Van de ideal website: Ik heb betaald maar heb de bestelling niet ontvangen? Wanneer u een klacht heeft over de bestelling zelf, bijvoorbeeld over de levering van de bestelling, kunt u contact opnemen met de webwinkelier waar u de bestelling heeft geplaatst en proberen hier samen uit te komen. Mocht het u niet lukken om dit zelf op te lossen met de webwinkelier, dan kunt u op de website van Thuiswinkel.org ook gebruik maken van het klachtenformulier. Door het invullen van dit klachtformulier, wordt uw klacht doorgeleid naar de desbetreffende verkoper, mits deze is aangesloten, met het verzoek de klacht op een goede wijze op te lossen. Als het geen lid van de branchevereniging betreft dan kan Thuiswinkel.org voor u bemiddelen. Op de website van Thuiswinkel.org kunt u een overzicht vinden van het leden bestand. De webwinkelier meldt dat hij mijn betaling niet heeft ontvangen. Wat moet ik doen? Als uit uw rekeningoverzicht blijkt dat u wel heeft betaald, echter de webwinkelier meldt dat hij de betaling niet heeft ontvangen, dan moet de webwinkelier contact opnemen met zijn bank. Vermeld daarbij het 16-cijferig nummer uit uw rekeningoverzicht en de datum/tijdstip waarop u heeft betaald. Deze informatie vindt u gecombineerd terug in het omschrijvingveld van de desbetreffende betaling. Mocht het u niet lukken om dit zelf op te lossen met de webwinkelier, neemt u dan contact op met uw bank. Uw bank kan u verder helpen en uitzoeken waar de fout is ontstaan: bij de webwinkelier, bij uw bank of de bank van de webwinkelier (of de bank van de CPSP). Het is belangrijk dat u ook dan het 16-cijferige iDEAL-transactienummer bij de hand heeft. Dit vindt u in het omschrijvingsveld van uw rekeningoverzicht. Met behulp van dit nummer kan uw bank de betaling terugvinden.
Heb net gebeld met de bank maar helaas is geld via IDEAL niet meer terug te halen, dan kan alleen via internet bankieren.. Helaas pindakaas.....
nee meid van die site klopt helemaal niks hoor! Er staat geen telefoonnm niks! En mag je je de originele bumbositter website zomaar noemen?
Handig dat je daar dan toevallig zo veel van weet..... Maar ontopic: ik zou niet weten wat je er mee moet. Hopelijk krijg je vandaag nog iets binnen en anders zou je het misschien moeten zien als leergeld. Ik zou nooit iets bestellen op een site waar geen telefoonnummer en contactadres staan. Keurmerk zegt niet alles, maar ik bel altijd wel even met het bedrijf voor ik er bestel om te horen hoe het op me over komt als ik het niet ken.
aha Ja het kwam een beetje vreemd over omdat het je eerste bericht was Maar jij vindt de website ook een beetje vreemd?
Het feit dat er weinig tot niets van gegevens van deze "winkel" is ingevuld, de configuratie van de webwinkel half af is en een behoorlijk aantal vaste links uit de template zijn verwijderd waardoor contactgegevens en KVK-nummer e.d. niet gevonden kunnen worden doet bij mij inderdaad alarmbelletjes rinkelen. Neemt niet weg dat er iets mis is gegaan tussen het betalen middels ideal via mollie en het terug gaan naar de site om de bestelling af te ronden (zoals reeds eerder geopperd). De website moet een signaaltje krijgen van ideal/mollie dat de transactie succesvol is verlopen, dit gaat via de url (webadres) waarmee bezoekers geretourneerd worden naar de webwinkel na betaling.
heb net je profiel gekeken maar wat ik daar zie wist ik al maar ehhhh welkom in dit kippenhok en gefeliciteerd met je zoontje
WTF, waar moet je als eerste reageren dan? Moet je perse voorstellen? Weird. Ontopic, hoop dat Mollie iets voor je kan doen. Ik krijg altijd een betalingsbevestiging van de Rabo, maar dit vink ik zelf aan en zet mijn mail adres er dan bij.
Goh, dat vroeg ik mij nou precies van jou af Waarom direct zo achterdochtig? Er wordt gewoon een antwoord op een vraag gegeven.
voordat er mensen nu onterecht in de stress schieten....er kan ook betaald worden via mollie met betaallinks, hier werk ik zelf ook veel ivm klanten die via marktplaats kopen.... dit is handiger dan ze verwijzen naar de site want dan loop je het risico dat je klant dit niet uitvoert en dan is het.... das pech klant weg Dit werkt dus via mail en niet via de site van de webwinkelier!