Boos op CenterParcs

Discussion in 'De lounge' started by Emma29, Jul 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma29

    Emma29 VIP lid

    May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    zooooooo ik ben boos....
    en wil je een klacht versturen gaat dat nog niet eens want dat werkt niet via hun site .. ja zo kan ik ook wel

    Zie onderstaande klacht heb ik nu via een webmail maar verzonden:x


    Geachte heer/mevrouw,
    Vandaag nadat ik zeker 30 minuten in de wacht heb gehangen kreeg ik van een medewerker van u te horen dat de brief die we ontvangen hebben om voor 35 euro langer te verblijven een fout was. Uw collega gaf aan dat dit 35% moest zijn. Toen ik vroeg wat het kost om 2 dagen eerder te verblijven mocht ik weer 5 min in de wacht hangen en kreeg ik als antwoord dat ook dit een foutje is. Nadat ik hier mijn ongenoege over uitte kreeg ik te horen dat ze nu wel genoeg excuus had aangeboden vandaag en dat de drukkers de volgende keer geen bier meer mochten drinken van haar bij het opstellen van de brieven of ik daar tevreden mee was
    Pardon ...
    ..
    Ik ben echt ontzetten boos .. ik heb mvr nog een fijne dag gewenst aangegeven dat ik een klacht zou indienen en het gesprek maar beeindigd.

    moet ik eens zo mijn klanten aanspreken bij mijn werkgever .. denk dat ik zo op straat sta...
    hun sturen een hele verkeerde brief en dan word ik afgeblaft .. :$
     
  2. cherie

    cherie VIP lid

    Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ALS jij dat per brief hebt gekregen zijn ze mijn inziens verplicht dit te doen?!
     
  3. Emma29

    Emma29 VIP lid

    May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    staat in bij print of zetfouten voorbehouden maar dat dacht ik dus ook en dat zei ik ook...
    en toen begon ze !

    pff ben benieuwd of ik er nog wat van hoor...

    niet echt goede reclame dit
     
  4. Agter

    Agter Fanatiek lid

    May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Ik kan uit je reactie naar CP niet goed opmaken waar je nu boos om bent. Om het feit dat de informatie niet klopte, of om hoe je te woord gestaan werd.
     
  5. Vagans

    Vagans Niet meer actief

    Naja wat belachelijk!
    Kijk een foutje kan gemaakt worden, maar meerdere fouten en dan zo behandeld worden!!!

    Is er geen instantie waar je bij terrecht kunt?

    suc6
     
  6. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik vermoed op de manier waarop ze te woord is gestaan. Ik zou ook lichtelijk ontploffen bij zulke teksten hoor. Klantenservice is hier ver te zoeken. Ik snap ook nog wel dat ze veel telefoontjes heeft gehad ongetwijfeld en dat dat de dame van CP hoog zit, maar dan nog mag ze niet zo uitvaren tegen TS.
     
  7. Rylie

    Rylie VIP lid

    Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    hoofdkantoor van center parcs bellen. 010 498 98 98.
    volgens mij was dat het nummer.. ff googlen om zeker te zijn!
     
  8. Emma29

    Emma29 VIP lid

    May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    idd ... de manier waarop ze je te woord staan
    ik werk zelf ook op een commerciele functie en werk ook met klanten via de telefoon .. nou zo zou ik echt noooooit tegen mijn klanten mogen praten !!

    het is teleurstellend dat wat ze je bieden helemaal niks van kan .. maar dan zo afgeblaft worden

    als ik een slechte dag heb zet ik ook een lach op mijn gezicht .. zo werkt dat nu eenmaal .. en juist omdat ik zelf ook zulk werk heb ben ik correct aan de telefoon gebleven

    ik heb via de Webmaster van Centerparcs nu een klacht ingedient want via hun site kan dat niet eens ... met verzoek om door te sturen. Ik heb gegevens erbij gezet dus zal niet moeilijk te vinden zijn wie er zo gesproken heeft
     
  9. ano

    ano Fanatiek lid

    Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    ik zou als ik jou was nog n keer bellen ik heb dat ook eens gehad met cp loohorst en moest toen een brief sturen wilde ik dat.mijn klacht in behandeling werd genomen.was wel om iets anders dat op t park gebeurd was.en heb toen wel mn gelijk gekregen en waardebon gehad.was ook wel vreemd dat.dat.niet via de mail kon toen moest.per se een brief schrijven
     
  10. cherie

    cherie VIP lid

    Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Print en druk fouten voorbehouden mag. maar wettelijk zijn ze als jij redelijkerwijs mag aannemen dat het geen printfout was (en dat deed je omdat je er gebruik van ging maken) zijn ze verplicht alsnog deze actie door te laten gaan.
    Wij hebben laatst nog zoiets aan t handje gehad. dus idd goede brief opstellen dat ze wettelijk gezien nog steeds verplicht zijn te bieden wat ze aangeboden hebben. en die aangetekend versturen. dan eens zien wat ze zeggen!

    je kan namelijk alles wel in je voorwaarden zetten maar dat betekend natuurlijk niet dat het rechtsgeldig is. men beroept zich er dan wel op in de hoop dat mensen afhaken. maar eigenlijk sta jij in je recht.

    sterkte
     
  11. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Wat een onbeschofte muts zeg! Zo mag ze je echt niet te woord staan. Ten eerste heb jij er natuurlijk niks mee te maken dat ze meerdere keren excuses aan moest bieden. Ze behoort iedereen netjes te behandelen.
    En dat ze zo vaak haar excuses aan heeft moeten bieden zegt denk ik ook wel wat over hun service.
    Ik hoop dat je er nog wat van hoort. Anders zou ik nogmaals mailen/bellen.
     
  12. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    Mar 30, 2009
    2,601
    1,059
    113
    Hier
    bij ons eens problemen gehad met liander. was een stroomstoring in de straat, toen kwamen ze het maken, maar kwam er een piekspanning en waren er apparaten kapot bij ons.

    dit moest toen ook via een brief, want anders was het niet rechtsgeldig ofzo. ik weet niet of hier iemand is die verstand heeft van recht
     
  13. dds

    dds Fanatiek lid

    Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Begrijp ik het goed: De medewerkster geeft toe dat het een fout is/was en ze biedt haar excuses aan?

    Waar ben je nu boos om?
    -de lange wachttijden
    -de je helaas niet voor 35 euro langer mag blijven

    De medewerkster heeft jouw verhaal aangehoord jij hebt je ongenoegen geuit...klaar toch?
     
  14. Emma29

    Emma29 VIP lid

    May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben boos dat ik zo onbeschoft te woord ben gestaan... hun sturen een verkeerde brief met een verkeerde aanbieding en verkeerd voorstel en dan scheld ze tegen mij ... is geloof ik niet de bedoeling ..
    en daarnaast is het jammer dat ze een fout maken en ze niks tegemoed willen komen !
    als ik nu een midweek erbij wil boeken ben ik ruim 500 euro kwijt ipv de 35 euro die hun aanboden
     
  15. anniek

    anniek VIP lid

    Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat dat aangaat is cp niet geweldig hoor! Ik heb eens een half verziekt weekendje gehad door een pannenkoek met geitenkaas die bedorven was, gegeten in een restaurant bij hun!

    Misschien een beetje dom dat ik hem heb opgegeten want ik vond de geitenkaas al erg sterk proeven en toen ik hem aan pa liet proeven merkte hij dit ook op maja er zat ook veel peper op en wij zijn nogal van het 'niet zeiken' type....
    Heeft me heel wat werk gekost een fatsoenlijke klacht in te dienen want volgens hun kon dit daar niet aan liggen maar goed ik ben op een gegeven moment maar gestopt! Geen excuses, helemaal niks! Ik bedoel ze hoefde me de vakantie niet terug te betalen hoor maar een 'sorry' of bv 1x gratis zwemmen oid was meer dan genoeg geweest!

    .......... cp.........
     
  16. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben ook al super vaak klachten gehad, maar zijn echt altijd netjes behandeld en te woord gestaan hoor.
    Mijn vriend is echt mega goed met dit soort dingen, die sleept er altijd iets leuks uit.
    We hebben nu al een keer een upgrade gehad naar vip huisje, heel veel bonnen erbij die vakantie. 2x gratis uiteten, gratis bowlen, extra korting op de vakantie...(voorgaande waren dingen van verschillende vakanties)
    Van mij mogen ze dit keer weer iets fout doen daar hahaha, hebben we in oktober misschien weer een leuk voordeeltje:D

    Als je het slim speelt dan kun je er best wel wat uithalen:)
     
  17. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    klopt je kan via site geen klacht sturen, kan alleen per brief pff. Ik heb ook flink bonje gehad met CP. Mijn ma had midweekje geboekt(was al betaald) en vroegen of wij mee gingen (ze gingen met onze zoon maar vonden dat nog eng zonder papa en mama erbij, vandaar dat ze ons mee wilde) nou ok prima, ik CP bellen om het te regelen. Ja prima kon allemaal, mn ma wilde de handdoeken eraf want die nam ze zelf mee en dat kan je via internet niet uitvinken. ook dat kon eraf gehaald worden. met hubby en mij erbij en handdoeken eraf en nog iets, was het nog maar iets van 45,- betalen en konden wij ook mee. Moest t natuurlijk ff overleggen met hubby dus belde nog geen uur later terug om alles te regelen. en toen moesten we opeens 230,- erbij betalen voor ons 2 en handdoeken waren verplicht en konden er niet afgehaald worden. telefoniste zei serieus: 'weet niet welke domme collega JE aan de telefoon heb gehad maar dit kan niet en dat hoor JIJ zelf ook te weten als je eerder bij ons vakantie heb geboekt' :$ Ik was even helemaal van de kaart, wist niet wat me overkwam. Ik zei dus 'ehh ja maar dit werd ons beloofd dat het kon. maargoed buiten dat is het raar dat we 230,- erbij moeten betalen, dat is gewoon bijna hele nieuwe cottage terwijl we alleen erbij komen in de al betaalde cottage. laat het dan maar zitten want dat ga ik er niet voor betalen' nou toen kreeg ik me toch een aso wijf tegen me tekeer, ik viel bijna van mn stoel. zegt ze: 'nou als je het flikt om tóch te komen terwijl je nu niet betaald dan krijg je een boete en we gaan jullie echt wel controleren dus probeer het maar niet! want dan zetten we jullie er allemaal uit en mag je nooit meer terugkeren bij CP' :$:$:$ nou ik heb haar ff staan uitkafferen en opgehanden, wat een ongelofelijke aso was dat. heb helaas niet om naam gevraagd welke debiel dat was. Ik was zo boos en geschrokken dat ik ophing. pfff
     
  18. dds

    dds Fanatiek lid

    Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    ????:(
     
  19. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    In dit geval gaat dat niet op omdat TS er juist wèl redelijkerwijs vanuit kon gaan dat Eur 35,- voor een midweek Centerparcs wel een drukfout moest zijn. Zo goedkoop is natuurlijk onmogelijk. ;)

    Slechte service dat wel, het zou Centerparcs sieren als ze bvb diegenen die zo'n brief hadden ontvangen uit coulance een gratis etensbon o.i.d. zouden aanbieden. ;)
     
  20. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    Mar 30, 2009
    2,601
    1,059
    113
    Hier

    pardon!!!!! wat raar dat zulke mensen op een klantenservice werken. hoe is dat uit eindelijk afgelopen
     

Share This Page