Ja ooit een step gekocht. Bij aankomst was het mandje stuk. Heb foto's gemaakt en opgestuurd. Na twee weken ging de bel en een nieuw mandje. Een nette brief erbij dat ik voor het ongemak 10% van mijn aankoopbedrag terug kreeg. Hebben ze ook netjes gedaan.....
Ja, de fiets van mijn man daar besteld, goede prijs en snel in huis, fiets hebben we nu 2 jaar en is prima! (maar ook wel een goed merk).
Ik ben heel tevreden over ze. Servicegericht en alles was netjes voor elkaar toen ik mijn fiets kwam halen.
Ik wil ook een fiets bestellen bij deze site, maar vind het vreemd dat ze telefonisch niet te bereiken zijn (het nummer is niet in gebruik). Heeft iemand nog een zeer recente ervaring?
De rekening van de plaatselijke fietsenboer valt weer hoger uit als je daar je fiets niet heb gekocht. Of je moet zelf veel kunnen doen aan je fiets.
Ja klopt, ze zijn beperkt telefonisch bereikbaar (paar uur per dag meestal, zie website). Ze zijn wel snel met mail, ik kreeg binnen een dag antwoord. Heb mijn fiets in maart gekocht daar, dus een vrij recentelijke ervaring.
goede service, ik heb ze een mailtje gestuurd of ze in vlaanderen leveren en dit kon voor extra leverkosten. Wel nog geen fiets besteld
Volgens de website zouden ze nu telefonisch bereikbaar moeten zijn, maar ik krijg de melding dat het nummer niet in gebruik is. Dat vind ik vreemd. Ik heb ze gemaild en kreeg net al een reactie. @ Vivian: wanneer heb jij de fiets besteld?