Groupon...Pfff....

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Ik heb in april 2 workshops bij cake wonders in Zoetermeer gekocht via groupon. Heel leuk natuurlijk! Nou vanaf het moment dat ik de bon kreeg heb ik pogingen gedaan om een datum te prikken. Cake wonders gaf niet thuis of mailde een standaard mail dat ze erg veel aanvragen hadden en zochten naar een oplossing. Oké, ik ben geduldig dus heb netjes gewacht. Nou na 3 maanden mailen om te vragen of er al een oplossing was kreeg ik eindelijk een datum!! Vanavond om 18.30!! Rot tijd met de kids maar oké! Ik een half uur in de auto met mijn bff, kom ik daar aan, zijn ze dicht!!!! Familieomstandigheden! Oké alle respect voor maar waarom bevestig je gisteren dan nog? Dan heb je toch mijn mailadres? Nu vertelde de buren dat ze dit tafereel iedere avond ziet! Die doos is dus al weken à maanden dicht!!! Ik ben dus boos! Maar goed, wat nu? Eerst groupon maar bellen denk ik maar kan ik bv nog iets verhalen op haar? Al gaat het maar om die 80 kilometer die ik voor niets heb gereden! Geld makt me eigenlijk niet uit maar ik wil graag mijn punt maken :x
     
  2. ikke1610

    ikke1610 Lid

    21 mrt 2011
    33
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik kom uit zoetermeer en kom vaak in de buurt van die winkel. Naar mijn idee is hij zelfs nog nooit open geweest!
    Voor zover ik weet hangt het briefje van familieomstandigheden al zeker 3 maanden op de deur.
    Succes met je geld terug krijgen.
    Groetjes
    Ikke1610
     
  3. Nouja zeg, wat belachelijk! Ik zou zéker m'n geld terug eisen, en GroupOn onderzoek laten doen..
     
  4. miis

    miis VIP lid

    8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wat ergggg!!
     
  5. MiniUs

    MiniUs Bekend lid

    5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik zou zeker even in contact treden met Groupon.
    Onlangs heb ik bij hen ook een workshop gekocht en die zaak bleek failliet. Ik kreeg netjes een mail van hen en kreeg ook netjes mijn geld terug.
     
  6. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Meen je niet!! Bizar zeg!

    Ik heb echt zin om heel haar voicemail vol te schelden maar goed, zo ben ik niet opgevoed.
     
  7. kylain

    kylain Bekend lid

    7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    dat is de winkel in de dorpstraat toch??? die is inderdaad bijna nooit open...en ik kom er regelmatig langs.......
     
  8. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Inderdaad! Volgende keer check ik eerst alles hier haha
     
  9. kylain

    kylain Bekend lid

    7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    haha ja dat is denk ik heel verstandig;)

    ik zou groupon bellen ook al zijn hun maar tussen persoon ...er islaatst bij kassa een heel item over geweest (over groupon) wat je moet doen bij problemen...misschien kan je dat googlen?
     
  10. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Goede tip! Ga ik doen! Maar zit ook wel aan een factuur voor de gemaakte kosten te denken
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je kan gewoon contact opnemen met groupon wn dan krijg je je geld terug
     
  12. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Groupon benaderen en je geld terugvragen. Zij krijgt pas betaald als zij, de door jou ingeleverde, groupon zou verzilveren. Dus groupon heeft nu het geld.
     
  13. 078mama

    078mama Niet meer actief

    O echt! En als ik dat nou niet zou doen? Zou je dan ook automatisch je geld terug krijgen?
     
  14. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee je krijgt niet automatisch he geld

    Dat moet je toch echt zelf regelen
     
  15. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Nee, daar verdient Groupon juist aan. Mensen die hun groupon niet inleveren/verzilveren.
     
  16. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Nou aan mij gaan ze niks meer verdienen! Ik ben klaar met groupon!
     
  17. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oplichting... :(
     
  18. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Jeetje, die heeft lef! Je met opzet die avond laten komen, wetende dat ze niet open is! Ik zou zeker mijn geld gaan terugeisen.
     
  19. 0611inge

    0611inge Actief lid

    9 feb 2011
    188
    0
    0
    Sjoww zeg dat is ook wel vaag ja...... zo zie je maar dat het altijd raar kan lopen......... ik moet zelf zeggen dat ik tot nu toe alle aanbiedingen die ik via groupon heb besteld prima zijn geweest..... 4 keer uit eten, krant en een bestelling bij een bakker, dus ook gevarieerd nog.
    zou er zeker achteraan gaan.
     
  20. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat ligt toch niet aan Groupon? Ik heb zelf diverse aanbiedingen via hun gekocht en altijd nog naar tevredenheid.
     

Deel Deze Pagina