mijn man heeft een nieuwe credit card aangevraagd, staat vandaag TNT aan de deur met het pasje. mijn man was niet thuis, maar moet uiteraard zelf tekenen voor ontvangst en zich legitimeren dus ik zeg...geef maar af op het postkantoor.....de bezorger begint in het zeer gebrekkig nederlands "nee dat mag niet....daar moet jij toestemming voor geven dus tekenen" dus ik zeg da's raar....als we nu niet thuis waren geweest, en de volgende keer als jullie terug waren gekomen met het pasje ook niet, dan had je 'm toch ook gewoon op het postkantoor afgegeven, zodat mijn man het daar zelf kan halen nee mevrouw jij bent nu thuis en ik moet het van jou op postkantoor afgeven en daar moet je toestemming voor geven met een handtekening had er geen prettig gevoel bij....ik ga toch niet tekenen voor iets wat ik niet ontvang....ik heb er nog nooit van gehoord dat je moet tekenen voor toestemming om het op het postkantoor af te laten geven, als de geadresseerde zelf niet kan tekenen god weet wat die pool me laat tekenen en dan zelf het pasje houdt dus ik zeg weet je wat meneer ik teken niks....ik was gewoon niet thuis en je komt maandag maar terug met het pasje....en als we dan toevallig niet thuis zijn heb je 2 x geen gehoor gehad en geef je het af op het postkantoor ben ik nou erg achterdochtig geweest???
Ook ik had zeker te weten niet getekend. Of het nou een 'pool die zeer gebrekkig nederlands sprak' betrof of een boerehollandse man die met de meest dure woorden kwam aansmijten. Snap dan ook niet wat dat er dan mee te maken heeft.
Had hij legitimatie? Ik had ook niet getekend hoor. Dan kunnen ze altijd zeggen dat je het hebt ontvangen. Want je tekent voor ontvangst.
zou er iets over dit op de site staan van tnt? Ik zou anders eens bellen en vragen of dit de normale gang van zaken is?
dan was het waarschijnlijk heel anders op me overgekomen....misschien een vooroordeel...lullig voor die vent dan en niet omdat ik iets tegen ze heb, integendeel zelfs......maar de combinatie van gaf me geen prettig gevoel....
Maar ik zou wel erachteraan bellen, en bij een ander antwoord een dikke vette klacht tegen hem indienen!! Post NL | PostNL daar vind je vast de klantenservice. Wie weet probeert hij dit vaker
Je zegt dat het dan anders over was gekomen. Had je dan wel getekent als diegene ABN sprak? Lijkt me niet dat dat het verhaal minder vaag had gemaakt toch?
ik heb inmiddels met TNT aan de tel. gehangen......zijn verhaal klopt niet ik heb een nr ontvangen wat ik via post nl in moet voeren om het pasje te kunnen volgen en de klantenservice dient een klacht in tegen deze koerier
Jij had ondertekent voor ontvangst ipv ondertekenen dat hij het bij het postkantoor had afgeleverd. En vervolgens had hij dat pasje in zijn eigen zak gestoken.... Dat denk ik wat er gebeurd zou zijn.
Ik merk alleen op dat het er volgens mij juist niet om gaat of het nou een pool is of een hollander die van mij part aan de universiteit afgestuurd is. Het verhaal blijft hoe dan ook raar en afkomst heeft er dus geen drol mee te maken. En gelukkig voor mij dat ik gewoon mijn vragen mag stellen waarbij TS me gewoon normaal antwoord geeft
jeetje goed dat je hebt gebeld! En nu verder? Wat gaat tnt nog doen behalve een klacht indienen...dat haalt niet zoveel uit volgens mij die klacht? Hij wilde gewoon je pasje stelen man!
ik vind ook niet dat het er iets mee te maken heeft...dat het om een pool ging staat er vooral bij om mn verhaal te vertellen, had die info weg kunnen laten, maar dat hrb ik niet gedaan...het had idd net zo goed een netjes abn sprekende bezorger kunnen zijn.....dat had me hetzelfde wantrouwen kunnen geven...misschien ook niet...ik zei al dat is achteraf invullen