H&M doet er tegenwoordig zowieso lang over om dingen te leveren. ik heb 7 december wat besteld en vandaag stond erbij dat het verzonden is.. maar bij kiala is nog niks bekend zegmaar... denk dat de mijne na t weekend keer komt. bij jou denk ik ook wel
Ik bestelde er vroeger best vaak, dan duurde het ook wel langer als bijv bij Wehkamp ofzo, maar het was er meestal wel binnen 3 of 4 dagen, maar het ging steeds langer duren... Nu heb ik dus op 5 december besteld, ga zo even kijken of er nu al wat bij staat, want hij was bij mij nog niet eens aangemeld bij TNT...
Ik wilde ook een jurkje voor kerst bij h&m bestellen. Kon pas in januari geleverd worden. Vind dat echt raar, zet hem dan niet op de site. Je ziet dat ook pas als je je bestelling af wil ronden. Heb nu gelukkig in een andere winkel een veel mooier jurkje gevonden. Heb wel wat besteld bij sans-online. Echt een leuke site en als je voor 16.00u met ideal betaald, heb je het de volgende dag in huis. Wat ik besteld had was te klein. Heb het gisteren terug gestuurd met de vraag of ze een maat grote willen sturen en ik kreeg net al een mailtje dat het onderweg is, dus heb het morgen weer in huis. Daar wordt ik echt super blij van haha.
Welke jurk heb je besteld? Ik bestel nooit bij H&M als ik mijn kleding op korte termijn nodig heb, vaak duurt het idd ong 2 weken ook al is het op voorraad. Maar heb ook een enkele keer gehad dat ik mijn bestelling heel snel in huis had. Terwijl er bij levering een latere termijn stond. Dus kan wel, maar de kans is groter dat dat niet zo is.
Hahaha jaaaah ik weet het sorry sorry sorry!! Ik heb vanaf volgende week vakantie en dan heb ik wat meer tijd om er goed aandacht aan te besteden dus het komt er echt aan!!
Vorig jaar wat besteld voor de kerst en elke keer als ik keek naar de status schoof de datum steeds meer naar de kerst. Uiteindelijk zelfs over de kerst dus toen heb ik hem geannuleerd. Bij mij ging er ook steeds wat mis dingen die misten en extra dingen in de doos die ik niet besteld had..... Bij de klantenservice waren ze erg vriendelijk en hebben ook altijd goed geholpen maar voor mij geen h&m meer
heb afgelopen 6 weken ongeveer 4x besteld en kreeg het altijd de week erop netjes binnen! Leverdata klopte dus wel. Als ik een week moet wachten is het geen probleem, maar wekennn.... Nee haha. Vind wehkamp het meest ideaal!! dan bestel ik vandaag en morgen gaat dan rond 12 uur mijn deurbel met pakket !!! Ik shop bij wehkamp altijd bij c&a.. daar is nu by the way 25% extra korting op kinderkleding en ook hele mooie feestjurken.
Hier ook geen problemen gehad qua levering. Altijd netjes op tijd binnen. Helaas zat er 1 keer geen factuur/pakbon bij. Heb netjes gebeld met de vraag of ze dit konden toesturen, was geen probleem. (kon niets betalen nu) Wachten wachten wachten en daardoor ook vergeten, totdat er ineens een 2e herinnering (met extra kosten van ik dacht iets van 12,00) Ik bellen verhaal uitgelegd maar daar had mevrouw maling aan, gewoon 24 euro + 12 euro betalen. Nou ja zeg. Gewoon de helft van wat ik had besteld!
de online goederen komen vanuit polen, vandaar dat het vaak een weekje duurt voordat je het daadwerkelijk hebt, vanaf het moment da het voorgemeldt is.
Nee, h&m is wel een zweeds bedrijf, maar de goederen van de online shop worden vanuit Polen geleverd (ik werk bij h&m)
Is ook altijd duidelijk te zien aan de zakken met stickers.. staat er in een rare taal op (pools dus.. )
Tipje: Terwijl je op een artikel wacht dat ze niet op voorraad hebt, kunt je overigens ook artikelen bijbestellen en eerder zonder extra verzendkosten laten bezorgen. Pas nadat het laatste artikel verzonden is, moet je voor de eerstvolgende bestelling weer verzendkosten betalen. groetjes
Aaaaarg ben zo pissig!!!!!:x Ze hebben nu de bestelling naar 26-30 december gezet... Zouden jullie mailen er over? Ik heb er zelf eigenlijk geen zin in, want denk dat het niks uit maakt, maar vindt dit echt belachelijk. Heb hem op 5 december besteld!:x:x
mijn bestelling is opeens voorgemeld nadat ik een mail had gestuurd wat nu weer de bedoeling was.....het is echt niet normaal he! En een broek voor mijn dochter komt pas 3/9 december!
Ik heb net contact gehad met de klantenservice. Jurkje is alleen online te koop, niet in de winkel. En de leverancier kan het niet leveren. Heb haar gezegd dat de klant daar niks mee van doen heeft, dat is hun probleem. Ze zei: "Ja wil je dat ik een lege doos op stuur dan?" WTF??:x Dat zeg je toch niet tegen een klant. Heb haar gezegd dat ik mn bestelling annuleer en er nooit meer wat bestel. En dat de klantenservice benedenpeil en belabberd is (zei ze quasi verbaasd: nou dank je wel). Ze zei ook nog dat ze meer van dit soort telefoontjes krijgt... Ik zeg nou misschien moet je bedrijf daar wat mee doen.
als ze het niet hebben en niet krijgen kunnen ze ook niks aan doen natuurlijk... Maar voor zo`n bedrijf mag het gewoonweg niet he! Ik snap het ook niet zo waarom die online winkel zo slecht is! Waar ik me altijd aan irriteer.....zit je rond te kijken wil je eindelijk iets bestellen is het al uitverkocht terwijl het gewoon op de site staat !! Haal het dan weg! Ja het is gewoon goedkoop en dan ook nog eens met de kortingen enz......maar anders,,,,