ik had pampers besteld gister bij de wehkamp 4 x van die aanbieding van 45 euro.Achteraf dacht ik het is toch teveel dus wou 2 daarvan annuleren maar dit was niet mogelijk, en er stond bij als u niet via de site kunt annuleren kunt u het gelijk weer met de bezorger meegeven. En dit heb ik dus gedaan , die beste mevrouw was er trouwens niet zo blij mee en ik heb geen bewijs gekregen ofzo. Maar nu zie ik bij bestelstatus bezorgd terwijl ik die retour heb gestuurd. Duurt het nog even voordat het verwerkt wordt ofzo? maar waarom staat er niet gewoon retour ik ben bang dat die mevrouw er niet zo blij was en het niet heeft doorgegeven dat ik het retour heb gestuurd. Heb ook geen bewijs ofzo dus haar woord tegen de mijne? maar dat durft ze toch niet om zoiets te doen toch?
Heb je dit vandaag pas gedaan? Het duurt altijd wel even voordat het retour verwerkt is hoor. Gewoon even goed in de gaten houden en anders over een paar dagen bellen.
Duurt inderdaad wel ff voor dat verwerkt is. Er is bij mij wel eens 2 weken overheen gegaan voor ik het terug kon zien. Geduld!
Ik heb die pampers ook net besteld trouwens, vond wel goede aanbieding kan soms 2 weken duren voor een retour is verwerkt.
Hier duurde het laatst iets van 3 weken, en nog 3 weken langer voordat ik mn geld terug had. Wel een beetje klote dat je geen bewijsje hebt overigens.
Ik had het gewoon aangepakt en gebeld dat ze de volgende dag weer op konden halen. Kleine moeite en je hebt je retourbewijsje. Maar idd het verwerken duurt wat langer.
In principe heb je het pakket geweigerd en dan hoef je geen bewijsje van afgifte te krijgen. (Ik werk bij Selektvracht) Het duurt inderdaad weer een paar dagen voordat bij Wehkamp alles verwerkt wordt. Trouwens niet echt een vriendelijke reactie van de besteller, die had natuurlijk graag die grote dozen afgeleverd.
oh dat is mooibedankt voor je reactie Ja ze zei ohhh dat meen je niet!!!!!!!! ik had de dozen al in de auto moeten proppen en het is zo vol in de auto zei ze met boos gezicht:x Ik zei ja sorry ik heb het geprobeerd om te annuleren maar lukte niet op de site( ik voelde me best schuldig toen)
oh dat van het laten ophalen wist ik niet,maar het is al zo vol in huis en waar moet ik al die dozen laten dan / en bellen kost 20c/t per min. en dan krijg je ook niet meteen een medewerker aan de lijn duurt wel 10minuten ofzo, heb daar ook geen tijd/zin in met drukke zoontje om me heen
Normaal gezien moet je een formulier invullen vvan wat terug gaat dacht ik... Op t moment ben ik zelf sowieso niet te spreken over wehkamp.. Eind mei iets besteld, volgens de status thuis bezorgd maar nooit ontvangen.. Was volgens hun in eerste instantie niet mogelijk en nu duurt t al een week voor zn mn brief hebben behandeld en mn status uptodate hebben gemaakt. Had t gelukkig nog niet betaald ging om een groot bedrag dus doe k altijd achteraf maar alle rompslomp er om heen :S