Mariomama, wat verdrietig zeg... Lynn, hier wel het pakketje van Jijwel nu goed binnen. Maar heb het idee dat het weleens mis gaat daar... Doet gewoon een beetje amateuristisch aan soms. Al werd ik aan de telefoon wel heel vriendelijk te woord gestaan. Miekje, heb je het al opgelost met KKTK? De webwinkels zouden eens moeten weten hoe belangrijk het is als ze een beetje aan klantenbinding doen. Hier gaan ze natuurlijk flink over de tong en dat wordt door veel mensen gelezen. Goede reclame lijkt me dat! Jingles, ook voor je dochter goed geslaagd!
Die is leuk! Had helaas pas een negatieve ervaring met Desigual en pasvorm... wacht eerst m'n King Louie wel eens af.
Vraag: K is net naar maat 28 gegaan. Ik had nog halfhoge schoenen staan, eigenlijk meer voor najaar. Hoe lang zal hij in deze maat blijven ongeveer? Wie heeft er ervaring met deze maat/leeftijd ongeveer? Ik twijfel of ik ook nog zomerschoenen neem en de halfhoge voor najaar houd, of die nu maar alvast in gebruik neem (met frisser weer)....
@madeliefke: ja idd, klantenbinding is echt belangrijk, hier lezen veel mensen mee! Stom dat sommige webwinkels zo traag reageren soms, of niet echt bereidwillig zijn...jammer. Maar zo ook stenen winkels hoor, heb ook wel het e.e.a. meegemaakt daar als je iets wil ruilen ofzo @mariomama: ja snap dat je pakjes nu niet meer belangrijk zijn. Fijn dat je je auto hebt aangeboden. Kan je het gezin niet opgeven voor dat programma hoe heet dat iet met een goede buurt ofzo? @hier ook s&d binnen, jas gaat wel passen 104 en jurkje ook wel denk ik, hij is net zo groot als de 98 van loff die ik had weggehangen voor volgend jaar omdat ie voor nu te groot is! Jas van S&D is trouwens echt een mooi model, ben er blij mee!
Ik heb die king louie, die jij gekocht hebt ook! Ik vind hem erg leuk staan! leuke blazer erover en klaar. Ik ga nog een nieuwe king louie bestellen!!
Het retouneren IRL of bij een webshop is wettechnisch een groot verschil. IRL hoeft de winkelier niets terug te nemen bij een webshop wel. IRL hoeven ze je niet geld terug te doen en bij een webshop wel. Zoals sommige kleding sites nu doen met crediteren of pas geld terug als je de verzendkosten op je neemt en weet ik veel wat voor creativiteit daarmee uitgehaald wordt is volgens de wet niet toegestaan, je kan geld terugeisen bij een webshop. (- de verzendkosten ) Natuurlijk is het voor de klantenbinding in beide gevallen verstandig wat coulance te tonen
@mariomama: sommige mensen krijgen echt van alles voor hun kiezen, zo oneerlijk. @lynn: kom maar op met die foto van de jas
Vind die van mijn meiden veul mooier FF serieus, in het echt vind ik ze wel nog mooier dan op de foto