaf die een prima uitkomst. Ga vrijdag of zaterdag weer een Clearblue doen en hoop dat ik het dan (als er 3+ staat) los kan laten en durf te vertrouwen op mijn lijf.
Ik ook pas na mij eerste echo. Heb vorige zwangerschap wel mee gedaan. Maar toen bleek ik bij de eerste echo, met 7,5 week, een missed abortion.vond heel pijnlijk daarna die flessen te sien en de doek die ik als cadeautje had gekregen. Dus was nu nog even met aanmelden.
Ik wil heel graag mee doen alleen een stiefdochter van bijna 14 die dan gelijk weet wat het is. En wil dat zij het pas met 12w weet. Dus helaas kan ik niet meedoen. @Tjar85 meer kan je nu ook niet doen dan testen testen testen. Gelukkig mag je ook voor een vroege echo!
Goedemiddag dames! Ik ben er vandaag achter dat ik zwanger ben. Weet niet precies hoever maar waarschijnlijk iets van 10dpo. Heb mn cyclus niet goed bijgehouden en die is ook onregelmatig. Heel spannend zeg! Hopelijk lopen alle testen goed op en zijn de eerste echo's mooi Groetjes, Nicole