even met zijn allen zeggen: ooooooooooh ladyXochi wat ben jij geweldig en wat kan jij goed spellen zeg!!! zucht...
Ik zou tegen m'n dochtertje zeggen: "oeps, die mevrouw heeft zeker slechte zin!" Hardop dan hè.. weet ze het meteen. Ik vind het niet overdreven, het is asociaal om niet te reageren, ze heeft een dienstverlenende baan. Als ze geen zin heeft om te reageren gaat ze maar thuis op de bank zitten.
LadyXochi, bedankt voor de nuttige informatie........wil je nu een sticker in je schriftje of op je hand?
Wauw bedankt! Waar moet ik je kussen!? Aaah nee lullig ze bedoelde het vast niet lullig en wou waarschijnlijk alleen helpen.
ben jij in het leven geroepen om stoute mensjes af te blaffen dan? want in een ander topic blafte je ook al zo hard en dat was niet tegen tulp..... dus................
95% met horrormonen taal: ja....boeie....ik weet dat ik ongeveer 10% van mijn woorden verkeerd schrijf....ik kan er op oefenen maar ik leer het toch niet af want ik schrijf zoals ik spreek... las net hetgeen wat ik ook wel zou doen, het hardop zeggen tegen je dochter zodat de cassierre het hoort en daarmee meteen op haar nummer wordt gezet
haha Vind het ook heel toevallig dat nog helemaal niemand die haar ge pbt heeft zich gemeld heeft in dit topic om te zeggen dat ze het zo geweldig vinden dat ze tegen mij tekeer is gegaan.
Het gaat er toch ook meer om dat men begrijpt wat je zegt en niet dat je 100% foutloos schrijft? Foutjes sluipen er soms in Maar goed dan moeten we het topic de spelpolitie heropenen
u ja, ik vind het wel een beetje een rare vraag, gewoon vrouwen zoals je ze in het dagelijkse leven ziet
Ja, dat kan wel zo zijn, maar jij wordt als cassière betaald voor o.a. je klantvriendelijkheid, en je mag blij zijn dat je klanten je salaris komen brengen. Ik vind deze vergelijking niet geldig, sorry
ik heb zelf als cassiere gewerkt jaren lang maar ik ging altijd mee met de kids.. ik vindt niet stom hoor dat je er zo over denkt als ze daar zit om der geld te verdienen met kletsen laat ze dan lekker bij een call center gaan werken
zo *veegt zweet af* heb heel t topic gelezen, over sommige dingen ga ik niet uitwijken maar ts, idd erg onbeschoft, heb zelf in een supermarkt gewerkt, en als we niet met onze klanten bezig waren, kregen we direckt een telefoontje van de baas, die overgens de hele dag achter de cameratv'tjes zat. nog een ander verhaaltje van toen ik in een andere supermarkt werkte, hier ook een keer een open bakje met van dat slagroom spul (die je zelf moet kloppen) over mezelf en de kassa heen gehad, omdat mevrouw thuis kwam en erachter kwam dat dat bakje dus kapot gegaan was, en wij geen nieuwe gratis wilden geven. tja als iets kapot gaat in de winkel is dat geen probleem, gaat zoiets kapot thuis, kun je een nieuwe kopen. mevrouw wat t daar niet zo mee eens, maar zij is door mijn leidinggevende de winkel uitgewerkt op een niet vriendelijke manier.
Dus mogen klanten maar alles doen? Onbeschoft zijn, of iets dergelijks vind dit persoonlijk ook een rare vergelijking. We zijn toch allemaal mensen en kunnen elkaar toch gewoon met respect behandelen of het nou een caissiere is of de bank directeur?
Precies!! Iedereen klaagt maar over de verhuftering van de samenleving. Maar het begint toch echt bij jezelf. Dus een beetje wederzijds respect is heel normaal. Dus niet stug doorblijven bellen als je iets moet afrekenen( als klant dus) en personeel moet ook niet doorblijven praten tegen collega's. Tenzij je de klant er bij betrekt, komen vaak erg leuke gesprekken van! Maar het is kolder dat jij , als personeel zijnde, maar alles moet pikken. Klant is koning, maar je moet er niet in doorslaan.