Vorige week woensdag, ja jullie lezen het goed moest mijn t mobile contract ingaan. Heel fijn allemaal. Maar kan dus niks, niet bellen en niet smsen. Kan het allemaal wel ontvangen dus nummerbehoud is goed gegaan. Nu zal ik jullie een verhaal van 3 kwartier besparen, maar ben dus sinds die tijd, bijna een week al 2 keer per dag aan het bellen omdat ik steeds teruggebeld zoy worden: not! Gisteren bleek de oplossing daar, ze hebben hem gereset en jawel ik kon alles weer. Voor een kwartier helaas . Weer teruggebeld. Meneer daar zag dat er in decomp. een storing gemeld was en een aantal nieuwe abbonementen maar voor de helft geactiveerd waren, o jippie dat was bij mij natuurlijk ook. Vandaag zou er een grote fix in,het systeem gedaan worden en dan zou het voor iedereen opgelost zijn. Maar tot op heden kan ik nog niks. Vraag mijn man wel om straks te bellen want ik kan het echt niet meer opbrengen.
Zelf bellen! Klantenservice wil over het algemeen alleen met de contractant spreken... Heb je het in een winkel gekocht? Want dan zouden hun ook voor je naar de dealerlijn kunnen bellen!
haha dan hem idd laten bellen! Wel een beetje jammer dat het allemaal niet werkt. Ik zou wel om compensatie vragen van hun kant! T-mobile is daar over het algemeen niet heel moeilijk in!
Daar begonnen ze zelf al over gelukkig, maar ik kan er echt niet tegen dat ik gewoon al een week niks kan.
update: nog steeds niks, weer gebeld en ze zijn nog bezig, ik snap werkelijk niet dat dit kan een week.
Ooh zo hrrkenbaar!! Ik heb het met online, telfort en upc en allemaal vragen ze 15ct per minuut en wij maar betalen!! Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!
nou het ergste is dat wanneer je via je mobiel 1200 belt dat het dan gratis is, maar ja kan niet bellen dus... Maar de rekening wordt gewoon bij hen ingediend.
Jeetje nu kan je nie bellen nie smsen nie. Die gasten waren nog niet klaar aan de foon als ze mij zouden spreken.
En terecht. Hier wordt ook een mooie klachtenbrief richting online gestuurd. Krijg nog 30 euro van ze, maar krijg dit pas in februari/maart. Terwijl het abbo al per 4 okt is opgezegd.... Succes met tmobile en dat je snel weer in de lucht bent