Vorige week heb ik een bumbo stoeltje besteld bij Original BUMBO SITTER Via de site werd ik na het plaatsen van de bestelling doorgelinkt naar IDEAL betalen en dat heb ik gelijk gedaan. Nogmaal gesproken krijg je als je iets online besteld een bevestiging via de mail, maar dagen later had ik nog niks ontvangen. Ik nam een kijkje op de site en zag dat bij mijn acount gewoon het stoeltje nog in mijn winkelwmandje stond, en bij mijn bestellingen stond dat ik er nog nooit een bestelling had gedaan.. En dat terwijl ik gewoon dagen geleden al had betaald!!! Ik dus mailen naar het betreffende bedrijf, helaas kun je ze namelijk niet telefonisch bereiken. Dagenlang verschillende mailtjes gestuurd, ik kreeg gewoon geen antwoord. Toen heb ik het bedrijf gemailt dat de IDEAL voor hun regeld, namelijk Mollie Support en hun heb ik het verhaal uitgelegd. Deze mensen hebben Original BUMBO SITTER gevraagd contact met mij op te nemen binnen 5 dagen, en als ze dat niet zouden doen moest ik Mollie Suppart weer mailen. De volgende dag kreeg ik dan eindelijk een mailtje van Original BUMBO SITTER met daarin: Beste klant, wij vinden idd geen bestelling terug op die datum, wat heeft u besteld ? we laten dit verder bekijken bij Mollie. Nog even geduld, Original Store Ik heb daarop gemailt om welke artikelen het gaat, maar helaas niks meer van hun vernomen. Ook heb ik Mollie nog een keer gemailt, maar ook daar krijg ik geen reactie van. Dit gaat nu al dagen zo, en niemand lijkt meer te reageren.. Ik vind dit super vervelend, omdat dit gewoon hun fout is.. Dan cverwacht je toch dat het gelijk goed uitgezocht word? Wat vinden jullie wat ik moet doen?
weet je zeker dat je hebt betaald en niet je saldo onvoldoende was en daardoor de transactie niet is uitgevoerd??
Toen je hebt betaald met ideal, heb je NA het betalen het venster niet gesloten? Meestal vraagt Ideal na het betalen het venster absoluut niet te sluiten maar op de knop drukken om terug te keren naar de desbetreffende site zodat het goed is gegaan Doe je dit niet word het vaak afgeschreven met ideal, maar vind je dit niet terug op de site waarop je hebt besteld en blijft het daar "onbetaald"
Op je afschrift van je rekening kun je dus wel gewoon het afgeschreven bedrag terugvinden? Dan zou ik dat naar hun toesturen als ze geen geplaatste bestellingen en betaling zien staan. Zo kunnen ze dan toch zien dat ze wel geld hebben ontvangen, maar geen product hebben geleverd (of uberhaupt in bestelling hadden staan). Zie ook staan dat je slecht contact met ze krijgt.. Pff.. Volgens mij had ik daar ook besteld een halfjaar terug, maar dat zou ik na moeten kijken (site lijkt erg op degene waar ik overigens vlekkeloos besteld had).
Ja dit heb ik nagekeken Ja ik denk dan idd dat dit fout is gegaan.. Maar als zij een bedrag en geen bestelling binnen krijgen, moet er bij hun toch ook een lichtje gaan branden?
heb de site net even bekeken, maar ik had er NIET besteld. Ze hebben geen algemene voorwaarden of andere gegevens op hun site staan, geen kvk, geen btw nummer geen telefoonnummer of adresgegevens waar ze gevestigd zijn....dit alles is verplicht om te melden op een webshop. Het enige wat ze wel zeggen is dat ze leverenna ontvangst van betaling in 3-7 werkdagen....dus als je bijv vorige week maandag hebt betaald dan hebben ze tm morgen om te leveren
Raar dat een bedrijf "idd" als schrijfwijze gebruikt. Dat komt op mij niet echt professioneel over. Eerst maar even je bankrek checken inderdaad! Edit: Zie net dat je dat al hebt gedaan!
Ja ik heb een copie van de betaalgegevens meerdere keren naar hun gemailt, maar ook daarna doen ze of hun neus bloed
Ja idd, heb ik helaas niet naar gekeken.. HJa morgen is de bestelling 7 dagen geleden... Ik ben bang dat ik kan fluiten naar mijn bestelling of mijn geld
Ja van Mollie had ik toen deze mail gehad: Wij hebben zojuist per e-mail onze klant verzocht contact met u op te nemen via .........@hotmail.com binnen 5 werkdagen. Mocht u binnen de vastgestelde termijn niets van het bedrijf hebben vernomen dan verzoeken wij u nogmaals contact met ons op te nemen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, ............. Mollie B.V. www.mollie.nl Daarna kreeg ik dan eindelijk dat mailtje van bumbositters.com zoals ik had beschreven, maar daarna niks meer vernomen.. Van geen een van beide bedrijfen
je hebt gelijk.... ik krijg wel die mails, maar dan ben ik ook de verkoper en niet de klant dus als de betaling via mollie is verwerkt dan heeft het bedrijf daar een mail gehad dat er betaling is ontvangen