*&%$#$%^potverdikkeme ik word echt gek van de pakjesbezorgers van tnt .. dit is al de twintigste keer dat ze hun werk niet goed doen. Eerder hadden ze mijn pakje in de tuin gepleurd of zelfs pakketjes door de brievenbus heen gedouwd of voor in de tuin gegooid. Maar dit slaat echt alles. Ben net bevallen belt die tnt bezorger aan heeft ie een groot pakje van h&m voor de buren , en die zijn haast nooit thuis, heb dus geweigerd. En wat zie ik als ik de achterdeur open doe een verfrommeld briefje dat ze het in onze tuin hebben achtergelaten bij het hok. Ben echt boos heb nu het pakje bij de buren in de tuin gedaan en briefje door de bus. Waar kan ik klacht indienen???????
ik heb toen geloof ik gemaild.. met foto's erbij van het verfrommelde bak en beschadigde boek...(ze hadden het door de brievenbus geduwd terwijl dat duidelijk niet ging. Het hele pakket was aan flarden en een dikke scheur in het boek. Gelukkig was Bol heel vriendelijk) Mailen kan via de website en dan bij klantenservice ergens? Als ik het goed heb?
jeetje lekker brutaal zeg, dat zou ik echt niet accepteren. wij hebben gelukkig een paar goede bezorgers, 1 daarvan is een klant van mijn man, ideaal die brengt het soms na het werk gewoon nog lang en laatst was er 1 die belde mijn man op om te zeggen waar hij het paket had achter gelaten (en 1 keer vond ik het in de papiercontainer, dat stond duidelijk op de bon + telefoon nummer van die persoon) Pakket of aangetekende zending | PostNL
Wat irritant he? Ik vond afgelopen zaterdag ook een pakketje voor ons achter in de tuin. Stel je nou voor dat het of helemaal natgeregent was, of gejat, dan hadden ze een groot probleem gehad. Echt asociaal hoor wat ze nu bij je geflikt hebben. Volgens mij kun je idd op de website wel een klachtenformulier invullen, of bij de klantenservice.
Gewoon bellen kan ook, moet je even het klantenservice nummer opzoeken. Heb ik ook gedaan een tijdje terug, toen de TNT bezorger mijn pakje gewoon op de tuintafel had gezet, die vanaf de straat in het volle zicht stond. Er zat ook nog eens een E-reader in, een cadeau voor mijn man zijn verjaardag, dus ook best wel een prijzig iets. Later hebben ze nog teruggebeld zelfs, dat ze de klacht aan de bezorger hadden doorgegeven.
Je kan bellen, dat is altijd nog sneller dan e-mail. TNT pakketservice word vrijwel altijd uitbesteed en ze willen dit soort dingen altijd graag weten
Wauw wat een asociale bezorgers allemaal zeg. Ik krijg zelf ook wel eens een pakketje en deze bezorger is wel van het type Speedy Gonzales (m.a.w. als ik niet snel genoeg de deur open doe, dan staat hij al bij de buren), maar hij heeft nog nooit een pakketje ergens zomaar neergezet. Zou zeker een flinke klacht indienen.
ik gemaild en een keer gebeld. Kreeg keurig een excuusbrief en een bos bloemen. De pakketbezorger bezorgd hier nog steeds maar hij is een stuk aardiger en loopt niet meer achterom.
Succes met het indienen van klachten, maar ik spreek helaas uit ervaring als ik zeg dat het weinig uithaalt. TNT of PostNL zijn uiteraard niet verantwoordelijk voor eventuele schade tenzij het pakket extra verzekerd is. Wij verzenden op de zaak dagelijks flinke hoeveelheden pakketten en er gaat geregeld iets mis. Wij werken met Track en Trace streepjescodes maar zonder extra verzekeringen. Waarde van de inhoud wisselt van 10,- tot 280,- euro. En natuurlijk krijgen wij regelmatig telefoontjes van klanten: Pakketten zijn niet aangekomen, bij de voordeur neergelegd in de regen, over de schutting gegooid enz. Ook laatst weer, had een klant niets ontvangen, dus ik via track en trace het pakket zoeken. Bleek het te zijn afgegeven op een ander huisnummer (heb altijd kopietjes van de etiketten en daar stond wel het juiste op), de klant is opzoek gegaan naar dit huisnummer maar dit bleek helemaal niet te bestaan. Dus maar weer eens contact opgenomen met de TNT. Na 3 dagen krijg je dan een mailtje dat de bezorger ervan overtuigd is dat hij het op het juiste huisnr. heeft afgegeven. PUNT. Daar moet je het dan maar mee doen. Weer 164 euro kwijt en wij kunnen de goederen opnieuw leveren. Heel veel succes! Ik hoop dat ze naar jouw klacht zullen luisteren en meer respect zullen tonen voor andermans spullen.
klinkt leuk een klacht indienen maar wat heeft het voor zin als je een berichtje terug krijgt met de medeling dat het doorgegeven is aan de postbezorger? wat helpt dat als het zo'n ^%$& is die gewoon pakketjes dropt in je tuin voor de buren als je ze niet wil aannemen.
Succes. Wij hebben ooit een klacht ingediend omdat we ronduit onbeschoft waren behandeld door de tel. helpdesk van TNT pakketservice, klacht kon je indienen via de site, nou wat een geweldige reactie: "we gaan het bespreken met de desbetreffende medewerker" en dat was dat.
klacht indienen heeft geen zin heb ik gemerkt. bij ons hadden ze een pakje bezorgd bij de buren, terwijl hebben gezegd dat dat niet mocht (omdat wij de buren van ons nieuwe huis nog niet kennen, omdat we daar nog niet wonen). Klacht ingediend, niks meer gehoord. Heel stom. denk erover om er achteraan te bellen, maar kost 0,45 per minuut....
Klacht indienen heeft inderdaad geen enkel nut. De helft van onze geboortekaartjew is niet aangekomen en onze bezorger heeft weleens een playstation achterover gedrukt. Gelukkig was bol zo vriendelijk er gratis nog eentje te versturen. Tnt heeft de meest waardeloze klachtenafhandeling ever. Ze bespreken het met de medewerker, en als die het toegeeft hoor je iets terug, anders niet. Dat is dus nooit!
Zo te lezen ben ik de enige waarbij een klacht indienen wel geholpen heeft.. Tis eigenlijk schandalig dat er met zoveel klachten niets tot weinig mee wordt gedaan.. De gewone postbode hebben we wel nog problemen mee, die flikkert alle post voor huisnummer a tm d ook maar bij ons in de bus, terwijl 50 meter verder die bussen staan. Als je er wat van zegt, staat hij je als een debiel aan te kijken..