Ik heb in april 2 workshops bij cake wonders in Zoetermeer gekocht via groupon. Heel leuk natuurlijk! Nou vanaf het moment dat ik de bon kreeg heb ik pogingen gedaan om een datum te prikken. Cake wonders gaf niet thuis of mailde een standaard mail dat ze erg veel aanvragen hadden en zochten naar een oplossing. Oké, ik ben geduldig dus heb netjes gewacht. Nou na 3 maanden mailen om te vragen of er al een oplossing was kreeg ik eindelijk een datum!! Vanavond om 18.30!! Rot tijd met de kids maar oké! Ik een half uur in de auto met mijn bff, kom ik daar aan, zijn ze dicht!!!! Familieomstandigheden! Oké alle respect voor maar waarom bevestig je gisteren dan nog? Dan heb je toch mijn mailadres? Nu vertelde de buren dat ze dit tafereel iedere avond ziet! Die doos is dus al weken à maanden dicht!!! Ik ben dus boos! Maar goed, wat nu? Eerst groupon maar bellen denk ik maar kan ik bv nog iets verhalen op haar? Al gaat het maar om die 80 kilometer die ik voor niets heb gereden! Geld makt me eigenlijk niet uit maar ik wil graag mijn punt maken :x
Hoi, Ik kom uit zoetermeer en kom vaak in de buurt van die winkel. Naar mijn idee is hij zelfs nog nooit open geweest! Voor zover ik weet hangt het briefje van familieomstandigheden al zeker 3 maanden op de deur. Succes met je geld terug krijgen. Groetjes Ikke1610
Ik zou zeker even in contact treden met Groupon. Onlangs heb ik bij hen ook een workshop gekocht en die zaak bleek failliet. Ik kreeg netjes een mail van hen en kreeg ook netjes mijn geld terug.
Meen je niet!! Bizar zeg! Ik heb echt zin om heel haar voicemail vol te schelden maar goed, zo ben ik niet opgevoed.
dat is de winkel in de dorpstraat toch??? die is inderdaad bijna nooit open...en ik kom er regelmatig langs.......
haha ja dat is denk ik heel verstandig ik zou groupon bellen ook al zijn hun maar tussen persoon ...er islaatst bij kassa een heel item over geweest (over groupon) wat je moet doen bij problemen...misschien kan je dat googlen?
Groupon benaderen en je geld terugvragen. Zij krijgt pas betaald als zij, de door jou ingeleverde, groupon zou verzilveren. Dus groupon heeft nu het geld.
Jeetje, die heeft lef! Je met opzet die avond laten komen, wetende dat ze niet open is! Ik zou zeker mijn geld gaan terugeisen.
Sjoww zeg dat is ook wel vaag ja...... zo zie je maar dat het altijd raar kan lopen......... ik moet zelf zeggen dat ik tot nu toe alle aanbiedingen die ik via groupon heb besteld prima zijn geweest..... 4 keer uit eten, krant en een bestelling bij een bakker, dus ook gevarieerd nog. zou er zeker achteraan gaan.
Dat ligt toch niet aan Groupon? Ik heb zelf diverse aanbiedingen via hun gekocht en altijd nog naar tevredenheid.