difrax fles spat uit elkaar

Discussion in 'De babyuitzet' started by wonderteam, May 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Hier ook bij 2 "nieuwe" difrax flessen de bovenkant eraf gedraaid, dus dop incl schroefdraad... En zo sterk ben ik echt niet! Heb de flessen alleen weggegooid.... dus kan er niet meer mee terug, maar wel erg slecht dat dit dus erg regelmatig gebeurd....
     
  2. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    @athina, ja dat klopt idd, dat was bij Mason toen. En ik had ze bij de Etos gehaald en die krijgt geen vertegenwoordiger.
    Nu heb ik deze fles bij prenatal gehaald,misschien krijgen ze daar wel een vertegenwoordiger ,alleen ligt prenatal niet echt hier in de buurt :(
    Hopelijk verzind difrax een andere oplossing.
     
  3. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    @ladyzorra, jemig jij zelfs met het aandraaien :$ Je zult je handen er aan snijden :(
     
  4. Fuchsia

    Fuchsia Niet meer actief

    Tessa, goed dat je een klacht hebt ingediend! Dit mag echt niet!! Verkopen jullie trouwens de gekleurde BPA vrije flessen al?
     
  5. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat heftig en eng! Moet echt niet kunnen!

    Zelf geen ervaring met difrax flessen, maar vriendin hier wel.. zij had ook verschillende flessen waar scheurtjes in kwamen.
    Difrax gemaild en zij heeft met een twee nieuwe flessen gekregen.. er was toendertijd een productiefout.. dus zou zeker difrax contacten!
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    echt een productiefout dus zou ik denken dan...

    ik zou dan als je mailt, dit verhaal van vorige keer er ook bij zetten. En dat ze er niets aan doen als ze geen vertegenwoordiger komt.

    Ondanks dat dit nu gebeurd en bij mijzelf toen die lettertjes ook, blijf ik het gewoon prettige flessen vinden, dus misschien dat ze het je ook gewoon opsturen.

    Misschien zelfs in de mail onder je naam als je adres bij schrijven ;) ?

    OF ze sturen dan misschien wat sneller wat op OF ze kunnen aangeven waar heel dichtbij wél een vertegenwoordiger komt.
     
  7. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik vind de difrax flessen slecht

    2 flessen gehad waarbij de bovenkant eraf knapte bij het aandraaien, en zo strak doe ik ze echt niet dicht!

    1 fles waar een scheurtje in kwam

    toen was ik er zat van en heb een mail gestuurd naar difrax, ik kreeg een knuffeltje en een nieuwe fles toegestuurd.
    die nieuwe fles gebruiken we nu nog, maar daar beginnen de cijfers nu af te gaan.
    hierna dus geen difrax flessen meer voor ons!
     
  8. Susan27

    Susan27 VIP lid

    Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Wij hebben dit idd 2 keer gehad met fde boven kant met het schroef draad.
    Bij de etos ingelevred waar bik ze weg had en na een tel. na Difrax kreeg ik een nieuwe fles.
    was idd een fabricagefout Ze zijn nu verbeterd.
    Je kunt dus ook even langs de Etos oid. gaan met de fles
     
  9. Lima 84

    Lima 84 Fanatiek lid

    Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    ik heb dit ook gehad :(
    Ik heb ze gemailt en heb een nieuwe fles in huis gekregen met een knuffeltje
     
  10. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    het gebeurd wel erg vaak!!
     
  11. Susan van Haren

    Feb 4, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal!
    Ik ben werkzaam bij Difrax en jullie berichten over S-flessen die kapot zijn gegaan. Er is helaas een zending geweest van S-flessen met een productiefout waardoor deze flessen erg breekbaar zijn. Inmiddels worden deze flessen niet meer verkocht en is het probleem ook al opgelost.

    Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat er toch nog flessen in omloop zijn, die dit probleem wel hebben. Mocht je dan ook een fles hebben die stuk is gegaan doe dan het volgende:

    Maak een foto van de fles en stuur dit samen met je contactgegevens (ook adres) naar nicolette@difrax.com

    Gaat het inderdaad om een productiefout, dan krijg je een nieuwe fles.

    Onze excuses voor het ongemak! Maar we gaan het zeker voor jullie oplossen! :)

    Groetjes Susan van Haren (Marketing bij Difrax)
     
  12. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Beste Susan,

    Zoals je hiervoor kan lezen, heb ik 2 flessen kapot gedraaid en ze daarna weggegooid.... Kan ik hier nog iets mee? Is het de moeite om een mail te sturen? Alvast bedankt.
     
  13. Susan van Haren

    Feb 4, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, geen probleem.
    groetjes Susan
     
  14. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Hoi iedereen,

    Ik heb difrax zondagavond gemaild, met bijbehorende foto en tot op heden nog niks gehoord. Ik houd jullie op de hoogte.
     
  15. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik heb tig keer gemaild naar Difrax maar krijg maar geen emails terug. Ik geef de moed op. Hier geen Difrax meer, al is het alleen maar doordat ze een waardeloos en klantonvriendelijk bedrijf zijn.
     
  16. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    .....update......

    Ik heb maandag 6 juni een nieuwe mail gedaan ,want ik had nog steeds niks gehoord. Toen kreeg ik wel antwoord. Ik heb opnieuw de foto gemaild en zou een pakketje via de post krijgen. Dit kon 5-7 werkdagen duren. Ik heb nog niks gehad,maar dat kan natuurlijk nog komen.

    Wordt vervolgd :)
     
  17. Laris

    Laris Fanatiek lid

    Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Denk dat dat wel meevalt hoor ;), deze flessen worden héél veel gebruikt. Maar als je alles bij elkaar zet lijkt het ineens veel. Dat soort reacties krijg je ook van voor- en tegenstanders van Avent, dr. Brown, Tommee Tippie flessen ect., als je daar een topic over opent. Slechte ervaringen worden nu eenmaal eerder gedeeld dan goede :D.

    On topic: ik zou ook heel erg schrikken van zo'n ervaring hoor! Hopelijk wordt het goed opgelost. Zelf heb ik 4 flessen van Difrax in gebruik (gehad, ben aan het afbouwen) en altijd naar tevredenheid.
     
  18. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Nou we zijn nu 9 werkdagen verder en ik heb nog steeds geen pakketje gehad van difrax. Ondanks hun belofte dit binnen 5-7 werkdagen te doen.
    Ik heb ze een nieuwe mail gestuurd.

    Moet wel zeggen dat ik het ronduit vervelend vind dat de klantenservice er zo mee omgaat. ( eerst al geen reactie op mijn mail en nu zolang wachten)
     
  19. wonderteam

    wonderteam Niet meer actief

    Hier een nieuwe update

    Hoe schandalig, ik heb nog geen pakketje ontvangen, maar wel weer een nieuwe mail ontvangen met:
    vervelend van uw probleem met de difraxfles, kunt u ons evt een foto sturen en de beschrijving., Dan kunnen wij u een nieuwe fles sturen.

    Nou dit hebben ze mij 2 wkn geleden ook al gestuurd en een fles heb ik nog steeds niet gezien.
    Ik vind het echt een schandelijke ongeorganiseerd rommeltje bij Difrax
     
  20. sandraske

    sandraske VIP lid

    Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb op dinsdag een mail met foto gestuurd en op vrijdag had ik nieuwe flessen in huis..

    Gewoon een (nette) mail terugsturen of even bellen waarschijnlijk hebben ze het over het hoofd gezien..
     

Share This Page