Stofzuiger gekocht nu al kapot

Discussion in 'De lounge' started by kippiekip, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Vorige week een stofzuiger gekocht bij de Zeikshop ( kijkshop )
    Leuk ding, deed het goed maar nou is gisteren al de slang kapot gegaan, mijn man heeft het gelijk gelijmd maar helaas, vanmorgen bij stofzuigen weer kapot :x ...

    Nou zit ik hier in discussie met manlief want die zegt dus dat we de fabrikant moeten bellen maar ik wil het liefst met stofzuiger en al naar de kijkshop en dan geven ze me maar gewoon een nieuwe, na een week moet dat toch niet kapot gaan ?? Zit ik dalijk weet ik veel hoe lang zonder stofzuiger omdat je hem dan op moet sturen..

    Is het nou zo gek dat ik gewoon ga vragen ( nou ja vragen, ik eis het gewoon eerlijk gezegd :) ) om een nieuwe stofzuiger ?? Ik bedoel, ik koop hem bij de Kijkshop en niet rechtstreeks bij de fabrikant, hun zijn toch mijn tussenpersoon ??
     
  2. HOG

    HOG Niet meer actief

    Haha Zeikshop, ik lig dubbel. Ik zou ook terug gaan naar de winkel, je hebt toch een bonnetje waarmee je binnen twee weken of vier weken kan ruilen?

    Volgens mij hoef je pas na een maand meteen contact op te nemen met de fabrikant zelf.
     
  3. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Terug gaan naar de kijkshop!
     
  4. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Naar de kijkshop terug gaan...
     
  5. Chaea

    Chaea Niet meer actief

    vriendin van mij had dat met een koffie aparaat, ze is er 2 a 3x mee terug gegaan en heeft al die keren een nieuwe gehad.

    maar je vriend heeft m gelijmt, weet niet of ze m dan terug nemen, je kan er altijd heen gaan en het vragen, misschien krijg je wel meteen een nieuwe mee ;) En ja je moet idd met bon naar de kijkshop gaan waar je m gekocht hebt =3
     
  6. Luuz

    Luuz VIP lid

    Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Terug gaan naar de Kijkshop.

    Weet alleen niet of ze er zo blij mee zijn dat je man het heeft gelijmd. Veel winkels laten de garantie etc. vallen zodra je hebt geprobeerd het zelf te repareren..
     
  7. Solana

    Solana Bekend lid

    Mar 11, 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnen zo'n korte tijd, moet de kijkshop jou helpen hoor. Dus gewoon terug gaan en je hebt dan recht op een andere stofzuiger.
     
  8. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ja, het is een zeikshop, in het verleden heb ik er wel eens wat gekocht en toen zoveel gezeik mee gehad dat ik daar nooit meer wilde kopen maar mijn man heeft hem daar toch gekocht ( met goede bedoelingen ) maar je ziet het, WEER gezeik pff ..

    Maar goed, ik ga zo dan maar naar de zeikshop grrrr .... Of ik stuur me man dat kan ook ;) mag die het zelf oplossen :D
     
  9. Hollowglade

    Hollowglade Actief lid

    Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    de 1e weken/maanden (hangt van prduct af) terug gaan naar de winkel..

    dus oppakken bon mee en op die toonbank neerzetten
    ondeugdelijk product..
     
  10. Rundeeprunwild

    Rundeeprunwild Fanatiek lid

    Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Gelijk teruggaan, niet wachten.. Volgens mij zit na 8 dagen de garantie alleen nog maar op de motor, niet op de slang..
    Teminste dit was bij de Blokker zo.. denk daar ook wel. Binnen 8 dagen krijg je wel een nieuwe mee
     
  11. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Heel erg maar dan pulk ik ff het lijm er af en dan zeg ik gewoon niets :)

    Eigenlijk best krom, probeer je het zelf te maken omdat je hun er niet mee wilt belasten en dan zouden ze hem niet terug willen nemen maar goed, we gaan het wel mee maken ;)
     
  12. Luuz

    Luuz VIP lid

    Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hihi nooit erbij zeggen dat je het hebt geprobeerd te maken.

    Wij hebben paar maanden geleden een laptop gekocht en na 2 maanden liep het ding constant vast. Het eerste wat de verkoper toen vroeg was of we geprobeerd hadden het ding te maken o.i.d. Zo ja, dan verviel per direct de garantie. Misschien is dat met stofzuigers ook zo?

    En als ze er naar vragen gewoon zeggen dat je geen idee hebt waar die lijmresten vandaan komen.. 'Zie je wel? Kutstofzuiger:D'
     
  13. moppie1992

    moppie1992 Actief lid

    Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    ik zou gewoon terug gaan en zegge slang is kapot heb hem net een week geef me maar een nieuwe of me geld terug net doen of je beetje chagerijnig (kwaad) ben werk altijd
     
  14. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Hahahah Heb gelijk zin om hem zelf weg te brengen hahahah .. :D
     
  15. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Meestal werkt dit juist niet... Je kunt beter gewoon netjes zijn en dan helpen ze je veel liever hoor.
     
  16. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Je kan het inderdaad eerst netjes proberen, lukt het daarna niet dan kun je altijd nog boos worden, gewoon rustig opbouwen zeg ik altijd maar ;)
     
  17. Zara75

    Zara75 VIP lid

    Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Lekker aso, zo wil jij zeker ook graag behandeld worden?;)
    Dit is nu typisch verhuftering van de samenleveing, t kan ook wel op een beschaafdere manier hoor. Kom je veel verder mee.
     
  18. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Met boos zijn bereik je niets alleen dat je je zelf voor gek zet in de winkel (maar goed dat is mijn mening)
     
  19. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    dat komt omdat je drie keer per dag stofzuigd dat is echt veeeeelste veel...
     
  20. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Als ik van mezelf weet dat ik in mijn recht staat en ik krijg het niet op de nette manier dan word ik boos, en tja dat ik dan voor gek sta dat is heel jammer maar je staat als winkel nog meer voor gek als je je klant niet naar behoren behandeld..

    Ben het wel eens met je dat je gewoon netjes moet blijven maar goed, dit werkt ook echt niet altijd ;)
     

Share This Page