Geen probleem om het te lezen hoor. Maar idd wat een arrogantie. Ik vind dat trouwens tegenwoordig overal, niet alleen door de telefoon. Dit is wat ik vanmorgen meemaakte: - Ze zijn in onze straat met de stoep/weg bezig. Straat is nogal smal en aan de andere kant van waar hun bezig zijn staan allemaal auto's geparkeerd. Staan die bouwvakkers daar met zn allen heerlijk koffie te leuten (oké zij moeten natuurlijk ook pauze hebben), zien ze al dat ik er aankom en ik zie ze al lachen etc. Want hun kraan/graafmachine staat half op de weg. Ik kon er eigenlijk niet meer tussendoor. En dan hoor je die mannen uitgebreid lachen, en ja hoe moet je dat doen, en asociale dingen roepen als dat ze dit speciaal hebben neergezet voor lekkere wijven... Ben er uiteindelijk tussendoor gekomen, maar mijn spiegel raakte die kraan van hun wel. Gelukkig bij mij geen krassen etc. Maar wat was ik hier boos om zeg! Echt zoo vervelend. En aan de telefoon. Ik was bij een cliënt thuis om te wachten op de afspraak met iemand van de riolering/isolatie of zo. Afspraak stond om 13.00. 15 minuten later was er nog niemand (ik dacht eigenlijk dat een afspraak uitgelopen was) en heb ik maar even gebeld omdat ik hierna ook weer naar een andere cliënt moest en niet op de baas zn kosten de hele dag daar kon blijven wachten (die cliënt had het op zich best zelf gekund, maar het bedrijf wilde graag dat er een begeleider bij aanwezig was). Krijg ik een vrouw aan de telefoon die zegt ze zullen idd wel iets later zijn. Ze heeft op het rooster gekeken en zag ons er iig wel tussen staan. Na weer een half uur wachten was er nog niemand. Dus ik weer bellen, dat ik nu al 45 minuten aan het wachten ben en dit wel iets te lang vond. Die vrouw heeft toen haar collega gebeld en die belde mij weer (na weer 20 minuten) met de mededeling dat hij de hele tijd al bij een spoedklus was. Dus ik heb hem gezegd dat hij mij dan wel even had kunnen afbellen. Zegt hij iets van ja je kunt toch ook wel wachten en anders maken we toch weer een nieuwe afspraak?! Ik was ZO boos, heb gezegd dat hij het nu maar moest regelen. Dus hij weer andere collega gebeld die dan met 10 minuten er zou zijn, maar die dus pas je raadt het al: met 25 minuten aanwezig was. Gelukkig heeft die aardige man wel alles kunnen maken. Hihi lang verhaal, maar zo kan ik nog wel even doorgaan. Denk aan vernielingen, asogedrag in de winkel (niet alleen van klanten maar bijv. ook van iemand die achter de kassa zit) etc etc
Ow ik had die keuken daar echt niet meer gekocht! Wij gingen tweede paasdag naar een dealer, wilden ze ons niet met een bedrijfswagen helpen dat moest maar door de week. Tel daar nog bij dat wij redelijk jong zijn en ze ons niet serieus namen. Nou hebben wij een eigen zaak en kunnen door de week niet. Uiteindelijk zijn we weggegaan en naar een andere dealer gegaan en daar diezelfde dag de auto besteld. Dus toen ze belde heeft mijn man dat even duidelijk gemaakt. Maar wij zijn daar heel makkelijk in en zeker met zo iets groots verwacht ik service en dat er even tijd genomen kan worden!
Aktie geeft reactie. De manier waarop je zelf het gesprek begint maakt datje zulke reacties krijgt. Je gaat meteen in de aanval dus die man gaat zich verdedigen, lijkt me logisch...
Dit doe ik idd ook wel vaak. Vooral wanneer men zegt je terug te bellen en je dan niet terug gebeld wordt. Ik bel dan met, goh heb een vraagje hier en hier over. Ik heb vrijdag met die gesproken, hij zou me terugbellen. Dit is nog niet gebeurd, maar er zal vast iets tussen zijn gekomen. Vandaar dat ik even bel. Weet niet of hij aanwezig is op dit moment? En of hij überhaupt tijd heeft gehad hier naar te kijken? Ik bel natuurlijk ook al wel snel.. blablabla. Dan krijg je altijd een bult excuses, willen ze je gelijk helpen en doe ik er nog een schepje bovenop van: ach geeft niet hoor, begrijp het wel. Het zijn nu ook drukke tijden, bedankt dat jullie me zo snel willen helpen (ondertussen denk ik natuurlijk aaaarhhggg schiet op en houd je eens aan je afspraken)
Oh bah herkenbaar! Wij gingen voor een andere auto kijken, maar wat een arrogantie bij één garagebedrijf. Zo vonden ons blijkbaar ook niet interessant genoeg, want hulp kon er niet vanaf. TS, kan je die keuken niet cancelen? Ik zou er ook klaar mee zijn. Tekst is trouwens prima te lezen, beetje hypocriet dat commentaar als je na gaat dat ik meerdere onleesbare topics van die mensen heb gezien.
@ wihe Pfff leuk is dat he... 9 van de 10 keer komen die mensen niet op tijd... En jij zit daar maar te wachten en te wachten pff @ melief Haha goedzo dat jullie ergens anders heen zijn gegaan In mijn geval kan dat dus niet want het gaat vanuit de woningcoorperatie(schrijf je dt zo..) Een half jaar ofzo voor wij hier kwamen wonen hebben ze alle keukens gerenoveerd behale hier(woonde een oude man, die zal dat wel niet gewild hebben ofzo) Dus al een hele toestand om uberhaupt een nieuwe keuken te kunnen krijgen omdat volgens de woningcoorperatie de keukens niet waren vervangen bla bla Nu dus eindelijk zo ver dat ik m wel krijg.. Hoef m dus ook nIet te kopen ofzo... Dus ik moet het wel via dit bedrijf doen..
Als de bel het niet gedaan zou hebben, hadden ze je kunnen opbellen of een briefje bij je in de bus kunnen doen, dat hoort wel zo, vind ik. Ik vind mensen vaak ook onbeleefd tegenwoordig.
Ik denk dat ik die persoon net gemist heb???? Sorry hoor, maar als ik de hele dag thuis blijf voor een bedrijf wat niet op komt dagen, heb ik niks gemist, of zie ik dat verkeerd? Ik had geloof ik die vent door de telefoon heen getrokken, onbeschoft gedrag, je geeft veel geld uit voor een keuken, in de crisistijd, dus er is voor dit soort bedrijven toch al minder klandizie lijkt mij, vind dat je best fatsoenlijk aangesproken mag worden, als klant zijnde.
Waar ben ik in de aanval gegaan dan? Ik heb eerst 6x gezegd dag ik gewoon thuis was en de bel het doet en er dus niemand is geweest En als hij blijft houden dat dat wel zo is Dan mag ik best vragen hoe hoj dat zo zeker weet, of dat hij erbij was.. En ben gewoon heel netjes gebleven hoor
Ik had echt gezegd van nee niet mijn mening een vast staand feit want er is niemand binnen geweest. En als hij de volgende keer "door rijd" dan kan je die keuken houden! WTF zeg! JIJ bent de klant die ZIJN salaris betaald. Voor het zelfde geld heb jij een dag vrij genomen zodat ze de keuken kunnen komen opmeten. Tijd is geld, ook voor jou! Ik had trouwens niet de volgende dag gebeld maar rond een uurtje of 4 als ze er nog niet zijn geweest maar nog wel voor sluitingstijd met de vraag of er nog iemand komt omdat je al heel de dag zit te wachten. Klantvriendelijkheid kennen sommige bedrijven echt niet meer.
@ wilma haha ja ik was echt een beetje overrompeld door zijn reactie ik dacht echt huh wat zeg jij nou? En ik wou gisteren al wel bellen eignelijk... Maar had mezelf op de bank genesteld(voelde me niet zo lekker) en toen ik eraan dacht was het te laat dus vandaar dat ik vanmorgen gelijk heb gebeld
pff echt belachelijk inderdaad. ik snap dat je nu geen keus hebt, maar anders had ik die keuken ook geannuleerd ! en over je tekst.. hij is prima te lezen hoor.. die 2 moeten niet zo zeiken over een paar foutjes.. maarja er zijn Altijd weer mensen die anderen op hun foutjes moeten wijzen... misschien voelen ze zich nu wel beter over hunzelf !
Is het hun werk dan niet om professioneel over te komen en met zeurende klanten om te gaan (ik zeg niet dat de topic starter een zeurpiet was) of met andere probleem situaties.
Hmm ik ben dus niet de enige die dit soort dingen zo ervaart En ook al zou ik een zeur zijn haha dan is het inderdaad hun taak om daar mee om te kunnen gaan en niet bijdehand te gaan doen
Ik heb ooit een werkgever aan de lijn gehad die erg onbeschoft was. Ik had gesolliciteerd, niks gehoord en belde erachteraan. Hoe durfde ik te solliciteren op die vacature, want er stond toch minimaal 3 jaar ervaring en ik was net afgestudeerd, en ik verspilde zijn tijd en wie dacht ik wel niet dat ik was?? Toen heb ik contact gezocht met zijn baas en is hij berispt. Ben nog nooit zo kwaad geweest!
precies maar je verwacht van hun dat ze netjes tegen jou doen. hun verwachten ook dat ze netjes behandelt worden.. of mag dat dan weer wel? zie het verschil niet? jij mag dus bewijse van van alles zeggen en hun moeten dan ja nee en amen zeggen.. nou dat zou er bij mij ook niet in gaan. actie geeft reactie.
ja maar in deze situatie wordt ts dus eigenlijk voor leugenaar uitgemaakt terwijl ze gewoon belt om te zeggen dat niemand langsgeweest is,, als ik dan te horen zou krijgen dat ik lieg omdat dat niet kan.. tja blijf jij nog nog zo netjes? jij blijft toch ook gewoon volhouden dat er niemand geweest is.. die vent doet zijn werk, en hij hoort zich te verontschuldigen voor zijn collega.. 'sorry mevrouw, dan is er iets mis gegaan. ik ga even kijken wat ik voor u kan doen' en niet zoals deze vent gehandeld heeft.