Wij zin overgestapt naar interactieve tv en internet van KPN. Vorige week is mijn aansluiting actief geworden. Maar sindsdien hebben we dus geen email. Een mailadres dien je zelf aan te maken in mijnkpn. Echter lukt dat niet omdat onder order nog "in behandeling" staat. Ik zit nu dus al een week zonder email want de oude provider is opgezegt. Inmiddels hebben we al minimaal 10x gebelt met KPN maar worden eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd en meer dan een "we zijn ermee bezig" komt er feitelijk niet. Hoe moeilijk kan het zijn even iets te veranderen in de computer? Je word gewoon als een stuk vuil behandeld bij dit soort bedrijf, getver zeg. Maar jij als klant zit met de gebakken peren. Ik zit op allerlei belangrijke mail te wachten, oa concertkaartjes. Oooo.......... ik kan wel door die telefoon kruipen om die helpdesk meneer ik weet niet wat aan te doen :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Een ding is duidelijk, ik zit mijn contract uit en ben daarna ECHT geen klant meer van kpn
ik snap je helemaal, ik heb iets soortgelijks met t mobile gehad, heb 2 weken niet kunnen bellen/smsen en internetten. Vreselijk. Op een gegeven moment heeft mijn man gebeld (is credit analist, dus gewend om bedreigingen te uiten als mensen niet betalen) dat ze tot s middags 1 uur hadden om het te regelen, was dus na 13 dagen en dat hij anders stappen ging ondernemen (consumentenbond e.d.) vanaf toen elk uur gebeld met een update enz en het was snel geregeld. Misschien even wat brutaler zijn, (al kan ik mij voorstellen dat jij dat al gedaan hebt)
Pfff... hang minimaal 3x per dag aan de telefoon maar kom geen stap verder. En idd, inmiddels ben ik ook ECHT niet aardig meer (wel correct uiteraard)
fmt, ja heb ik gedaan en gekregen ook. sidmick, dat vermoedde ik al wel hoor Mijn man is ook uiterst correct gebleven, maar wel duidelijk. Hij is daar ook beter in dan ik, ik had die man allang door de tel. getrokken. Ik wist ook wel dat mijn probleem door de helpdeskmensen niet verholpen kon worden, dat heb ik ook steeds tegen hen gezegd, maar frustrerend is het wel. Ik hoop dat het snel opgelost is voor je.
Hou op, schei uit!!! Drie jaar geleden hadden ze ook zo'n actie: kon je overstappen op interactieve tv+ internet. Eerst werd het niet geleverd, vervolgens bleek dat het aantal kanalen wat je via de digitale ontvanger van de KPN kon ontvangen niet gelijk was aan het toenmalige abbonnement bij de Casema, dus apparaat weer terug en daarnaast waren we net als jij 3 weken verstoten van mail. Na veel telefonische, scheld-, jank- en slijmpartijen werkte het uiteindelijk weer. Totdat we eens naar onze rekening keken en dachten '... hoezo goedkoper uit'. Bleek dat de zowel het oude als het nieuwe abonnement werd afgeschreven. Ach, dat moest even worden uitgezocht... weken niks en ineens hadden we weer geen mail. Weer schelden, janken en slijmen: bleek dat ze voor het gemak ons mailadres hadden verwijderd, inclusief de mail die opdat moment nog op hun server stond. Heeft ook weer weken geduurd voordat dat was recht gezet. Welgeteld 3 maanden ging het goed, toen weer ineens geen mail. Maar weer eens bellen: we zouden hebben opgezegd, onee toch niet, u had een abonnement voor interactieve tv plus internet en toen niet meer en nu weten wij het ook niet dus hebben wij uw mail geblokkeerd. Tuurlijk kunnen ze dat met de welgemeende excuses weer recht zetten, echter duurt twee weken, en nee dat kan niet sneller. En toen gingen we verhuizen... maar die story valt buiten de scope van dit onderwerp. Sidmick: ik kan je alleen maar heel veel succes wensen! Het is gewoon absurd dat een bedrijf dat zo'n, voor deze tijd, noodzakelijke dienst (onderdeel van de dagelijkse levensbehoefte) levert er steeds met dit soort praktijken wegkomt ...
*ik las hieronder iets van compensatie. Ze vergoeden alleen de gemaakte telefoonkosten, de tijd dat jij zonder mail zit, daar krijg je geen vergoeding voor (is denk ik ook moeilijk in geld uit te drukken). Wij kregen op het gegeven moment het advies van de helpdesk van de KPN om maar een hotmailadres aan te maken, als we bang waren dat we belangrijke mail zouden missen... Maar ondertussen schrijven ze wel vrolijk de abonnementsgelden af, want dat stond er los van want we hadden toch gewoon internet?? Geloof me, nu ben ik vanuit mijn werk redelijk gewend om ijzer met handen te breken, maar hier was echt geen doorkomen aan. Het is een betonnenmuur waar zelfs het ergste betonrot geen grip op kan krijgen.
Ik volg het niet helemaal, ligt dat aan mij? Je zit op belangrijke mail te wachten, maar het emailadres moet nog aangemaakt worden.. Dan kan die belangrijke mail daar toch sowieso niet heen gestuurd worden? Misschien denk ik heel makkelijk, maar dan maak je toch gewoon een emailadres van Gmail of Hotmail aan?
Dat dacht ik dus ook Sowieso irritant, mailadres bij provider. Als je naar een ander gaat moet je weer aan een nieuw mailadres.
Nou ik dacht precies het zelfde .. Ik zou ook gewoon bij Hotmail of Gmail of waar dan ook een email adres aanmaken. Snap eerlijk gezegd de commotie niet echt om eerlijk te zijn TS .. Sorry
je snapt de commotie niet? ik ben per vorige week aangesloten bij kpn en betaal daar flink voor. Omdat zij hebben verzuimt tot op heden een administratieve handeling te doen kan ik al een week geen mail gebruiken! En natuurlijk kan ik hotmail, gmail of wat dan ook gebruiken maar dat wil ik niet. Ik heb voor diverse zaken mijn mailadres al opgegeven omdat deze allang actief had moeten zijn. En dat dat niet goed is gegaan is tot daaraan toe maar ik word nu al een week aan het lijntje gehouden. Vandaar deze commotie!
even ter verduidelijking,het mailadres bestaat dus wel al maar kunnen wij niet binnen halen omdat je dat moet koppelen via mijnkpn en dat dus niet mogelijk is
nee daar is helaas dezelfde validatie voor nodig. Ook op webmail krijgen we de melding dat de orderstatus in behandeling is
Hierom dacht ik dus dat er nog geen emailadres bestond. Als je inderdaad al een nieuw emailadres hebt doorgegeven aan de mensen die jou belangrijke mail moeten sturen snap ik dat het behoorlijk klote is. Daarnaast moeten zij natuurlijk gewoon leveren waar je voor betaalt. Ik vind KPN prima qua interactieve tv en internet.. Maar als er eens een keertje iets mis is en je moet de klantenservice bellen.. Hell!
Euhm dit klopt niet hoor, Je zegt het zelf toch al je betaalt abonnement kosten, dus als ze niets heeft kunnen gebruiken hoeft ze daar ook niet voor te betalen. Dus als Tullip het goed gedaan heeft heeft ze en de telefoonkosten teruggehad, + een maand compensatie en misschien afhankelijk van de medewerker een bos bloemen gehad. Ts kan straks ook gewoon compensatie vragen. Blijft een vervelende kwestie ik zou in deze ook tijdelijk een andere email aanmaken.
Succes! Hier jarenlang een klacht bij KPN gehad, uiteindelijk via de advocaat uitgevochten ( en gewonnen! ) Het niet kunnen doorverbinden waardoor je opnieuw moet bellen, de onbeschoftheid van de medewerkers, zooo frustrerend. Kl*te KPN.
Nou zal ik het je nog mooier vertellen.. Wij waren altijd tevreden klant...tot onze verhuizing. Alles was geregeld, verhuizing was doorgezet. En vanaf de dag dat we hier woonden (november 2010) tot mei 2011 hebben afwisselend geen internet,geen telefoon of geen televisie gehad. Al die tijd ben ik geduldig geweest...maar het allerlaatste telefoontje zal die telefoniste nooit meer vergeten...Oeioei wat was ik pislink!
Ik heb 3 bossen bloemen gekregen, 3 miljoen excuses en uiteindelijk een flinke schade vergoeding. Ik hoop voor jou dat het niet zover hoeft te komen!
precies. Ik wacht bv op concertkaartjes van mijn dochter, zou natuurlijk drama zijn. als ik die misloopt. Ze kunnen nl ook nog eens niet garanderen dat alles wat nu naar ons gestuurd word na activatie nog binnenkomt. En mensen die ons iets zenden krijgen het dus niet terug met de melding onbestemd omdat het mailadres dus wel bestaat :x Steeds beloven ze terug te bellen maar dat gebeurt ook niet. Dinsdag krijg ik een baby en heb ik echt wel andere dingen om me druk over te maken