Hoi, Ik heb enkele weken geleden iets bij Daffodille besteld en dat zou de week erna verstuurd worden, dit is echter niet gebeurd dus gemaild, het zou de week daarna verstuurd worden. Inmiddels zijn we weer een week verder en is het nog niet verstuurd... Ze zijn zeer slecht bereikbaar, op mail reageren ze niet en de telefoon is in gesprek of ze nemen niet op. Ik weet niet of ik hun excuses wel kan geloven en twijfel steeds meer... Ik heb al eerder bij hun besteld en dat ging altijd goed, echter krijg ik nu steeds meer het idee dat er iets goed fout zit bij hun... Iemand ervaringen hiermee?
Ik ben er bijna van overtuigd dat ze faiiliet zijn! ik heb ook iets bij ze besteld en ook nog steeds niets binnen. Heel ongeloofwaardig die storing..... Zelfs het gastenboek is geblokkeerd... jaja gek he, zou ik ook doen in hun situatie
Ik heb een maandje geleden nog een bestelling van 80,- gedaan en die had ik netjes twee dagen later binnen. Dus hier geen probleem gehad! Gelukkig! Ik hoop dat jullie spullen nog komen! Succes!
Nou volgens mij gaat alles gewoon goed bij ze, maar hebben ze inderdaad gewoon een storing. Heb ze er ook over gecontact en hele aardige vrouw heeft me alles uitgelegd. Van dat gastenboek weet ik niks af, maar kan begrijpen dat ze niet alle plaatsen. Ik heb afgelopen maandag nog bij ze besteld en alles gewoon binnen gehad vandaag. Las inderdaad over een storing, maar ik heb een mail gehad waarin ze uitlegde dat ze midden in een verhuizing zitten naar een groter onderkomen maar dat de KPN zo vriendelijk was geweest om ze te vroeg af te sluiten:x:x:x. Mijn man heeft ook een eigen bedrijf, en ik kan niet begrijpen dat je zomaar zonder enige kennis van zaken zegt dat mensen failliet zouden zijn, je hebt geen idee wat je met zo'n roddel kan veroorzaken bij hardwerkende ondernemers, wij hebben hetzelfde een keer meegemaakt en je moet dan de hele dag mensen vertellen dat het wel goed met je gaat. Zeker omdat ik die aardige vrouw aan de lijn had vandaag wilde ik het toch voor ze opnemen.Ik hoop dat je mijn verbazing snapt. groeten Caroline.
Je kan ze nu weer bellen volgens mij, het nummer wat op hun website staat werkt wel. is geloof ik een tijdelijk nummer omdat ze aan het verhuizen zijn. Heb eigenlijk nooit problemen met ze gehad(en bestel er al 3 jaar), ik zou ze dus gewoon het voordeel geven ivm de verhuizing. succes he. groetjes Caroline
Nou ik heb ook problemen en Daffodille en word schandalig behandeld. Op e-mails reageren zij niet, welk e-mailadres je ook gebruikt en op welke wijze je ook een reactie stuurt (via contactformulier van de website). Een deel van de telefoonnummers is geblokkeerd/afgesloten en op de website staat nu een 065-nummer (dat is natuurlijk gewoon een 06-nummer) maar ook als je dat nummer belt word je niet verder geholpen. Vele toezeggingen zijn aan mij gedaan maar de spullen zijn nog steeds niet binnen, terwijl de betaling al lang geleden is gedaan. Schandalig. Ook ik heb het vermoeden dat ze (zo goed als) failliet zijn. Na wat zoekwerk op internet kwam ik bij wel erg veel negatieve reviews terecht, waarbij mensen kenbaar maakten hun geld kwijt te zijn en nimmer de producten te hebben ontvangen. Ik overweeg een juridische procedure voordat het te laat is en ze failliet zijn (als ze dat nog niet zijn). Mijn advies aan iedereen, BESTEL NIET BIJ DAFFODILLE, je bent je geld kwijt en een hoop frustraties rijker!!!
Het is inderdaad een foute boel bij Daffodille. Ik ben zo stom geweest om ondanks me problemen bij een bestelling vorige jaar en de slechte berichten die je overal leest toch nog te bestellen! Ik wacht nu al 2 maanden op mijn spullen die al betaald zijn!!! Dat kan toch niet? :x Ze moeten Daffodille echt verbieden, want ze reageren ook niet eens op mails en telefoontjes, je kunt nergens terecht met je problemen of klachten. Misschien is Daffodille wel echt failliet, het zou me niet verbazen. Je hoort namelijk allemaal leugens over problemen met leveranciers, verhuizingen, fouten bij KPN, etc. Laat je niet verleiden en koop daar niet, wat je bent je geld kwijt er krijgt je spullen niet!
Ik vond Daffodille vroeger (lees vorig jaar ofzo) echt een super winkel. Maar sindsdien is het veranderd, bijna geen leuke aanbiedingen enzo meer. Had al het idee dat het niet zo goed met ze gaat. Hopelijk krijgen jullie snel jullie spulletjes.
Hier ook een probleem! Een tijdje geleden een reserve-knuffelkonijn voor Benjamin besteld, voor onze vakantie wilde ik er 1tje extra. Nou, onze vakantie is inmiddels voorbij en je raad het al, nog steeds geen konijn! En nu schrik ik van jullie berichten, want ik heb zo'n vermoeden dat het ook niet gaat komen :x *gaat maar weer contact opnemen*
Ik heb ook een tijdje op een nieuw box kleed gewacht maar na drie weken is ie toch binnengekomen. Ik kreeg wel reactie op mijn email, echter komen ze hun belofte niet na.
Ik had vorig jaar vanalles besteld, maar kreeg niets binnen. Pas toen ik na een tijdje zelf ging bellen, vertelde ze dat er was ingebroken en ze ook mijn bestelling hadden meegejat. Ja, nou, beetje vreemd dat je je klanten daar niet zelf over inlicht, maar gaat zitten wachten tot ze zelf gaan bellen, omdat er niets binnen komt. Mijn geld wel terug gehad, maar er nooit meer wat besteld.