Ik had gister een fietsstoeltje besteld bij een site.Er stond voor 13uur besteld morgen in huis.Aangezien ik geen mail heb gekregen dat ie verzonden is heb ik gebeld en de mevrouw aan de lijn zei dat ze die niet in voorraad hebben en dat ik nog moest wachten.Ik hing op en besprak dit met mijn moeder en broertje(ik ben nu daar).Toen heb ik besloten om te gaan voor de yepp stoeltjes en belde terug.Ze zei eerst 1ogenblik ik zet u in de wacht.Die vrouw zei tegen haar collega over mij;stomme kut sorry hoor moest er ff uit nee ze hoort het toch niet!Jeetje toen pakte mijn broer de telefoon en zei stomme kut zo praten we niet.Wij hebben alles gehoord en hou je fietsstoel maar en we willen het geld vandaag nog op de rekening!!jeetje ik ben nog in shock
OMG!!! dat er wel eens wat wordt gezegd okee.. maar zorg dan iig dat ze je niet horen! wat goed dat je broer er gelijk op reageerde... zal haar leren zeg de trut!
Jeetje, wat een achterlijk wijf! Als ik jou was zou ik een klacht indienen of het hogerop zoeken. Wie weet wat je er nog uit kan slepen
Die telefoniste moet toch echt niet zo zeuren. Is toch een normale vraag die je stelde. Ach ja, ze is duidelijk een 'stomme kut' .
Ik zou inderdaad ook haar baas proberen te spreken! Misschien wel erg, maar ik denk dat dit (helaas) best vaak voorkomt. Alleen dan als verschil dat we het écht niet horen. Net zoals roddelen, dat doet toch ook nagenoeg iedereen. Alleen als het ineens uitkomt is het veel 'erger'.
Pfff, belachelijk zeg! Ik had dat met de verjaardag van mijn zoontje hoor (zonder schelden voor zover ik weet) een loopfietsje besteld en die was er na een paar dagen nog niet, dus ik heen bellen, zou hij erachteraan gaan want de leverancier stuurt hem dan op . Krijg ik later die dag een mail dat hij er niet meer was en of ik geld terug wou of iets anders wou. Ik wou mijn geld terug en had dat aangegeven. Nou ik ben weken bezig geweest omdat voor elkaar te krijgen! En dan heb ik elke keer veel gedult gehad en ze elke keer een week gegeven voor ik weer mailde of belde. Op mail reageerden ze niet en als ik belde zou ik terug gebelt worden wat niet gebeurde. De laatste keer dat ik belde voor ik mn geld terug kreeg was ik echt boos! De eigenaar (blijkbaar) nam dit keer weer op en ik had gemeld dat dit zo niet hoort en wat ik moest doen om in vredesnaam mijn geld terug te krijgen. Zei hij ook nog dat ze het geld eind januari alweer terug had gestort. Heel knap aangezien ik begin februari besteld had. Noooooit weer bestel ik daar. Ik wordt gewoon weer boos als ik eraan denk, haha. Maar dat ze je ook nog uitschelden achter je rug is nog belachelijker!
Ik dacht dat het misschien dezelfde site was, maar dat is volgens mij niet zo, die van mij verkoopt alleen loopfietsen.
Nou ja Kom op ze is gewoon een mens die jou een stomme K vond. Ze is aan het werk en was in de veronderstelling dat ze je had weggedrukt... Foutje van haar en ook lullig voor haar. Ik zou het gewoon zo laten en niet naar haar baas gaan. Wel rottig voor je maar ja...
Lullig voor die medewerkster? Nou sorry hoor, als jij niet met mensen kan omgaan hoor je niet achter de telefoon te zitten, ik zou pislink zijn en zeker een klacht indienen.
ik zou ook zeker een klacht indienen, pff je kan je dag niet hebben maar zulke uitspraken moet je maar in je pauze doen ofzo zeg...