Ik wil wel even zeggen dat ik een GROTE FAN ben van bol.com Ik vind het een geweldige site. Zeker sinds ze ook nog baby artikelen verkopen. Ik bestel er heel erg vaak. En dat ze wel eens een fout maken, ja, fouten zijn menselijk. En meestal doen ze wel hun best om het op te lossen. Bijvoorbeeld, ik heb ooit een kado laten bezorgen die ingepakt moest worden. Zij hebben het papier mee gestuurd maar niet in gepakt. Toen ik het aankaarte kreeg ik de volgende verzendkosten gratis als compensatie. Maar even on topic, ik zou idd nog 1 keer bellen (je hebt immers nog maar 1 keer gebeld, en ze hadden storing. Kunnen hun ook niets aan doen.) En als je daarna naar eigen weten je best hebt gedaan om het op te lossen, en ze doen hun deel niet, dan mag je het houden vind ik.
Ik zou bellen en vertellen wat je ontvangen hebt en hun met een goede oplossing laten komen. Houden zou ik niet doen.. what goes around comes around
mee eens, ik zou zeker bol.com niet zelf gaan bellen. Ze maken zelf fout op fout. Ik zou het even laten liggen en na een paar weken zelf houden of verkopen.
Haha zo denk ik er zelf ook over hoor. Zou het eigenlijk niet eens durven te houden. Altijd bang dat het dan een staartje krijgt. Zat trouwens net te bedenken dat er waarschijnlijk ergens anders in Nl een pakketje openmaakt waar een k3 josje barbie in zit en 1 of andere my little pony
Precies. Ik hoop maar dat ik nooit iets verkeerd verstuur oid naar klanten zoals sommigen hier of als het verkeerd aankomt bij dat soort mensen door de post, ben dan uren werk kwijt en veel geld Karma...
Ja maar dat geldt vast niet voor zoiets. Dit is duidelijk een fout van een bedrijf, geen promotie oid.
ja maar er zijn geloof ik wel heel veel fouten gemaakt hoor. Want ik had dus dit ding erin zitten met een andere pakbon, waardoor ik dus het telefoonnummer van die vrouw kon googelen. Ik had verwacht dat zij mijn dingen had gekregen en dat het dus omgewisseld was. Maar zij had haar eigen ding er wel inzitten met ook weer een totaal andere naam op de pakbon. (wel hetzelfde artikel trouwens)
hihi antwoord van hun viruele hulpje: U zegt:verkeerd artikel gekregen Billie zegt:Onze excuses. Wij kunnen helaas niet automatisch het juiste artikel alsnog naar u versturen. Als u al betaald heeft, ontvangt u het geld zo spoedig mogelijk terug (dit duurt maximaal 5 werkdagen voor betalingen via iDEAL of acceptgiro en 21 dagen voor creditcard of Maestro). De snelste manier om het juiste artikel te ontvangen is het artikel opnieuw bestellen en de verkeerde levering retourneren, wilt u dat? Edit: nog eens gebeld Volgens mij is er heeeel veeeel fout gegaan. wachttijd meer dan 10 minuten. Wij verzoeken u later nog eens terug te bellen,
ik vind ook de reactie van het virtuele hulpje niet echt klantvriendelijk, je moet het straks weer opnieuw bestellen en retourneren. Nee, dan zou ik echt niet bellen en afwachten.
Ik zou het houden en lekker verkopen, zeker als je geprobeerd heb er achteraan te gaan. En het virtuele hulpje zegt genoeg toch? Nee, dat wil ik eigenlijk niet
Dan ben ik ook maar niet eerlijk, maar van zo,n bedrijf met zulke fouten zou ik het ook houden en verkopen. En van dat geld iets leuks kopen voor je kinderen. Kan nu wel gaan zeggen dat ik heel braaf het zou terug sturen terwijl ik het toch niet zou doen, dus dan maar meteen met de billen bloot Wil wel even toevoegen dat het ook wel verschilt waar het vandaan komt (particulier of kleine zaak is heel anders) maar met zo,n klantenservice laat maar hoor Hier slechte ervaringen met BOL ook. Betaal altijd van te voren maar het is soms echt weken voor ik m,n geld terug krijg bij een retour na 20x bellen. Net zoals wehkamp trouwens, die klantenservice is ook al zo goed bereikbaar
Ik zou het verkopen Helemaal omdat de desbetreffende vrouw ook gewoon het pakkketje heeft ontvangen. Wel eventjes een maandje wachten om te kijken of ze er nog mee komen.
Bol.com bellen en terug sturen, ik zou me er schuldig over gaan voelen als ik dat niet zou doen. Als er door jezelf een fout gemaakt wordt zou je het ook netjes vinden als het zo gedaan zou worden.
Dat heb ik ook gedaan, gebeld wat ik er mee moest. Drie keer zelfs, wij bellen u terug. Na 2 maanden niks gehoord en toen had ik zoiets van toedeloe zoek het lekker uit.
Ik zit met open mond hier te lezen dat mensen het zouden houden. Ik zou bol nog eens bellen en vragen of ze het op kunnen komen halen en meteen jou order mee kunnen nemen. Kan er echt niet bij dat mensen zeggen houden en verkopen.
je hebt die mw gebeld en die heef het ontvangen, bol gebeld maar die geven geen gehoor uhmmm. houden en verkopen dat spul!