winkel belt op dat ze een fout hadden gemaakt, of ik nog even geld kom brengen.

Discussie in 'De lounge' gestart door princess25, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princess25

    princess25 Niet meer actief

    Hey meiden,

    Ik ben heel benieuwd wat jullie zouden doen en of die uberhaubt mag.

    Gisteren heb ik een broek geruild. Nu stonden er 2 meiden aan de kassa te klungelen en kreeg ik een briefje van 5 terug. Ik had haast, dus lette niet echt op ook.

    Maar nu. Ze belden net op, of ik nog even 10 euro kom betalen, want ik had een briefje van 5 terug gekregen en dit klopte niet??!

    Oke, als dit zo is, ben ik de moeilijkste niet, maar omdat ik mij flink irriteerde over hoe het gegaan is aan de kassa, heb ik zoiets van DAAAG!

    Ik kan de komende tijd niet naar de stad toe, gewoon echt geen tijd voor. Was als blij dat ik kon ruilen. Nu willen ze het geld komen halen. Ik zeg prima, maar wil wel een bewijs hebben. Hier deden ze dan ook weer moeilijk over.
    Verder kon het ook niet overgemaakt worden.
    Ze belt vandaag nog terug, maar mag dit wel?
    Is het niet gewoonweg hun eigen fout? Vind het een beetje raar dat ik zo opgebeld wordt.

    Hoe zouden jullie dit doen, gewoon betalen, of gewoon zeggen, dit is jullie probleem, niet de mijne?
     
  2. Angel78

    Angel78 VIP lid

    18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hmm ja moeilijk.
    Als ze een bewijs hebben en moeilijk willen gaan doen, dan moet je alsnog....
    Maar ze klungelden zelf zo aan de kassa, dus ik zou zeggen: kom maar ophalen, MET bewijs en anders niet.
     
  3. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    :$:$ Huh!? Nou ik zou zeggen de groeten! En hoe komen ze aan je nummer eigelijk? Vanwege de ruil bon zeker..?
     
  4. singa

    singa Niet meer actief

    Ik vind het een vreemd verhaal. Als wij een kasverschil hadden vroeger werden er echt geen klanten gebeld met de vraag of ze nog even wilden bijbetalen.
    En hoe komen ze aan het bedrag van 10 euro? Je hebt je broek geruild, was die andere broek duurder dan de broek die je eerst had gekocht?
     
  5. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh, ik vind het eigenlijk best aso dat ze je gaan bellen dat je moet komen om iets te betalen... Het is HUN schuld dat het fout ging bij de kassa, niet de jouwe. Dus in dat opzicht ook HUN verantwoordelijkheid..
     
  6. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Hoe komen ze aan je nummer? Raar verhaal....
     
  7. Anoniempje2011

    Anoniempje2011 Fanatiek lid

    1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wat een raar verhaal! Vind het vaag dat ze klanten gaan bellen door hun eigen fout. Weet niet zo goed wat ik zou doen eigenlijk.
     
  8. princess25

    princess25 Niet meer actief

    Broek was idd 5 euro duurder. Omdat ik dus 5 euro kreeg ipv te betalen, moet ik nog 10 euro betalen.

    Normaal ben ik daarin eerlijk en kom ik het netjes brengen, maar door die domigheid van ze en hoe , zoeken ze het naar mijn idee ook maar uit. Aan de telefoon kwam ze ook echt over van dat het diefstal was. Ja hallooow! Nou dat is het laatste wat ik zou willen, nog nooit van mijn leven gedaan.
     
  9. Wardi

    Wardi Bekend lid

    6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Hmm...als de nieuwe broek 5 euro duurder is dan de broek die ingeruild is dan klopt het dat je 10 euro moet betalen want dan had je 5 euro moeten betalen maar die heb je gehad ipv betaald...kan best dat je niet opgelet hebt maar je kunt zelf nagaan ofdat de broek 5 euro duurder is of niet, dat hoeven ze niet te bewijzen toch? (prijskaartje, nieuwe bon??)

    Ik zou het wel betalen want ik heb het produkt gekocht, dus moet ik het volledig betalen. Als je niet zelf langs kunt gaan moeten ze of wachten tot je daar wel tijd voor hebt, of het overschrijven op de rekening van die winkel. (ik zou het via de leidinggevende doen).
     
  10. Lentes

    Lentes Niet meer actief

    Niet doen of navraag doen bij de manager
     
  11. macy77

    macy77 Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    En daarom zet ik altijd een nummertje te weinig bij mijn telefoonnummer, om dit soort praktijken te voorkomen..
     
  12. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.841
    177
    63

    Zou dus hetzelfde zijn als dat wij de 2 kratten bier van laatst ook nog zouden moeten betalen? We hebben duidelijk gezegd dat we 2 kratten bier onder op de kar hadden staan, maar die bliepmiep lette niet op.. Ja, jammer dan, niet onze schuld.
     
  13. missymaaike

    missymaaike Fanatiek lid

    8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zou de winkel nogmaals bellen en vragen naar de leiding gevende en de hele situatie haar fijn uitleggen ook de irritatie die je had met die meiden !
    en aan geven dat je wel wilt betalen maar dat je voorloppig niet in de stad komt , en best het geld door een van die meiden wilt laten komen ophalen , maar dat je dan wel een bewijs van betaling wilt !
    zo niet ja dan zou ik ook zegen zoek het maar uit
     
  14. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nooit van gehoord dat klanten thuis worden gebeld. Vind het ook alles behalve klantvriendelijk om voor 5 euro te bellen. Als het nou om honderden euro's ging..
     
  15. princess25

    princess25 Niet meer actief

    Wardi,, normaal zou ik ook zo denken. Maar het ligt er natuurlijk wel aan hoe het gegaan is. Daarnaast hoe je behandeld wordt.

    Ik denk dat ze op haar kop heeft gehad van de leidinggevende en het zelf moest oplossen. Als ze netjes aan de telefoon was, dan had ik direct gezegd. Joh, geen probleem. Ik kan de komende dagen niet, maar je krijgt het absoluut terug.
     
  16. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou die 10 euro echt niet brengen. (benzine en parkeren is zo duur;))
    Laten ophalen of overmaken.
    Ik denk ook dat ze mij kwijt zouden zijn als klant. Het was gewoon een foutje toch, niet expres. Vind het nogal ver gaan om dan het op deze manier te willen oplossen.
     
  17. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    absoluut niet. Als hun zo staan te stuntelen is hun fout.

    Ik kreeg laatst bijvoorbeeld bij de Hema een taart voor 8 euro mee ipv 10, omdat het bordje verkeerd stond. Zo hoort het ook.
    Klant is altijd koning(in) en als het personeel blundert is dat hun eigen stomme schuld.

    Maar wat waren ze in vredesnaam aan het doen dan...Jij had dus 5 euro bij moeten betalen en niet terug moeten krijgen...Stelletje dozen.

    Gewoon contact opnemen met de manager
     
  18. singa

    singa Niet meer actief

    Inderdaad.
    Zij maken de fout dus ik zou het geld niet gaan brengen.
     
  19. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zou het ook niet brengen.
    Als de kassadame te weinig geld terug geeft bellen ze toch ook niet op dat je nog even 10 euro op kan komen halen.
     
  20. princess25

    princess25 Niet meer actief

    Ik ga daar zeker even niet meer heen, kijk eerst wel bij andere winkels Ik denk dat iedereen wel bij deze winkel komt en anders wel online. Dus 1 klant minder zou voor hun helaas niet uitmaken (alhoewel als je ziet wat ik koop in een jaar bij ze)
    Nu werkt mijn broer ook bij deze zaak op kantoor. Wilde hem al bellen, maar is nu dus aan het werk...
     

Deel Deze Pagina