Wie kan mijn helpen aan een Bon voor de babyborn met het magische potje. Mijn dochter heeft hem nu zon 1,5 jaar en eergisteren haalde ze hem uit zijn bedje en brak spontaan zijn linkerarm af. Ik heb officieel nog garantie maar heb dus geen Bon en de geen van wie ze hem gekregen heeft weet niet meer waar ze hem gekocht heeft. Omdat het een kadotje was is een bon niet vanZelf sprekend natuurlijk. Even een nieuwe kopen is geen optie want hij kost toch 50 euro wat ik nu echt niet heb. Ze is compleet in tranen en de pop heeft nu veel pleisters en verband om zodat het armpje blijft zitten. Ik wil hem nu dus stiekem omruilen en dan het verband eraf halen ( wat ik er vlug omdoe) en zeggen dat de pop beter is. Ze deed echt niks verkeerd en pakte de pop gewoon bij zijn armpjes op. Wie o wie heeft een copie van een bon of email met de aankoop. Hij mag max 2 jaar oud zijn want zolang is er garantie . Mvg Sandra
Probleem komt trouwens veel voor sla je even googled en heb een poppendokter gemaild en die vertelde me dat ze niet gemaakt kunnen worden omdat het een speciale techniek is.
hier ook de linkerarm er af.. helaas wel buiten de garantie... (vreemd hoor dat het bij jullie ook zo is)
Blijkt een groot probleem te zijn. 2 e hands ben ik nu aan het zoeken maar zijn allemaal zonder magische ogen helaas. Dit is wat ze zo fantastisch vind. Zogenaamd wordt hij gemaakt is mijn idee maar dan stiekem inruilen. Niemand een kopie van de Bon, of online aankoopbewijs in email.
Heb je destijds met pin betaald? dat is toch ook een betalingsbewijs? Misschien met klantenservice overleggen en dit bewijs geven?
isniet nodig, gewoon mailen met zapf en dan krijg je een nieuwe toegestuurd ff googlen voor t mailadres
Ik heb ook gemaild. Ben benieuwd. hij is nauwelijks gebruikt maar wel buiten de garantie. we zullen zien.
Niet alles gelezen, dus misschien al genoemd. Maar hier brak het been af. Heb zapf gebeld (even googlen, het is een tel nr in nl.) en mocht hem zo opsturen. Met adresgegevens erbij. Met een week had ik een nieuwe!
pfff als ik dat had geweten dan had ik geen nieuwe gekocht zeg. Hier 6 maanden terug ee dol been die er steeds af viel. Heb dus een nieuwe gekocht omdat ik dacht dat het toch geen garantie gebeuren zou zijn. Baal nu enorm....
Wij hadden het met de babyborn verjaardagseditie. Daar brak een been af. Ik had m toen nog niet zolang geleden gekocht en kon bij de winkel ruilen. Ik had ook Zapf gemaild en daar kon ik de pop inderdaad ook naar toesturen en een nieuwe krijgen.
Toch bedankt maar heb geen bon meer nodig. Heb zapf gemaild en moest met pen mijn naam en datum van vandaag op de pop schrijven. ( voorhoofd) foto maken en mailen. Pop is nu onbruikbaar maar goed was hij toch al met een arm en krijg een nieuwe toegestuurd. Super service
Nee, de pop met de oogjes die open en dicht kunnen met een speciale speen. Er dit ook een potje bij met muziek na en plasje . Hoe ze het toch verzinnen hè . Ben zo blij voor me kleine meisje. Van de week als de nieuwe binnen komt stiekem omruilen dan maar.
Ik krijg geen nieuwe. Geen reparatie service moest met bon naar de winkel. Vreemd al die verschillende reacties
Wat fijn Lovewinnie dat je een nieuwe gaat krijgen! Maar moest je de oude niet opsturen dan? Nouja hopelijk vind je dochter het super als hij dalijk weer helemaal beter is! Overigens de babyborn met het ijsje (en de vlek rond de mond) heeft ook die magische ogen, wij hebben er hier 2 van, een meisje en een jongetje, helaas zagen we pas bij het uitpakken dat die 'vlek' rond de mond altijd zichtbaar is.