wat vervelend dat je de hele dag voor niets bent thuisgebleven en dat die meneer zo naar reageert aan de telefoon! zo duur het toch alleen nog maar langer voor beide partijen, denk ik dan.. mij is dat ook wel eens gebeurd, bleek dat de man van KPN "wel in mijn buurt was geweest".. daar heb ik toch niets aan, bel dan even dat je niet komt! grr! :x
Vrijdag pas en vanaf 12 uur kunnen ze komen en meer kon ie niet zeggen... Dus weer 'gezellig' een dag thuis Zitten
Ja idd!! En als k een grote boodschap moet sorry haha Dat kan ik niet snel.. Dus dan ga ik maar niet Gister nog speciaal bij de voordeur gerookt ipv balkon omdat ik op t balkon de bel natuurlijk niet hoor...
Ja hier was ie ook in de buurt geweest... Alleen dus niet bij mijn huis haha Nouja hopen dat ze vrijdag wel komen...
Waren een keer in een restaurant en een vriendin haar tonijnfilet was niet goed gaar. Ze dacht nou ja het gaat wel en had geen zin om aan te geven en weer een kwartier te wachten. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had gaf ze eerlijk aan dat dit niet echt het geval was. Serveerster naar kok, toen ze terugkwam zei ze met beschaamd gezicht; de kok zegt dat er niets mis was met zijn tonijn....... Nou ja zeg! Dat vond ik ook zo onbeschoft. En gelijk geleerd er gelijk wat van te zeggen voortaan.
Nou als je in het voorstadium al zo behandeld wordt door die keukenhandel dan zou ik m maar ergens anders gaan bestellen...
Maar ja blijkbaar weet niet iedereen dat? Ze hadden het ook aardig uit kunnen leggen dat dat zo hoort, misschien had ze het dan wel opgegeten?Aan de andere kant kunnen ze er weinig aan doen als je al bent uitgegeten en het dan pas horen natuurlijk.
Dat maakt helemaal niks uit. Ik dacht met het paasweekend ook een "normaal" saucijzenbroodje te eten bij een AC restaurant, ik werd me een partij goed ziek daarna, waarschijnlijk toch een lichte voedselvergiftiging aan overgehouden leuk in je paasuitje. dus je kunt het niet zien aan de menukaart. maareh dit gaat erg offtopic
Ik bedoel als een stuk vlees of stuk vis besteld weet je toch wel een beetje de bereiding.. Als je een biefstuk besteld verwacht je toch ook geen doorbakken lerelap
Jij wilt m misschien wel supergaar. Ik wil mijn biefstuk ook niet roze/rood maar dat moet je tijdens je bestelling wel doorgeven.
Inderdaad.. Nu heb ik weinig verstand van bedrijven die een profit-organisatie zijn, maar dat er winst gedraaid moet worden om te blijven bestaan, snap ik dan weer wel. Waar halen ze dan de arrogantie vandaan in deze tijden waarin elke klant het verschil kan maken tussen overleven en niet overleven? Natuurlijk zijn er ook wel klanten die zich erg onbeschoft kunnen gedragen, dat zie je inderdaad genoeg om je heen als je gaat winkelen of boodschappen doet. Dat hele klant-is-koningverhaal vind ik ook overdreven, je hoeft niet onaardig of onfatsoenlijk te worden omdat je je zin niet krijgt als klant. Maar dan nog... Ik heb het ook wel eens meegemaakt hoor, bij een speciaalzaak. Had te maken met een garantiegeval. Echt zooo ontzettend onbehoorlijk behandeld, ik kon echt nog net mijn geduld en fatsoen bewaren (de oudste en wijste zijn blablabla).
Hoezo is dat onbeschoft ?? Ik vind het juist netjes dat ze het nog kwam zeggen, tonijn hoeft helemaal niet gaar te zijn en als je het anders had gewild dan had je het of tijdens je bestelling moeten doorgeven of toen je het op je bord had liggen, dan maar een kwartiertje langer wachten toch ? Mensen zitten wel te zeuren dat bedrijven tegenwoordig zo asociaal enzo zijn maar heb je wel eens gezien hoe de klant tegenwoordig is ?? Als er bij mij al een klant naar binnen komt met een atitude van hier tot tokio nou leuk hoor, en dan moet jij als winkel netjes blijven ? Als je het dan niet ben dan krijg jij nog als winkel gezeik aan je kop ..
Dat kan ook.. Ik weet best veel van vleessoorten/vissoorten hoe ze bereid worden etc etc misschien dat dat scheeld Maar vaak staat er toch wel onder wat voor vlees/vis erin zit dus dan weet je al een beetje wat je kan verwachten. En als je dan al iets nieuws besteld kan het zijn dat je het niet lekker vind maar vind dan niet dat dat de schuld van de kok zou zijn
Ik ook, maar klaag dan niet als ik het niet zo lekker vind of als het anders is dan verwacht (tenzij ik het vantevoren henb nagevraagd natuurlijk) Als ik twijfel of het wel goed bereid is dan vraag ik gewoon een toelichting. ik denk overigens wel dat de kok wel even gezucht heeft toen de opmerking terug kwam dat zijn creatie was blijven staan vanwege onwetendheid omdat het niet gaar zou zijn. Lijkt me wel wat frustrerend om achteraf te horen. Maja, beetje offtopic nu natuurlijk
Nou. Het zal me benieuwen of ze vandaag wel komen.... Nu nog even snel een boodschapje halen.. En dan maar weer wachten..