Zucht.. Al 3 keer naar de verhuurder gebeld, maar degene die ik moet hebben is steeds niet op kantoor of zit in contractbespreking.. Experian ook gebeld, maar die roepen heel hard dat hier niets aan gedaan kan worden, maar dat er 'gelukkig niets op mijn naam staat en dat er dus niets aan de hand is'.. Nou, jawel, er is dus wél iets aan de hand Maar goed, Experian kan het verder niet aanpassen, klaar. Er ligt een notitie klaar bij de jongen van de verhuur, waarop staat dat hij mij moet bellen, dus nu maar afwachten tot hij contact opneemt (of voor de 4e keer zelf bellen als het me te lang duurt )
Balen zeg........wij hadden vorig jaar zoiets bij de woningbouw,staan ook bekend als 'hoog risico'(weet niet waar ze gechecked hebben)maar op voorwaarde dat ze de huur automatisch konden incasseren deden ze verder niet moeilijk,was wel urgentie geval. Succes ermee,hoop dat je alsnog woonruimte kan krijgen.
O wat een toestand! Experian is echt een vreselijke instelling, ik heb het zelf ook wel eens aan de stok gehad met ze. Ik wilde ooit een telefoonabonnement bij Ben afsluiten, maar volgens Experian was het risico te hoog. En dat lag niet aan mijzelf, maar inderdaad aan mijn postcode (???!!) Ik kon toen GEEN abonnement afsluiten, wat ik ook probeerde. Echt te belachelijk gewoon. Ik wens je veel succes toe om dit toch rond te krijgen!
Waaaaat?! Ik wist niet eens dat zo'n vereniging/stichting zo te werk mocht gaan.. Echt té achterlijk idd! :x Ik ben wel erg benieuwd hoe het is afgelopen?
Toevallig ben ik langs het bedrijf gelopen vandaag.. Moest gelijk aan dit topic denken ben ook wel benieuwd of je al wat weet...
Ja ik weet meer inmiddels! Gisteren niks meer gehoord van de verhuurder, ben smiddags ook m'n bed in gedoken omdat ik de nacht daarvoor zo vreselijk slecht geslapen had, en werd om half 6 wakker, dus kon hen ook niet meer bellen. Net gelijk weer gebeld en gezegd dat ze me maar in de wacht moesten zetten voor degene die ik moest hebben, in plaats van dat ik later zou bellen, of dat ze hem mij zouden laten bellen.. Uiteindelijk 10 minuutjes gewacht ofzo, toen kreeg ik 'm eindelijk te spreken. Ik het verhaal uitgelegd.. Hij gaf zelf ook toe dat het dan niet bij Experian ligt maar dat z'n collega het dan inderdaad fout getoetst heeft.. MAAR! Omdat het zo vreselijk druk bij ze is geweest is de optie nog niet van onze naam afgehaald, dus we staan nog steeds als eerste optie voor het huis! Die jongen ging vandaag nog langs de collega die erover gaat, om het hem opnieuw na te laten kijken. Hij wist niet hoe snel dat allemaal gaat, maar hij belt me deze week nog terug.. Opnieuw spannend dus! Hopelijk komt het nu EINDELIJK goed!
Misschien zei ie wel dat ie niet wist wanneer hij iets zou weten, omdat ie bang was dat ik anders weer 5 keer per dag aan de telefoon zou hangen Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu niet meer zo mee zit dat we nog niets weten.. We hadden ons er eigenlijk al bij neergelegd dat het niet doorging, en hebben dus die vakantie geboekt e.d.. Het zou echt gewéldig zijn als het nu alsnog zou lukken, maar wij durven niet echt meer te hopen eigenlijk.. We horen het vanzelf wel!