Je hoeft niet je excuus aan te bieden hoor. Ik weet dat ik (soms) door kan zaniken als ik een mening heb, en dat velen dat niet kunnen waarderen, en irritant vinden, en dat vind ik prima en ieders goed recht. Het was mijn bedoeling ook niet om mensen te kwetsen, dus dat is ook echt niet zo bedoelt als je dat zo hebt opgevat ook mijn excuus Verder heb ik ook geen zin meer om in dit topic te reageren, mijn punt hierin lijkt me duidelijk.
Daantje, kan je het misschien nog 1 keer uitleggen? Ik snap het na 345784 pogingen nog steeds niet eigenlijk. En die printscreen is ook niet zo duidelijk. Meid, waar maak jij je in godsnaam zo druk over???
Komt spuit 11 aan Ik zeg toch in mijn vorige posts me niet meer te willen bemoeien met dit topic, maar blijkbaar is het een leuk spelletje mij er toch weer telkens bij te betrekken Ik kan doorzaniken en zagen, maar degene die nou al 4736473 opmerkingen over MIJ hebben gemaakt hebben er ook een aardig handje van aan Geef zelf het goede voorbeeld zou ik zeggen, jeee
Hahahaha ik heb smakelijk om je moeten lachen en vroeg me echt serieus af waarom jij je er zo druk om maakt hihi
Grappig! Wehkamp is in Nederland HET bedrijf als het gaat om mensen n de problemen brengen. Inmiddels weet iedereen dit wel maar vroeger mocht je bestellen wat je wilde en met 1 klik kon je kiezen voor verdelen van de kosten. Ongekend!! Mensen wisten net wat ze meemaakte! Iets kopen en het pas over een jaar afbetalen! Grote letters en mega reclamecampagnes! Maar eerlijk vermelden dat dit tegen 20% ging deden ze natuurlijk niet. Nee, daar kwam je maanden of zelfs jaren later achter. Ging je verhaal halen hoorde je simpelweg en letterlijk: pech! Moet je maar opletten! En nu? Nu maken ze zelf een fout...pech! Duizenden zitten in de schuldhulpverlening door dit bedrijf dus... Ik heb er niet aan meegedaan maar snap iedereen die dit wel heeft gedaan. P.s. Gelukkig ken ik wehkamp alleen als mijn klant en niet andersom.
Nog zo'n Miep Ik zeg hierboven dat ik ermee ophoud en me niet meer wil mengen in deze discussie En vervolgens vallen mensen me nog steeds aan om iets wat ik nu al 100x heb uitgelegd en gooien express nog wat olie op het vuur en dan zeggen dat IK doorga en zanik Dat riedeltje tegen mij kennen we nu na 500x ook wel Ik dacht dat ik vaak in herhaling viel, maar anderen kunnen er net zo goed wat van
Ja joh ik lees dit topic nu pas en dan mag ik toch zeker ook wel reageren Je hebt me avond leuk gemaakt, ik heb echt hardop lopen lachen. Dat is niet perse lullig bedoeld hoor, zie het maar als een compliment. En idd wie gaat hier nou door.. Een paar uur geleden wist je nog van geen ophouden hoor
Ja, zelfs als een moderator zegt dat iedereen inclusief jij en ik ontopic moeten gaan gewoon lekker doorgaan joh! Na de goed bedoelde reactie van mamakelly waarin ik ook vriendelijk reageer zeg ik duidelijk dat ik hiermee ophoud en jij moet het er nog ff lekker inwrijven en olie op het vuur dat net gedoofd was gooien. Grote meid
Sorry flauw van me. maar kon het niet laten om te reageren. Al is dit echt pas mijn eerste, maar ook mijn laatste op dit topic.
Heb ff dit zeer vermakelijke topic doorgebladerd Ik denk dat Daantje vannacht over Wehkamp gaat dromen Heb zelf zo`n megapack van 45 voor 35 nu. En het blijft keurig in de doos. Komt Wehkamp erop terug nou dan staat die doos dezelfde dag bij het dhl servicepunt om retour te gaan. Geen probleem hoor. Mensen die accounts aanmaken voor de korting... Het is heel makkelijk na te gaan en aangezien dit duidelijk om fraude gaat (zoiets doe je niet per ongeluk) moeten deze personen niet lopen janken als er een naheffing volgt... Bij 8 pakken en meer loont het zeker wel de moeite voor Wehkamp om dit te incasseren. Heb zelf voor een groot bedrijf gewerkt en die voeren incassoprocedures uit voor 40+ euro. Daaronder zijn de incassokosten gewoon te hoog en dus de moeite niet. Overigens zou het mij niet verbazen als dit een reclamestunt is van Wehkamp/Pampers Elke reclame, slecht of goed, is reclame en daar zijn ze goed in geslaagd.
Maar Daantje....als je verstandig bent negeer je die opmerkingen ook. Je blijft zelf ook steeds reageren tot grote lol van de 'relnichten'.
Daantje je lijkt op mijn zusje die kan zich ook zo lekker vastbijten hihi. Niks mis mee. Zou mij ook niks verbazen als het een stunt is, maar geloof mij nou maar. Bij grote bedragen komen ze het geld echt wel halen. Geen probleem natuurlijk. Risico van het vak.
Wie weet helpt dit jullie... Ik heb een mailtje gestuurd naar Wehkamp met de vraag of de bon ook geldig is onder de 50. Zie hieronder en doe er je voordeel mee. Geachte mevrouw .... Ik voorzie u graag van de informatie over uw waardebon. Het is inderdaad zo dat u een bestelling dient te plaatsen vanaf 50,00 euro. Echter passen wij voor deze ene keer coulance toe, zodat u alsnog bij ons kunt bestellen. Van het totaal te betalen bedrag kunt u zelf 10,00 euro in mindering brengen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u verder een fijne dag. Met vriendelijke groet, S.E. (echte naam weggehaald door mij) Klantenservice wehkamp.nl www.wehkamp.nl U hebt op 3-9-2012 om 15:33:48 de volgende vraag aan ons gesteld: Onderwerp: Bestellen & bezorgen - Bestelling - Acties en prijsvragen - Waardebon/Cadeaubon Vraag: Ik zie dat je een waardebon van 10 kunt gebruiken bij bestellingen vanaf 50. Maar als ik voor 39,95 in mijn winkelwagen stop en de code gebruik, wordt het ook verwerkt. Betaal ik dan 29,95(ex verzendkosten) of gewoon 39,95?
Toen de nieuwe jumbo bij ons openging kreeg je bij dertig euro boodschappen een appeltaart gratis. Het was loeidruk dus die taarten lagen met stapels naast de kassa's. Komt er een vrouw van buiten, pakt een bigshopper uit het rek naast de kassa en stopt er twee taarten in. Toen zei een medewerker: 'ja mevrouw, u moet WEL eerst boodschappen doen he!'. Vond die vrouw heel raar. Daarna lagen de taarten maar achter de balie, vooral omdat iedereen een taart pakte ook al zaten ze nog lang niet aan dertig euro. Maar ja, het was zo druk dat die meiden daar niet ook op konden letten. Er stonden rijen tot het einde van de winkel...
Snap echt niet waar jullie je eigen druk om maken! Laat de gene die besteld hebben, ik heb ook besteld en als er echt problemen mee komen om terug te betalen ( wat niet gebeurd ) betaal ik gewoon! Als er mensen zijn die 10 accounts aan hebben gemaakt, moeten ze zelf weten gaat jullie toch geen flikker aan of wel? Jullie doen net of jullie zo van die heilige boontjes zijn maar denk dat dat ook wel mee valt of niet?!?!?