Sinds eind december hebben wij een abbonnement op de krant voor 1 jaar, nou nooit meer sinds die tijd is die welgeteld 3 keer voor 7 uur bezorgd de rest is wisselend tussen, half 8 en niet Inmiddels is klacht nummer 10+onderweg we hebben nog nooit een reactie gehad en krijgen hem ook niet nabezorgd zoals we wel aangeven. Persoonlijk contact maken is nogal lastig met ze. heb net weer een mail gestuurd en gevraagd voor een oplossing, ik heb hier geen zin in tot december op deze manier. Daarna ook zeker nooit meer deze krant voor ons.
welke krant is dat dan? zeker zeer slecht.! snap dat je baalt. half 8 is veel te laat. dan is het onderhand al oud nieuws
Wat slecht zeg... ik zou toch bellen en net zo lang blijven hangen tot je je klachten mondeling door kunt geven. Met de vraag of het niet handiger is om het abo op te zeggen als de krant toch niet wordt bezorgd....
ik weet niet waar ze me aan kunne houden ik heb een abbo voor een jaar? ik wacht nu even af wat er met deze mail gaat gebeuren en ander bel ik ze en ga ik maar eens uitzoeken of ik er vanaf kan
ik zou gewoon bellen...een mail komt waarschijnlijk bovenop de hoop andere mailtjes...en dan kun je een eeuwigheid wachten. Aan de telefoon kun je je ongenoemen misschien ook beter uiten! Want dit slaat natuurlijk nergens op! Succes!
Haha! Ik denk dat het sowieso wat moet opleveren als je een klacht indiend. Als je besluit in december met de krant te stoppen heb je een mooi antwoord waarom!! Maar inderdaad wel erg slordig en vervelend!
Tja, mijn schoonmoeder heeft jaaaaaaaaaaren de krant gedaan, maar moet zeggen dat de kranten ook vaak laat kwamen, pas om 5.30 uur terwijl ze er vaak al om 4.45uur was en als er dan een hele wijk gedaan moet worden en jij niet het eerste adres bent dan komt ie later ja, als je er 50 moet brengen, ze kunnen nou eenmaal niet kris kras door de wijk, omdat er wat zijn die de krant om 7.00 willen hebben, dat kan nou eenmaal niet. Dat het hoofdkantoor dan geen reactie geeft vind ik niet zo netjes, aangezien ze je dan bovenstaande hadden kunnen uitleggen.
Ook hier heeft moeders jaren de krant gedaan wel een andere krant. Maar was altijd netjes optijd. ze is wel geteld in 12 jaar 1 keer te laat geweest. En toen kwam er ook een klacht van degene die hem te laat hadden. Maar is netjes opgelost. Ze kregen toen een week gratis de krant. Bellen ipv mailen werkt toch beter. Mail doen ze vaak niks mee. Hun hebben hun verplichtingen en jij ook. Zo betaal jij de krant en hun moeten hem optijd leveren 1 keer te laat Oke maar zovaak ? Ik zou er toch Vanaf proberen te komen
Ehm als ik naar de krant kijk die ik krijg en naar de voorwaarden waarmee ik accoord ben gegaan. Dan staat hier heel duidelijk in dat zij mij beloven dat ik de krant voor 7.00 uur heb, dus als die meerdere keren te laat komt dan hebben ze bij mij ook een probleem. @ ts, even bellen.
Als ze dat schriftelijk beloven, prima, maar zo niet..... Ik denk dat ts beter het depot kan bellen met de vraag hoe en wat, als het idd aan de bezorger zelf ligt, wordt hij/zij erop aangesproken, maar als het aan het laat komen van de kranten zelf is, ligt het niet aan de bezorger. En sorry dat ik het zeg, maar mijn sm kreeg soms zulke onterechte klachten. Toen er hier een halve meter sneeuw lag (al het ov lag compleet plat!!) durfden de mensen nog te bellen dat de krant te laat was. Belachelijk gewoon, ze mochten nog blij zijn dat ze hem kregen.
Deze krant garandeert voor 7 uur in de bus te liggen, daar heb ik voor getekend en staat zwart op wit. ik heb toch ook mijn plichten hun ook.Hiervoor heb ik de krant genomen zodat mijn man hem kan lezen s'morgens de andere garandeerde dat niet het verschil is nu alleen mijn man gaat half 8 weg en geen krant gezien terwijl als hij om 6 uur op is de krant die het niet garandeert al in de brievenbussen ligt overal. ik ben echt pissig nu. ook heel benieuwd of die nu nog wel gaat komen vandaag.
Is ie er nu nog niet dan? Dat is wel belachelijk en mag je wel over klagen. Maar zoals ik al zei, je kunt dan beter het depot bellen, die kan de bezorger rechtstreeks aanspreken.
Zo de klacht is neergelegd telefonisch de krant is wel binnen nu net nabezorgd. de krant moet uiterlijk 7 uur door de bus vallen en wordt om 5 uur aangeleverd op depot hier. Er wordt een onderzoek ingesteld doordat er nu meer dan 100 klachten over 1 wijk in de maand mei geweest zijn. dus ben benieuwd
heb de abonnee service gebeld ik weet niet wie of waar het depot is. deze gaan contact opnemen met depot en onderzoek instellen vele klachten in een maand
Slechte levering en niet nakomen van afspraken is een reden om je contract te beëindigen. Zou gewoon mijn geld terugeisen wegens wanprestatie.