Hoi allemaal, Als ik op google zoek, zie ik dat er vorig jaar al een soortegelijk topic was, maar de bon is er weer (geldig tot 31-12-2011): Gratis een pak van 18 luiers (newborn) van kruidvat eigen merk. Gewoon de bon afdrukken, invullen en naar de winkel. Geen max. per adres, wel maximaal 1 bon per keer. Leuk ook om door te sturen naar opa's en oma's, ooms en tantes, enzovoort om een voorraadje aan te leggen Er schijnen trouwens wel winkels te zijn die een afgedrukte bon niet accepteren, maar ik heb het bij 2 winkels gedaan en die namen beide de bon gewoon aan (ook zonder raar te kijken , hihi). http://www.gratis.nl/wp-content/uploads/2011/05/kruidvat_luiers.jpeg Liefs van Elfje11.
Bij mij kijken ze raar en scant hij hem nooit, maar heb toch al 8 pakken opgehaald bij 3 verschillende kruidvatten hoezo voorbarig haha. Lukt dus wel gewoon in Arnhem!
Hier in mijn woonplaats is het bij beide Kruidvatten gelukt zonder problemen... En zuslief smste net dat ze ook al een pak voor me heeft gehaald, dus meerdere mensen op een dag bij eenzelfde filiaal is ook geen probleem, haha Ze typen trouwens gewoon de code bij de streepjescode in hier.
ligt echt aan het filiaal, sommige doen het wel. sommige niet. En de nieuwere cassieres doen het ook wel, hebben volgens mij niet door dat het niet bij de voordeelkaartacties hoort. Want daar moet je ook zelf de bon bij uitprinten.
Nog een tip. Als je pakken overhebt, dan kun je ze zonder bon ruilen voor een andere maat. Of zelfs voor geld. Staat op de site dat je eigen merk artikelen zonder bon mag ruilen. En het werkt. Hier mt 1 voor mt 2 kunnen ruilen. Succes.
ik heb ook al een aantal pakken opgehaald, maar ze zijn wel moeilijk te vinden.... Ben wel van plan om tot dec een voorraadje aan te leggen. Enne ik dacht altijd van als ik ze zelf niet kan gebruiken, kan is ze altijd aan iemand geven maar die tip van boven geweldig!
Hier ook al een aantal keren gebruik gemaakt van de bon De tip voor het omruilen voor een andere maat kende ik nog niet, dus bedankt
oh das een goeie tip , ik heb echt heel veel luiers maat 1 over , die ruil ik dan om voor maat 2 thanxx
ik heb ook al wat pakken staan, zonder problemen overigens, zelfs familie die ene bonnetje inleverd. goede tip van het ruilen want was gestopt met halen omdat het anders toch teveel werd. maar nu nog maar ff paar erbij halen want maat 2 erbij is niet gek toch?
Nou ik ben geweest vandaag, en ik werd behandeld als een crimineel. Ze zei gelijk ja maar deze heb je gratis, ja nouen wat maakt dat uit die verkopen ze daar toch ook?????? er staat zelfs prijs op 2,79 en ik had 6 pakken , en ze zei op een heel nare toon dat er nooit geruild kan worden zonder bon,ik zei dat het zelfs op de site stond.Ow en ik had ook vitamine druppels van hun die heb ik niet nodig omdat ik flesvoeding geef , de bon had ik ook niet en op de site stond ook eigen merk drogisterij artikelen mogen ook zonder bon geruild worden. Maar nee , het mocht niet en de manier hoe ze dat zei, echt ik was daar vaste klant, ik kocht zelfs de flesvoeding van hen maar nu ga ik overstappen op nutrilon die 2/3 euro lig ik niet wakker van hoor. Als ze me nou vriendelijk had geholpen i.p.v af te zeiken was ik daar nu nog klant.Maar ik ga zometeen klachten mail sturen ik pik dit niet!!!!!Als ze het had omgeruild en ik was tevreden kocht ik nu misschien steeds kruidvat luiers maar hun zijn echt k.t winkel met k.t personeel
Jeetje balen. Moet wel zeggen dat ik maar 2 pakken per keer ruilde. Niet gelijk 6. Nou durfde ik dat ook niet. Ms nog eens bij een andere kruidvat proberen? Hier bij alle 3 in de stad geen probleem gehad.
kut winkel en kut personeel? Nou dat zegt ook genoeg over jou! Anyway, iets wat je gratis hebt gehad ga je toch niet terugbrengen? Zou me kapot schamen en er liever een ander blij mee maken!
Ik snap dat je baalt als ze je zo onvriendelijk behandelen, maar komop..je had die dingen gratis gekregen, dan ga je ze toch niet ruilen? En dan boos worden en tieren als t niet kan? En in plaats van weggooien inderdaad een ander er een plezier mee doen, die er wel blij mee is
ja ik ben boos omdat ze me zo onvriendelijk heeft behandeld als ze het op een normale manier had gezegd was ik natuurlijk niet boos geweest, maar ze weet ook dat ik vaste klant ben daar want ik kom vaker bij haar aan de kasse maar dan nog zo onvriendelijk , daar ben ik boos om niet omdat ze niet ging omruilen