ik plaats hier even een stukje tekst wat ik ook elders heb geplaatst wat zouden jullie doen? en is geld dat je via ideal hebt overgemaakt terug te halen??? vorige week een autostoel besteld...levertijd zou 1-3 dagen zijn vandaag maar een gebeld met bestbabyshop.nl want de stoel is nog niet geleverd "is niet op voorraad mevrouw...komt hier waarschijnlijk volgende week pas binnen" ben een beetje gek! ik ga niet wachten op waarschijnlijk volgende week...bestelling dus geannuleerd met de vraag mijn geld terug te storten! moest per mail de bankgegeven doorgeven zit ik net te googelen en denk dat we gewoon vet genaaid worden....lees verhalen over deze "webshop" waar ik niet vrolijk van wordt ga morgen weer bellen....wat zouden jullie zeggen? al meteen "dreigen" met aangifte als het geld aan het eind van de week niet op de rekening staat omdat je al niet al te positieve verhalen hebt gehoord???????
Zou ff wachten als je over een aantal dagen nog niets hebt weer bellen vragen waar het geld blijft.. Vaak als dingen goed gaan zal je mensen niet horen.. Gaan dingen fout gaan mensen het opschrijven..
Passende slogan hebben ze ook: " Al het beste voor uw baby, morgen in huis"... Ik zou nog even wachten ook met verder reageren gezien deze voorwaarden: Tijdens overmacht worden de leverings- en andere verplichtingen van de gebruiker opgeschort. Indien de periode waarin door overmacht nakoming van de verplichtingen door de gebruiker niet mogelijk is langer dan 2 weken, zijn beide partijen bevoegd de overeenkomst te ontbinden, zonder dat er in dat geval een verplichting tot schadevergoeding ontstaat.
ik.lees alleen maar verhalen waar precies hetzelfde werd gezegd "sorry niet op voorraad" en bestellingen die nooit geleverd werden vond het gesprek al raar lopen...er werd op genomen met "ja hallo" en doordat ik al geen lekker gevoel kreeg door het gesprek dacht ik meteen "geld terug vragen" nou lekker dan normaal check is sites vantevoren wel.....maar bij deze kwam ik steeds uit via vergelijk programma's....dus leek me betrouwbaar, net zoals de site eruit ziet het is niet een nep uitziende site ofzo en heb ook wel het geld om nu ergens anders een autostoel te bestellen :x in de afwachting mn geld van deze bestelling nog ooit terug te zien
staat een keurmerk rechtsonder op de homepagina van de site. IK zou eens in contact met hen treden. Dat wil ook wel eens helpen is mijn ervaring
Ik zou eerst eens even afwachten. Voor hetzelfde staat het vandaag of morgen nog op je rekening en heb jij ook met je verhaal hier op ZP weer een negatief verhaal op internet staan terwijl dat misschien niet nodig is. Het is natuurlijk erg vervelend dat je negatieve verhalen gelezen hebt en misschien ben je ook wel opgelicht, maar nu heb je ze nog niet eens de kans gegeven om het op te lossen. Probeer dat eerst netjes af te handelen en heb je met een paar dagen je geld nog niet terug dan zou ik idd even kijken naar het keurmerk onderop de pagina. Zij kunnen dan misschien nog iets voor je betekenen.
hoi ik kan iemand die ook zo iets had meegemaakt wel bij andere webshop. ze wilde het geld ook niet terug betalen,die persoon heeft gezegt morgen bel ik 2 keer dan nog mijn geld niet terug dan bel ik overmorgen elk uur tot ik mijn geld terug gestort heb. de volgende dag had ze het geld terug gestort. succes en groetjes
Neem eens contact op ( of kijk even) bij hun keurmerk die ze onder op hun site hebben staan. https://www.qshops.org/
hallo...mag ik na het lezen van alle verhalen misschien schrikken? en wie zegt dat ik ze nog niet eens de kans heb gegeven het netjes op te.lossen??? ik heb ze.toch netjes mijn rekening nummer gemaild...dus ze mogen netjes mijn geld terug storten maar de verhalen die ik lees beloven daarin niet veel goeds
Natuurlijk vind ik het logisch dat je schrikt. Maar ze netjes de kans geven heb je nog niet gedaan. Je hebt ze gisteren pas gebeld en wilt vandaag alweer bellen. Dit klinkt mij niet in de oren als een kans geven iig. Mocht het er eind van de week nog niet zijn, dan zou je contact op kunnen nemen met de instantie van het keurmerk.
nou....heb nog steeds.geen autostoel en ook geen geld terug mails worden niet.beantwoord en aan de telefoon wordt gezegd dat het geld.overgemaakt is....maar wij hebben niks ontvangen! ik heb ze net.nogmaals.gebeld en als er voor 13.00 geen geld op mijn rekening staat.ga ik aangifte doen
Pff, wat een service! Goed gedaan wat betreft je mail. Ben benieuwd of ze daar iets op terug antwoorden. Hopelijk heb je snel je geld terug.
op mails reageren ze.sowieso niet! ben al vanaf de 12e elke dag aan het bellen.....nu ben ik het echt spuugzat
geld wat je zelf hebt overgemaakt kan je niet terug annuleren. Als hun het via machtiging hadden gedaan dan had je wel je geld terug moeten krijgen. Enige wat je kan doen is misscien nog even afwachten en daarna aangifte.
Mag ik vragen om welke winkel het gaat? Dan weet ik al waar ik niet ga bestellen.. stelletje oplichters :x
Kijk ook eens op www.opgelichtopinternet.nl Hier staan zoveel sites, mensen en toestanden die oplichten. Misschien staan er meer gedupeerde. Hier wordt ook alles verzameld, ( wij hebben het eerder ook meegemaakt). En hun helpen je met je aangifte en evt. meldingen die om de zelfde personen/sites gaan.
het gaat om bestbabyshop.nl TS, super vervelend. Wat een slechte service...nou laten we met zijn allen gewaarschuwd zijn