In oktober heb ik met ziggo telefonisch contact gehad en hebben daar de alles in 1 pakket afgesloten. Ze vroegen dus of ik gebruik wou maken van de overstapservice zodat ik niets zelf hoefde te regelen. Dat wou ik wel en heb mijn contractnummer van tele2 gegeven. MEerdere malen heb ik gevraagd of alles echt goed zou komen en ik niet zou komen te zitten met dubbele kosten omdat we ons dat niet kunnen permiteren. Alles zou helemaal goed komen. 2 weken geleden maar weer eens contact met ziggo opgenomen omdat we nog geen brief hadden gehad van tele2 ivm opzegging. Ik hoefde me niet druk te maken want ze zouden daar niet zo snel mee zijn. Gisteren toch maar contact met tele2 gezocht en hun beweren dat ziggo helemaal niet voor ons hebben opgezegd Wat nu? Wat kan ik nog doen? Ga straks nog maar eens ziggo bellen. Sta ik in mijn recht als ik ziggo nu een maand later laat komen en het zelf nog op ga zeggen? OF wat kan ik anders doen? Baal hier zo van he?!!! Denk je het goed te hebben geregeld en nu dit. O ja, ze komen normaal 6 december installeren omdat mijn contract dan bij tele2 afgelopen zou zijn
Krijg nu zelfs een mailtje terug waarin staat dat ik GEEN gebruik heb gemaakt van de opzegservice. Nou moet het niet gekker worden!!! Ik ontplof zowat
hmm, das vervelend. Hier gebruik gemaakt van de verhuisservice en dat is helemaal super geregeld. We hebben de bevestiging ook al binnen.
Misschien kun je het opname bandje opvragen? Hierop moet je kunnen terug horen of zij het jou hebben aangeboden en wat jouw antwoord is..
...oh...wij hebben het net besteld en we hebben ook opgegeven dat we gebruik willen maken van de opzegservice. Nog maar eens achteraan bellen en een mail sturen. Dan hebben we het in elk geval zwart op wit. Wat een sukkels zeg...hopen dat het goed komt voor je!
Bij ons was de verhuisservice waardeloos.. Uiteindelijk ruim 3 weken zonder internet/tv etc. gezeten. Maar weet niet waar je aanspraak op kunt maken etc. Mooi waardeloos dit!
Tele2 accepteert geen opzegging van andere providers, enkel door de klant zelf. Ziggo weet dit ook hoor! Succes ermee
Maar wel bij telefoonabo (net gebruik van gemaakt nl.), dus dat is dan toch ook weer vreemd? Nu verandert het alleen even niets voor TS natuurlijk..
Mijn ouders hebben dit ook gehad!Weet niet meer precies hoe het gegaan is.. maar ze hebben ook 3 week zonder internet en telefoon gezeten..
Bij ons ging het super, we waren al aangesloten op de 2e dag dat we er woonden. Tot nu toe nog niks geen problemen gehad met ziggo
hier ook verhuisd met ziggo.. nooit meer.. een volgende keer zeg ik op en sluit op nieuwe adres nieuw aan. dikke maand zonder tv, foon en internet gezeten.. en enige wat ze hoefden te doen.. was in het kastje dat voor mijn huis staat notabene, iets om te zetten.. heb wel geld teruggekregen toen na tig telefoontjes. overstappen zou ik dus ook altijd zelf regelen en niet meer laten doen door een bedrijf